Deze week een WiFi-repeater van Sitecom ter reparatie aangeboden bij Saturn.
Aangezien de vestiging het betreffende apparaat niet op vorraad had, is het advies gegeven het aankoopbedrag te retourneren en online een nieuwe te bestellen.
Ik heb keurig het aankoopbedrag van €80,- cash gekregen en ben nietsvermoedend thuis een nieuwe gaan bestellen. Nu blijkt dat het artikel in prijs is gestegen (naar €99,-).
Je voelt em aankomen... Klantenservice gebeld met het verhaal. Ik heb vriendelijk verzocht het apparaat voor het originele aankoopbedrag te willen bestellen. Dit was niet mogelijk volgens Satrurn.
In dit gesprek werd aangegeven dat dit heel normaal is en dat ik als klacht pech heb dat het artikel duurder is geworden.
Mijn mening is dat indien een artikel defect raakt in de garantieperiode dit kostenloos(!) gerepareerd of vervangen dient te worden! Hier denken ze bij Saturn blijkbaar anders over.
Het is maar €19,- maar het betreft een principekwestie!
"Saturn, Zo moet techniek!

Met vriendelijke groet,
Ruud Lecluse