LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service uwv

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
colletje

slechte service uwv

Ongelezen bericht door colletje »

afgelopen januari zat ik een jaar in de ziektewet en heb toen zelf een wao aanvraag gedaan terwijl je die dus al veel eerder automatisch had moeten ontvangen. Daar stond al een verkeerde datum van ziekmelding op. Alle papieren ingevuld en info arbo enz bij ingesloten en opgestuurd. In aug. contact met uwv gezocht en die vertelde dat ze niets hadden ontvangen. Weer nieuwe papieren aangevraagd en bij mijn arbo vertelden ze dat ik de tweede vandaag al was waarvan het uwv geen post had ontvangen. Ook las ik in jullie forum dat er mensen waren die hetzelfde mee maakten. Het uwv wil ook niet nagaan of deze gegevens ergens anders zijn geraakt binnen het uwv. Ook stellen ze mensen niet op de hoogte dat hun papieren niet zijn aangekomen om ze er niet attent op te maken(volgens uwv) Of het uwv blundert enorm of misschien de post. Ik zou graag willen weten of er meer mensen zijn die dit mee maakten. En misschien kunnen jullie mensen waarschuwen om papieren aangetekend op te sturen naar het uwv. Het is een ramp

Gast

Re: slechte service uwv

Ongelezen bericht door Gast »

hoe kunnen ze je op de hoogte stellen van iets ,waarvan ze niet weten of het is aangekomen?

Gast

Re: slechte service uwv

Ongelezen bericht door Gast »

Nou gastje, ze sturen je een aanvraagformulier en je hebt een dossier bij het uwv als je al zo lang ziek bent. Dus ze weten ook dat ze iets terug moeten ontvangen!!! Lijkt me logisch. Maar als het administratieve systeem daar niet werkt dan is het logisch dat ze het niet weten. Maar ach, de directie van het uwv vind de inrichting van de directiekamers belangrijker dan een stukje service leveren aan de "klanten".

Gast

Re: slechte service uwv

Ongelezen bericht door Gast »

en jij denkt dan ze bij kunnen houden aan wie ze alles sturen,wees alert en doe het aangetekend als het belangrijk is,vergeet niet je stuurd het naar de UVW.

ina

Re: slechte service uwv

Ongelezen bericht door ina »

Bij mij is het zo dat ik heb een WAO uitkering sinds 5 jaar. Deze was geldig tot 30 juli 2004. In juni heb ik al gebeld over waarom ontvang ik niets van UWV om mijn uitkering te verlengen, kreeg als antwoord: deze is al verlengd met 5 jaar!!! Moest wel in de gaten houden of ik een vragenformulier zou ontvangen anders moest ik in juli maar terug bellen. Heb half juli terug gebeld en men zei: komende maandag of dinsdag krijgt u bericht van ons. Nu na nog enkele keren gebeld te hebben heb ik nog steeds niets ontvangen. Het probleem is nu dat het bij mij met name om de bevestiging van verlenging van mijn WAO uitkering gaat. Ik heb deze namelijk nodig voor diverse aanvragen waarbij je een bewijs van uitkering moet kunnen overleggen zoals bij een aanvraag voor gefinancieerde rechtsbijstand. Het is dus bij Cadans niet mogelijk om hun administratie op orde te houden. hoog tijd dat RADAR eens aandacht besteed aan de praktijken van UWV Cadans. Het is niet de post die blunderd maar het personeel van UWV.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: slechte service uwv

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al een aantal keer. Ik doe hier een slotje om om het overzichtelijk te houden.

Met vriendelijke groet
Radar Internetredactie

Gesloten