Accu leeg bel de A.N.W.B. dan 1750 euro schade .
zie hieronder
Vrijdag 11-7-2014 rond 14.00uur was de wegenwacht bij mijn auto [bmw 528i] aanwezig op de Pilatusdam te Zoetermeer. Reden hiervan was een lege accu . door dit
euvel deden de ramen en het schuif kantel dakje het niet , ook nadat de monteur de moter had laten lopen deden de ramen en het open staande dakje op kantelstand het
nog niet , nadat ik dat had aangegeven drukte de monteur op het kanteldakje waarop het dakje hard naar beneden werd gedrukt en ik een rommelig geluid waarnam ook een
collega van mij merkte dit op, na verloop van tijd deden de ramen het weer . Zondag wilde ik mijn schuifkanteldakje weer gebruiken maar als ik op het knopje drukte om
het dakje naar boven te doen kantele hoor ik het motortje van het dakje wel maar dan komt hij alleen los te liggen i.p.v. omhoog te gaan en onder het auto rijden
gaat hij rammelen. ook sluit het dakje na de duw van de monteur niet meer strak , daar ben ik zondag achter gekomen toen ik het dakje weer wilde gebruiken . ik heb
direct telefonisch contact met de A.N.W.B. opgenomen , echter bleek dat deze service gesloten was . Ik zou graag zien dat dit opgelost wordt . Aangezien ik jarenlang
positieve ervaringen met de A.N.W.B./wegenwacht heb , vertrouw ik er op dat dit euvel opgelost wordt. Ik hoop dat dit snel geregeld kan worden voordat er nog meer
schade aan het dakje komt door b.v. trillen en regen.
Na de bevestiging gekregen te hebben dat de anwb hulpverlener op het dakje heeft gedrukt maar zegt
dat het dakje al kapot was. Moet ik het maar zelf allemaal bekostigen , ook al heeft de anwb hulpverlener niets aan mijn dakje te zoeken , en zeker niet doordrukken Bij de BMW garage hadden ze
een rekening van rond 1750,euro waarvan ik gelijk 276,05 heb moeten betalen , zij hebben trouwens ook
geen hoge pet op van de ANWB accu medewerker .Helaas hadden ik en mijn collega's de auto niet
aangeduwd terwijl zij het wel hadden voorgesteld Dat zelfs de A.N.W.B. niet meer te vertrouwen is zegt al genoeg ,Zelfs mijn moeder van 76 jaar weet dat je niet op iets moet doordrukken als er geen stroom
op staat waar stroom op hoort te staan en dan nog hoor je er niet op te drukken . de startkabels gingen ook niet op de accu die achterin de kofferbak zit maar voor in direct op de min en de plus voorin de
motor ,dus de accu was ook nog niet opgeladen ,maar er moest eerst mee gereden worden.
A.N.W.B. weg er mee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] anwb accuuservice
anwb accuuservice
Laatst gewijzigd door maschel op 13 aug 2014 16:52, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: anwb accuuservice
Lastig verhaal. Probleem is dat u moet bewijzen dat u moet bewijzen dat dit probleem door de ANWB man veroorzaakt is en niet eerder aanwezig was. Dat kan nog wel eens lastig worden.
-
Dat is toch niet waar.maschei schreef:ook al heeft de anwb hulpverlener niets aan mijn dakje te zoeken
Je hebt namelijk zelf aan de wegenwachter aangegeven dat het schuif/kanteldak niet functioneerde, terwijl je al wel spanning had. Het is dus logisch om te veronderstellen dat het dak toen al kapot was.
maschei schreef: ook nadat de monteur de moter had laten lopen deden de ramen en het open staande dakje op kantelstand het nog niet, nadat ik dat had aangegeven drukte de monteur op het kanteldakje
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 11 aug 2014 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=175542maschel schreef:Accu leeg bel de A.N.W.B. dan 2750 euro schade .
zie hieronder
Vrijdag 11-7-2014 rond 14.00uur was de wegenwacht bij mijn auto [bmw 528i] aanwezig op de Pilatusdam te Zoetermeer. Reden hiervan was een lege accu . door dit
euvel deden de ramen en het schuif kantel dakje het niet , ook nadat de monteur de moter had laten lopen deden de ramen en het open staande dakje op kantelstand het
nog niet , nadat ik dat had aangegeven drukte de monteur op het kanteldakje waarop het dakje hard naar beneden werd gedrukt en ik een rommelig geluid waarnam ook een
collega van mij merkte dit op, na verloop van tijd deden de ramen het weer . Zondag wilde ik mijn schuifkanteldakje weer gebruiken maar als ik op het knopje drukte om
het dakje naar boven te doen kantele hoor ik het motortje van het dakje wel maar dan komt hij alleen los te liggen i.p.v. omhoog te gaan en onder het auto rijden
gaat hij rammelen. ook sluit het dakje na de duw van de monteur niet meer strak , daar ben ik zondag achter gekomen toen ik het dakje weer wilde gebruiken . ik heb
direct telefonisch contact met de A.N.W.B. opgenomen , echter bleek dat deze service gesloten was . Ik zou graag zien dat dit opgelost wordt . Aangezien ik jarenlang
positieve ervaringen met de A.N.W.B./wegenwacht heb , vertrouw ik er op dat dit euvel opgelost wordt. Ik hoop dat dit snel geregeld kan worden voordat er nog meer
Na de bevestiging gekregen te hebben dat de anwb hulpverlener op het dakje heeft gedrukt maar zegt dat het dakje al kapot was. Moet ik het maar zelf allemaal bekostigen , ook al heeft de anwb hulpverlener niets aan mijn dakje te zoeken , en zeker niet doordrukken Bij de BMW garage hadden ze een rekening van rond 1750,euro waarvan ik gelijk 276,05 heb moeten betalen.
Is het dit probleem?
zou de accu leeg zijn geweest, omdat de auto bleef proberen het schuifdak te sluiten, nadat de motor al was afgezet?maschel schreef:Accu leeg bel de A.N.W.B. dan 2750 euro schade .
zie hieronder
Na de bevestiging gekregen te hebben dat de anwb hulpverlener op het dakje heeft gedrukt maar zegt dat het dakje al kapot was. Moet ik het maar zelf allemaal bekostigen , ook al heeft de anwb hulpverlener niets aan mijn dakje te zoeken , en zeker niet doordrukken Bij de BMW garage hadden ze een rekening van rond 1750,euro waarvan ik gelijk 276,05 heb moeten betalen.
dan zou dat schuifdak direct aan de accu moeten hangen en niet via het contactslot.