LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Be2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Minkert

Be2

Ongelezen bericht door Minkert »

Hallo

Ik heb een premium lidmaatschap afgesloten bij internet dating site Be2

Nu wil ik hier heel graag snel vanaf, maar er staat op de website dat dit alleen zou kunnen via E-mail of Fax

Premium lidmaatschap beëindigen

Je kunt het abonnement altijd opzeggen; minimaal 14 dagen voor het verstrijken van de abonnementsperiode via fax, schriftelijk of via de mail en zal dan niet weer geïncasseerd worden.

Ik vind dit erg raar en vertrouw dit niet...

Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik eraan doen om mijn lidmaatschap te beeindigen toch maar een E-mail sturen dan ??

R.Mink
Laatst gewijzigd door Radar op 20 aug 2015 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Contactgegevens verwijderd

CB

Re: Be2

Ongelezen bericht door CB »

E-mail sturen en deze e-mail bewaren. Daarna niet meer betalen. Als er automatisch wordt geïncasseerd, dan storneren.

Josephien12

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Het zou netjes zijn als je je gewoon via de site zou kunnen afmelden. Maar een drempel(tje) opgooien doen veel bedrijven. Gewoon een mailtje sturen, wat is daaraan onbetrouwbaar?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Minkert schreef: Je kunt het abonnement altijd opzeggen; minimaal 14 dagen voor het verstrijken van de abonnementsperiode via fax, schriftelijk of via de mail en zal dan niet weer geïncasseerd worden
Minkert schreef: Ik vind dit erg raar en vertrouw dit niet...

Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik eraan doen om mijn lidmaatschap te beeindigen toch maar een E-mail sturen dan ??
Sorry voor mijn verbazing, maar wat is hier raar of mogelijk onbetrouwbaar aan? Opzeggen kan op 3 manieren, waarvan eigenlijk voor alle 3 geldt dat dit vrij gangbare manieren zijn. Welke had u er liever nog bij gezien?

Minkert

Ongelezen bericht door Minkert »

Nou ik heb dus een email gestuurd en kreeg dit terug:

Het verhaaltje wat er staat hoe je moet opzeggen klopt niet als je daar op klikt dan krijg je een pdf document die je dan kan maken om een opzeg brief te maken of een fax te maken, je moet ook je handtekening eronder zetten en dit gaat voor mij te ver!! Wie weet wat ze met mijn handtekening wel niet doen...

Beste be2-lid,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Helaas kunt u niet per e-mail opzeggen.

Hieronder vindt u informatie over de opzeggingsprocedure.

Let wel, als u weggaat bij ons dan:
-> Kunnen wij uw profiel voor u wissen
-> Kunt u uw resterende dagen weggeven aan een vriend, die be2 dan gratis kan gebruiken!
-> Kunt u zich op elk gewenst moment wederom bij ons inschrijven.
Echter, uw huidige partneraanbevelingen en berichtjes zullen er dan niet meer zijn.

Volg de instructies zorgvuldig op om op te zeggen zoals hieronder beschreven.
1) Log in op uw profiel en klik op "Mijn Profiel" en vervolgens op "Instellingen" en de knop rechts naast " Premiumlidmaatschap".
2) Klik vervolgens op de blauwe link "Voordelen van een Premiumlidmaatschap" en vervolgens op de volgende blauwe link "Veelgestelde vragen".
3) Klik op "Premiumlidmaatschap en betaling". Klik hierna op "Het betalen en opzegging van uw Premiumlidmaatschap". Hier helemaal onderaan is een link waar staat : "uw Premiumlidmaatschap hier te beëindigen".

Op deze pagina ziet u een lijst met voordelen van het Premiumlidmaatschap. Ga weer naar beneden en klik op “Verder”. Beantwoord de vraag waarom u opzegd en klik op “Verder”.
(Afhankelijk van uw antwoord kan het zijn dat u een e-mail krijgt met informatie, klik onderaan deze e-mail op de onderste link om verder te gaan met de opzegging)

Mara04

Ongelezen bericht door Mara04 »

Hallo,
Ook ik heb me 29 maart ingeschreven bij Be2 om te kijken of een duurdere datingsite meer zou kunnen opleveren. Helaas niet. Heb keurig per mail 3 weken voor het einde lidmaatschap van 3 maanden opgezegd en kreeg een bericht dat ik mijn profiel kon wissen.
Dat lukt nooit, mail na mail en geen antwoord. Vandaag kreeg ik een mail in het engels dat ik moest betalen. Ik heb de incasso laten terugboeken. Ik heb een mail gestuurd naar Miranda van der Veen , genoemd in het forum. Helaas oud bericht dus ik weet niet of ze er nog werkt. Mijn profiel is nu geblokkeerd maar het moet worden gewist. Hoe kom ik er vanaf? niet dus zo te lezen. Ik heb geen fax. mvg Mara

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Mara04 schreef:Hallo,
Ook ik heb me 29 maart ingeschreven bij Be2 om te kijken of een duurdere datingsite meer zou kunnen opleveren. Helaas niet. Heb keurig per mail 3 weken voor het einde lidmaatschap van 3 maanden opgezegd en kreeg een bericht dat ik mijn profiel kon wissen.
Dat lukt nooit, mail na mail en geen antwoord. Vandaag kreeg ik een mail in het engels dat ik moest betalen. Ik heb de incasso laten terugboeken. Ik heb een mail gestuurd naar Miranda van der Veen , genoemd in het forum. Helaas oud bericht dus ik weet niet of ze er nog werkt. Mijn profiel is nu geblokkeerd maar het moet worden gewist. Hoe kom ik er vanaf? niet dus zo te lezen. Ik heb geen fax. mvg Mara
Ik heb eventueel geen idee waar je de info gevonden hebt dat dit uitsluitend per fax/mail of wat dan ook zou kunnen. Simpelweg op google intypen "opzeggen be2.nl" geeft mij de link naar de website als eerste hit:
http://www.be2.nl/blog-new/het-opzeggen ... dmaatschap

jammer dat TS nooit terug is gekomen en verteld heeft hoe het nu wel gelukt is. Laat jij wel even weten hoe het gelukt is?

Gesloten