LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
A. Horck Occasions
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2011 00:58

ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Ongelezen bericht door A. Horck Occasions »

Ik ben ik 2010 bij de abn amro bank geweest en heb hier een zakelijk bank nummer geopend voor mijn handelsonderneming met een algemene handelsondermening op het uittreksel van de kvk.
Hierbij doorgegeven dat ik een autobedrijf 99% heb en een handelsonderneming in textiel 1%.
Bij dit banknummer ook een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering afgesloten.

Al die jaren netjes betaald en niets geen schade zover zo goed.

Toen ik in juni 2014 schade kreeg aan een auto van een klant ging ik vol vertrouwen naar de bank met de papieren van mijn verzekering en melde dat ik schade had gemaakt aan een auto van een klant.
Bij de balie konden ze mij niet verder helpen en kreeg een telefoonnummer mee waar ik de schade kon melden.
Toen de schade telefonisch was doorgegeven , benodigde papieren/schade taxatie was door gemaild werd het verder in behandeling genomen.
Een week later kreeg ik bericht dat ik verzekerd was voor mijn handelsonderneming in textiel en dat er van een autohandel niets bekend was terwijl dit bij het afsluiten wel is doorgegeven.
Ik zei de gene aan de telefoon dat het allebeide bij de afsluiting van de verzekering was doorgegeven en ik het zeer vreemd vond.
Er werd mij door de man aan de telefoon aangeboden om uit te zoeken waar de fout lag.

Na een paar weken had ik nog niets gehoord en ik maar eens gebeld met de ABN AMRO verzekeringen en de beste man die ik eerder aan de telefoon had gehad was TOEVALLIG net een mail naar mij aan het versturen om mij mede te delen dat ik mijn autobedrijf niet aan het kantoor had doorgegeven en wel de textiel handel, ik zei vol ongeloof dat het wel was doorgegeven en vroeg hem direct waarom ik mijn hoofdzaak (auto) niet zou willen verzekeren en mijn inniemini bijzaak (textiel) wel zou willen verzekeren.
Hij kon er mij verder geen uitleg overgeven maar hij zou het intern nog even gaan bekijken.
Met hem afgesproken dat er binnen 2 weken duidelijkheid kwam waar de fout was.

Na 3 weken gewacht te hebben maar eens weer met de ABN-AMRO gebeld en door de wateroverlast schade hadden ze mij helemaal vergeten... maar ik kreeg weer mede gedeeld dat het autobedrijf niet was doorgegeven maar er werd mij door de beste man weer aangeboden het weer intern te gaan onderzoeken of autobedrijf toch verzekerd kon worden.

Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de moeite en in zijn aanbod zag als VOORUITSCHUIVEN EN AFSCHUIVEN van mijn schademelding en ik geen vertrouwen heb in de verzekering van de ABN-AMRO BANK.

Ze zeggen wel eens dat verzekeringen alles doen om niet te hoeven uit te keren nou dit keer is het hun weer gelukt.
Inmiddels rijd mijn klant weer vrolijk en WEL TEVREDEN rond in zijn herstelde auto en want ik heb het zelf maar betaald.

Ik wou mij verzekering opzeggen maar dat kon de beste man aan de telefoon niet maar ze hebben me deze dagen wel weer premie voor niets van de rekening afgehaald. ABN-AMRO BEDANKT!!!

MENSEN IK HEB VERTOUWEN GEHAD IN DE ABN AMRO BANK EN VERTROUWEN DAT IK BIJ EEN GEDEGEN ORGANISATIE ALLES GOED HAD ONDERGEBRACHT MAAR HELAAS HET VERTROUWEN IS WEG!!!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Ongelezen bericht door berndv »

Vervelend, maar u heeft het over een zakelijke verzekering? Dit is een consumentenforum.

Verder, zou ik als ik u was de polis er even bij zoeken en kijken voor welke bedrijfsactiviteiten u verzekerd bent, staat daar het autobedrijf niet bij, dan heeft u pech gehad en getekend voor een verzekering die niet aansluit bij uw activiteiten,echter is het nu te laat om daar nog iets aan te doen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »


ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Beste A. Horck Occasions,

Hartelijk dank voor uw bericht over uw verzekering bij ABN AMRO.

Uw klacht heb ik gelezen. Ik begrijp dat het voor u erg vervelend is, dat de door u gemelde schade, niet wordt vergoed. U geeft aan dat uw autobedrijf niet verzekerd zou zijn, terwijl u dit destijds wel bij het aangaan van de verzekering zou hebben vermeld.

Graag wil ik u voor u kijken wat ik kan doen.
Om dit met u te bespreken, ontvang ik graag via een privébericht uw telefoonnummer.
Bij dit privébericht kunt u ook aangeven op welk tijdstip u het beste bereikbaar bent. U kunt een tijdstip doorgeven tussen 09.00 – 17.30 uur.

Houdt u er rekening mee dat het maximaal 24 uur kan duren, voordat wij uw bericht lezen.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen

A. Horck Occasions
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2011 00:58

Re: ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Ongelezen bericht door A. Horck Occasions »

Leo The Emperor schreef:Ach ja zo is het altijd wat
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 76&t=93470
Erg Relevant of niet LEO!

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Ongelezen bericht door prem »

Leo The Emperor schreef:Ach ja zo is het altijd wat
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 76&t=93470
Wat heeft dit hier nou mee van doen?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Ongelezen bericht door puma73 »

Deze discussie hoort hier helemaal niet thuis, dit is een consumentenforum en meneer is ondernemer.

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: ABN-AMRO Zakelijk verzekeren

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Beste A. Horck Occasions,

Afgelopen week is er telefonisch contact met u opgenomen. Dit is gedaan door mijn collega's van de zakelijke afdeling. Zij hebben mij doorgegeven, dat u deze week een brief ontvangt met meer informatie.

Om deze reden, zullen wij niet meer via dit forum reageren.
Als u naar aanleiding van deze brief vragen heeft, kunt u contact opnemen met het telefoonnummer dat in de brief staat.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw E. Van der Molen

Gesloten