LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ideas Comfort "klant van het jaar 2014".

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
stephano1990
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 sep 2011 17:43

Ideas Comfort "klant van het jaar 2014".

Ongelezen bericht door stephano1990 »

Mijn 85 jarige oma heeft recent een bericht in de bus gehad, dat ze "klant van het jaar 2014" zou zijn geworden bij IDEAS Comfort (een webwinkel/teleshopping bedrijf waar ze wellicht ooit iets gekocht heeft). Ze zou als prijs een gratis "koperglanzende sierketel" krijgen, of 129.55 als deze niet meer leverbaar zou zijn.

Nou ben ik van nature sceptisch als het om prijzen. En zeker omdat ik het nogal vroeg vind om nu al een klant van het jaar verkiezing te houden en de brief wel bijzonder officieel gemaakt is. Maar normaal gesproken kan je als het onzin is, hier wel informatie over vinden is op Internet. Dit lijkt niet het geval te zijn.

Ik neem aan dat zolang ze er niet ineens toch geld voor vragen, er no harm done is. Maar toch wil ik hier even vragen of er mensen bekend zijn met dit bedrijf en of dit vertrouwd is of niet?

hermelot
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 jul 2014 19:39

Re: Ideas Comfort "klant van het jaar 2014".

Ongelezen bericht door hermelot »

tempsl.nl/nl/tempsl_et_vous/contact.aspx?val=A

Daarover is wel wat te vinden op internet.

http://www.klacht.nl/temps-l/

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Ideas Comfort "klant van het jaar 2014".

Ongelezen bericht door mika21 »

Laat komen die ketel! Liever nog het geld! Meteen doen, niet treuzelen.

Gesloten