“Zodra u aankomt op ons hagelnieuwe parkeerterrein rijden wij direct weg.”
Op 14 juni zijn we naar het parkeerterrein van Qube Parking toe gereden op de Ecuadorlaan in Aalsmeer. We kregen toen te horen dat het parkeerterrein vol was en dat we ergens anders de auto moesten neerzetten. Daar ging het beloofde “hagelnieuwe parkeerterrein” met “ons parkeerterrein is aangelegd volgens de laatste bepalingen van de overheid” en “uw auto wordt dag en nacht bewaakt door camera’s en onze medewerkers.”. Hier werd ons gevraagd om op een half grind / half gras terrein (vol kuilen) te parkeren, afgezet met linten waarbij de auto’s onwijs strak tegen elkaar werden gezet.
Toen we werden opgehaald, kregen we te maken met een erg onbeschofte vrouwelijk chauffeur. Zij vroeg ons waar onze auto stond. Of op de Ecuadorlaan, op de Middenweg of de Linnaeuslaan. Wij hadden geen idee, wij waren immers ergens anders naar toegebracht omdat het op de Ecuadorlaan vol zat. Toen hebben we ruim 40 minuten met een zuchtende chauffeur om en rond Aalsmeer gereden.
“Er bestaat geen veiligere parkeerplaats in de gehele regio Schiphol” Dit was de vierde keer dat wij onze auto parkeerde in de buurt van Schiphol (twee maal eerder bij Quick Parking en één maal bij Vliegparkeren.nl / 123 Parking) en dit was de meest beroerde ervaring. Het terrein was het slechtste terrein waarop ik al deze keren gestaan heb (terwijl er een nieuw terrein beloofd was), de chauffeuse had werkelijk geen idee waar onze auto stond en behandelde ons onbeschoft toen wij de naam van het terrein niet wisten (welke ons nooit verteld was!).
Niets van dit alles komt overeen met hetgeen wat Qube Parking belooft op de website.
Wij hebben hierom een klacht ingediend bij Qube Parking zelf, want op hun website staat dat zij een uitstekende klachtenafhandeling hebben. Daar kregen wij geen reactie op. Toen hebben wij via de Facebook pagina van Qube Parking een bericht geplaatst. Die werd meteen verwijderd!
Dus voor ons in ieder geval nooit meer Qube Parking. Het is jammer dat ze geen moeite hebben genomen om contact met ons op te nemen, want dat was in ieder geval wel zo netjes geweest. En anders moet een organisatie geen dingen beloven die ze niet waar kunnen maken..
