LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC onsociaal
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 jul 2014 11:42
UPC onsociaal
UPC waarom liegen jullie tegen de klanten in alle regio's waar jullie zitten is het gewoon een puinzooi of het nou televisie of internet bellen het houd niet op ook jullie Callcenter is een puinhoop.
Als ik naar mijzelf kijk in nog geen 2 jaar al 15 mediaboxen DVR van het merk Cisco 5 Horizon boxen merk Samsung dan het aantal monteurs die ik over de vloer heb gehad zijn niet op 2 handen te tellen . en dan zeggen meneer we kunnen niets meer voor u betekenen u kunt wel de aansluiting behouden met de zelfde problemen die u nu heeft maar wel tegen het tarief wat u nu betaalt voor u abbo of u gaat naar een andere provider maar dat kost u geld omdat u het contract moet uitdienen . en dat beetje geld wat ik terug mocht ontvangen is geen vergelijking voor de problemen die ik ondervonden heb . Dan over het porteren van mijn telefoon naar XS$ALL dat had op 14 juli plaats moeten vinden was het maar waar op 15 juli 10.45 uur heeft een medewerker van Xs4all contact met jullie opgenomen en ja hoor het porteren meteen een feit .
Ik ben blij dat jullie geen monopolie positie meer hebben ik heb nu gekozen voor XS4ALL heb veel mooier beeld een internet die zeer stabiel is , Daarom raad ik iedereen de overstap te doen .
Als ik naar mijzelf kijk in nog geen 2 jaar al 15 mediaboxen DVR van het merk Cisco 5 Horizon boxen merk Samsung dan het aantal monteurs die ik over de vloer heb gehad zijn niet op 2 handen te tellen . en dan zeggen meneer we kunnen niets meer voor u betekenen u kunt wel de aansluiting behouden met de zelfde problemen die u nu heeft maar wel tegen het tarief wat u nu betaalt voor u abbo of u gaat naar een andere provider maar dat kost u geld omdat u het contract moet uitdienen . en dat beetje geld wat ik terug mocht ontvangen is geen vergelijking voor de problemen die ik ondervonden heb . Dan over het porteren van mijn telefoon naar XS$ALL dat had op 14 juli plaats moeten vinden was het maar waar op 15 juli 10.45 uur heeft een medewerker van Xs4all contact met jullie opgenomen en ja hoor het porteren meteen een feit .
Ik ben blij dat jullie geen monopolie positie meer hebben ik heb nu gekozen voor XS4ALL heb veel mooier beeld een internet die zeer stabiel is , Daarom raad ik iedereen de overstap te doen .
Re: UPC onsociaal
Ach zo hebben ze allemaal wat...vorig jaar een (zakelijke) website gecrashed bij XS4ALL en toen puntje bij paaltje kwam moesten ze na een paar dagen bekennen dat ze toch niet echt een bruikbare backup hadden .Ik ben blij dat jullie geen monopolie positie meer hebben ik heb nu gekozen voor XS4ALL heb veel mooier beeld een internet die zeer stabiel is , Daarom raad ik iedereen de overstap te doen .
Gelukkig ben ik zo eigenwijs om niet altijd op providers te vertrouwen en had ik zelf een backup.
Sinds het KPN is, is de service (en vooral kennis) behoorlijk naar beneden gegaan.
Lijkt me sterk of ben je overgegaan naar glasvezel ?ik heb nu gekozen voor XS4ALL heb veel mooier beeld
Re: UPC onsociaal
Dank je maar ik ben aardig tevreden over de UPC.someone1234 schreef:Daarom raad ik iedereen de overstap te doen .
Ja,ze maken soms fouten maar dat doet KPN ook en als je lang genoeg bij XS4ALL zit kom je die fouten ook tegen en ik weet zeker dat Ziggo ook hun problemen heeft.
Dus een beetje overdreven deze oproep.
Re: UPC onsociaal
Je hebt serieus waar 20 settopboxen in 2 jaar versleten? Dat móet een soort record zijn, proficiat!someone1234 schreef:UPC waarom liegen jullie tegen de klanten in alle regio's waar jullie zitten is het gewoon een puinzooi of het nou televisie of internet bellen het houd niet op ook jullie Callcenter is een puinhoop.
Als ik naar mijzelf kijk in nog geen 2 jaar al 15 mediaboxen DVR van het merk Cisco 5 Horizon boxen merk Samsung dan het aantal monteurs die ik over de vloer heb gehad zijn niet op 2 handen te tellen . en dan zeggen meneer we kunnen niets meer voor u betekenen u kunt wel de aansluiting behouden met de zelfde problemen die u nu heeft maar wel tegen het tarief wat u nu betaalt voor u abbo of u gaat naar een andere provider maar dat kost u geld omdat u het contract moet uitdienen . en dat beetje geld wat ik terug mocht ontvangen is geen vergelijking voor de problemen die ik ondervonden heb . Dan over het porteren van mijn telefoon naar XS$ALL dat had op 14 juli plaats moeten vinden was het maar waar op 15 juli 10.45 uur heeft een medewerker van Xs4all contact met jullie opgenomen en ja hoor het porteren meteen een feit .
Ik ben blij dat jullie geen monopolie positie meer hebben ik heb nu gekozen voor XS4ALL heb veel mooier beeld een internet die zeer stabiel is , Daarom raad ik iedereen de overstap te doen .
Re: UPC onsociaal
Ik woon nu 4 jaar op mijn huidige adres en heb sinds het begin UPC. Nog nooit een outage gehad. Dus zo slecht zal het niet zijn. Overigens ook geen dramatische zaken met andere providers op mijn vorige adres meegemaakt.
Re: UPC onsociaal
Het is geen geheim dat die Horizonbox van UPC in een aantal gevallen zeer veel problemen geeft.
Re: UPC onsociaal
Dat zou in dit geval dan gaan om 5 van de 20 settopboxen in de genoemde 2 jaar. Dat is al te veel, en zoals je zegt, er waren en zijn veel problemen met die dingen, maar dan zijn er dus nog 15 andere settopboxen die ook kuren hadden. En ik heb moeite te geloven dat UPC, 2 jaar lang om de ~5 weken een nieuwe settopbox af kwam leveren.olaf79 schreef:Het is geen geheim dat die Horizonbox van UPC in een aantal gevallen zeer veel problemen geeft.
Re: UPC onsociaal
Het daadwerkelijk aantal cq verhouding ligt veel hoger, UPC heeft een misbaksel op de markt gezetsjohie schreef:Dat zou in dit geval dan gaan om 5 van de 20 settopboxen in de genoemde 2 jaar. Dat is al te veel, en zoals je zegt, er waren en zijn veel problemen met die dingen, maar dan zijn er dus nog 15 andere settopboxen die ook kuren hadden. En ik heb moeite te geloven dat UPC, 2 jaar lang om de ~5 weken een nieuwe settopbox af kwam leveren.olaf79 schreef:Het is geen geheim dat die Horizonbox van UPC in een aantal gevallen zeer veel problemen geeft.
Re: UPC onsociaal
zit al ruim 9 jaar bij upc, problemen die er waren werden netjes opgelost.
kwam alleen 2 keer geen monteur opdagen, maar daar kreeg ik 2x25 euro voor.
verder mooi beeld en internet ik draadloos 49,66 mb op een abbo van 50 mb.
verder nooit storing gehad. moet wel zeggen dat dit per regio kan verschillen....
kwam alleen 2 keer geen monteur opdagen, maar daar kreeg ik 2x25 euro voor.
verder mooi beeld en internet ik draadloos 49,66 mb op een abbo van 50 mb.
verder nooit storing gehad. moet wel zeggen dat dit per regio kan verschillen....
Re: UPC onsociaal
20 is wel erg veel, ik vermoed schomelijk overdreven. Maar nogmaals, er zijn echt een aantal klanten bij UPC witheet en kokend van woede door dei Horizon Box.sjohie schreef:Dat zou in dit geval dan gaan om 5 van de 20 settopboxen in de genoemde 2 jaar. Dat is al te veel, en zoals je zegt, er waren en zijn veel problemen met die dingen, maar dan zijn er dus nog 15 andere settopboxen die ook kuren hadden. En ik heb moeite te geloven dat UPC, 2 jaar lang om de ~5 weken een nieuwe settopbox af kwam leveren.olaf79 schreef:Het is geen geheim dat die Horizonbox van UPC in een aantal gevallen zeer veel problemen geeft.
UPC heeft allereerst de firmware verknalt en toen dat allemaal gefixt was deden veel toegezegde functies het niet.
Re: UPC onsociaal
Oude kost, zie alle lijntjes van vorig jaar eens naolaf79 schreef:20 is wel erg veel, ik vermoed schomelijk overdreven. Maar nogmaals, er zijn echt een aantal klanten bij UPC witheet en kokend van woede door dei Horizon Box.sjohie schreef:Dat zou in dit geval dan gaan om 5 van de 20 settopboxen in de genoemde 2 jaar. Dat is al te veel, en zoals je zegt, er waren en zijn veel problemen met die dingen, maar dan zijn er dus nog 15 andere settopboxen die ook kuren hadden. En ik heb moeite te geloven dat UPC, 2 jaar lang om de ~5 weken een nieuwe settopbox af kwam leveren.olaf79 schreef:Het is geen geheim dat die Horizonbox van UPC in een aantal gevallen zeer veel problemen geeft.
UPC heeft allereerst de firmware verknalt en toen dat allemaal gefixt was deden veel toegezegde functies het niet.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 jul 2014 11:42
Re: UPC onsociaal
Nou ik kan je berichten dat UPC mij van Facebook heeft verwijdert , Ik ben blij dat hier blijde vogels zitten . Maar lees eens facebook upc dan komen jullie achter de waarheid wat UPC B.V is het bedrijf LIST EN BEDROG het is al zover dat mensen niet meer kunnen reageren op facebook
Re: UPC onsociaal
Ik hoef niet jouw idee van de waarheid van UPC te weten,aangezien ik geen problemen heb met UPC.someone1234 schreef:Nou ik kan je berichten dat UPC mij van Facebook heeft verwijdert , Ik ben blij dat hier blijde vogels zitten . Maar lees eens facebook upc dan komen jullie achter de waarheid wat UPC B.V is het bedrijf LIST EN BEDROG het is al zover dat mensen niet meer kunnen reageren op facebook
Mijn waarheid is,is dat UPC een goed bedrijf is,die de weinige keren dat ik problemen had met ze,deze gewoon op een nette manier hebben opgelost.
Re: UPC onsociaal
[Ik hoef niet jouw idee van de waarheid van UPC te weten,aangezien ik geen problemen heb met UPC.
Mijn waarheid is,is dat UPC een goed bedrijf is,die de weinige keren dat ik problemen had met ze,deze gewoon op een nette manier hebben opgelost.[/quote]
klopt
Mijn waarheid is,is dat UPC een goed bedrijf is,die de weinige keren dat ik problemen had met ze,deze gewoon op een nette manier hebben opgelost.[/quote]
klopt
Re: UPC onsociaal
Natuurlijk loopt niet altijd alles vlekkeloos, het blijft techniek en het gaat door zoveel draadjes. Dus een keertje een draaadje niet goed dan heb je problemen. Vroeger was je al blij dat als het mistig was je flarden van de Duitse tv kon opvangen, en dat met een gewone antenne op het dak. Ik heb al jaren A2000/Chello/UPC en als er problemen zijn bel ik even de helpdesk en hoe vriendelijker jezelf bent, des te aardiger de helpdeskmedewerk(st)ers zijn. Reken maar dat die jonge mensen daar wat naar hun hoofd geslingerd krijgen door overstreste klanten en soms onbeschofte klanten. De enige die hier zeurt is mijn vrouw dan...ja ineens geen GTST of Shownieuws geeft wat stress. Maar daar kan ik toch de mensen van de helpdesk niet onder laten ljden. Soms even het stekkertje uit het stroom halen doet wonderen. Zou zeggen mensen heb gewoon wat wederzijds begrip voor elkaar en "hier laat je wat en daar vind je wat" dus veranderen van provider is ook niet alles.