LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Parfumlux

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MJanssen100
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2014 13:42

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door MJanssen100 »

een update: maandag ontving ik een bericht dat mijn pakketje via GLS zou worden verstuurd. Zou dinsdag bezorgd worden. Ik heb de dag zelf via een link van gls verplaatst naar woensdag. Vandaag is het keurig afgeleverd. De parfums in gesloten doosjes met folie er om heen. De bekende stickers aan de onderkant van de flessen. Het ruikt hetzelfde. Kortom het is dus goed gekomen gelukkig. Wat ik niet snap is dat dit bedrijf gewoon niet bereikbaar is en/of betere informatie geeft over de levertijden. Zo krijgen ze vanzelf een slechte naam. Ik zal niet zomaar opnieuw bij hen bestellen.

sseymor
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2014 01:51

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door sseymor »

Na een aantal dreig mailtjes, Whatsapp berichten en telefoontjes uiteindelijk het geld terug gekregen. Het bleek dat hun leverancier het luchtje niet kon leveren. Jammer dat ze daar pas na twee weken achterkomen. Dit grapje eens, maar nooit meer. Kost ontzettend veel tijd!

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door prem »

Op hetzelfde adres is nu een B.V. i.o:

http://www.tupalo.nl/den-haag/nederland ... tner-bv-de

mtboer
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2014 15:15

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door mtboer »

Op 2 september 2014 heb ik een Hugo Boss Elements Aqua EDT 100 ML, artikel nummer 1756, besteld bij parfumlux. De site zag er normaal uit, dus geen argwaan gehad.
Deze is in de winkel voor zover ik weet niet meer te verkrijgen.
Netjes betaald via iDEAL
Keurig een bevestiging ontvangen:
Uw bestelling #100010533 (geplaatst op 2 september 2014 23:41:43 CEST)
Na 5 werkdagen nog niets gehoord of ontvangen.
Na wat googlen zie ik dat er meerdere mensen problemen hebben met hun bestelling.
Ik wacht nog een paar dagen en hoop dat parfumlux haar verplichting na komt, of leveren of geld terug, anders zie ik mij genoodzaakt om aangifte te gaan doen.

yvonne de groot
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2014 07:16

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door yvonne de groot »

Gisteren heb ik de bestelling ontvangen van Parfumlux (totaal plm. € 100,=). Op de verpakkingen, die er goed uit zien, staat: distribution exclusive etc., etc. 75001 Paris.
Ik kreeg 1) bevestiging van de bestelling
2) bericht wanneer bestelling werd verzonden
3) bericht dat bestelling was verzonden
4) pakketnummer die ik kon volgen
Al met al heb ik zeer goede ervaringen met dit bedrijf (2x besteld). TOP!!!

dedean5558
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2014 19:13

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door dedean5558 »

Parfumlux is nog steeds bezig met oplichten van mensen die bij hen bestellen,ikzelf heb voor 209.30,- besteld maar niets ontvangen,en er wordt totaal niet gereageerd op div emails die ik gestuurd heb.

Via het googlen op parfumlux (turquoise) en de naam die bij het automatisch gegenereerde bericht wat ik binnen 10 sec kreeg,ben ik erachter gekomen dat de naam [persoonsgegevens verwijderd] de persoon is die ingeschreven staat bij de kvk,en die persoon geeft op linkdin en twitter div mensen advies over hoe een site te beheren en in te richten en scams uit te voeren.

Alle positieve comments zijn ook vals op parfumlux.nl dat is al eerder bewezen,net als dat het nep geuren betreft vanuit Turkije,daarom duurt het soms lang voordat mensen hun bestelde geurtjes krijgen.

Deze meneer heeft ook een zus die een andere site beheerd en ook daar klachten over zijn te vinden,behalve op de site zelf,daar stroomt het wederom over van positieve comments,ik ga aangifte doen tegen parfumlux,al kost het heel veel geld,maar ik ben geen persoon die zich financieel laat slachten,zoals sommige mensen bij opgelicht op tv.

Alle telefoonnrs die ik heb ,daar krijg ik alleen bij 2 een Turkse familie aan de telefoon,maar als het woord parfumlux door mij gezegd wordt,wordt de hoorn op de haak gegooid. En bij weer een ander nr krijg ik een familielid aan de telefoon die een ander bedrijf in den haag heeft,en die kent [persoonsgegevens verwijderd] als zn neef,maar weet niet waar hij woont pfffffff.
Van alles heb ik de bewijzen liggen en die gaan uiteraard mee naar de politie,en naar mensen die dat willen weten.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 nov 2014 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.

#400032533
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2014 18:13

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door #400032533 »

Baalmomentje!

Sinterklaascadeautje nodig, via beslist.nl bij parfumlux.nl terechtgekomen. Ziet er allemaal netjes uit, Qshop winkelkeurmerk etc. Sarah Jessica Parker Lovely geurtje nodig, laten we attent doen ook een geurtje voor mijn schoonzus en verwen mijzelf ook maar eens - 112 euro verder. Ideal betalen, lekker ideaal. Betalen, Bevestigd - toch nog even terug naar de site lekker verder kijken.

Via google; suggestie 'Parfumlux Radar......'

Hartverzakking, zal toch niet..

Uiteraard immer vol vertrouwen en gun Parfumlux nog even de tijd om voor Sinterklaas de bestelling #400032533 in perfecte staat te leveren.

UPDATE:

Reactie ontvangen;

Bestelling wordt maandag verzonden. Kijk er naar uit.


Hoogachtend,

#400032533

NB:

Uiteraard ben ik de eerste die een rectificatie zal plaatsen, als ik mijn order 'tijdig' en in perfecte staat geleverd zal krijgen.

Maurice Janssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2014 13:45

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Maurice Janssen »

Ik heb een bestelling #400032756 geplaatst op 29 november 2014 en tot op heden niets ontvangen
ik heb de firm parfumlux een mail gestuurd en wacht op reactie binnen 2 dagen anders onderneem ik verdere stappen

roristke
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 dec 2014 12:00

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door roristke »

Beste allemaal,
Ook ik had een bestelling geplaatst bij Parfumlux en ook ik kwam te laat op deze site om de verschillende reacties te lezen.
Je begrijpt dat ik dus ook met klamme handjes zat en vreesde dat ik zowel mijn geld als de bestelde parfums kwijt zou zijn.
Gelukkig was mijn vrees onterecht. Bestelling op 2e kerstdag gedaan, op 29/12 Track en Trace nummer gekregen (waar ik dus ook niks mee kon) en daarnet werd mijn pakje geleverd.
Gecheckt en alles wat ik gevraagd had, zit er in. De verpakkingen zien er niet anders uit dan diegene die ik koop bij Douglas of Ici Paris XL.
Voor mij is het gelukkig wel goed afgelopen al is de communicatie niet wat het zou moeten zijn en dat heb ik net in een mailtje ook verteld aan Parfumlux.
Ik hoop dat de problemen van diegenen die eerder gereageerd hebben intussen wel opgelost zijn.

dedean5558
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2014 19:13

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door dedean5558 »

Laat het maar nakijken bij dougglas of andere zaak is 1000% nep !!!!! Kamer v koophandel kijken naar eigenaar turquase shop,en dan met die naam googlen dan komt u dingen tegen pffff,zijn zus heeft ook in den haag een bruidssuiker en baby shower winkel.
de eigenaar weet zeer veel van programmeren op de pc,zo geeft hij mensen die ook op willen lichten aan hoe een site in elkaar gezet moet worden,dat het er vertrouwelijk uit ziet.

alleen met goed googlen komt u er uit,is een hele jonge Turkse oplichter,en heeft veel familie die hetzelfde doen,via via kun je ook aan nr komen van zn ouders.
'Kijk en huiver !!!!!!

bascouten
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2015 12:28

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door bascouten »

Anno 2014 en parfumlux is geen haar verbeterd! Las veel goede recensies, totdat ik dit zag. Ze verbergen volgens mij een hoop negatieve reacties door op zich zelf te 'liken'.
Kort samengevat: Al bijna een maand geleden besteld en betaald en niks binnen gekregen. Ze zeggen dat ze het hebben verzonden met GLS, maar ik heb hen gebeld en zij weten van niks. Na wat heen en weer gemail heb ik gevraagd mijn geld terug te willen omdat zij hun beloftes niet aankomen. Geen reactie meer! 8 keer gebeld en 8 keer weg geklikt.
Kortom: Niks goede service! Ik bespeur hier duidelijk internetfraude. Koop hier dus niet!

ADAM 62
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2015 11:16

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door ADAM 62 »

Helaaaasssss........ ook ik moet melden dat het niet goed zit bij Parfumlux.
Heb mijn bestelling geplaatst 30 December. Denk de feestdagen zitten er tussen dus t zou wel eens langer kunnen duren. Maar mijn geduld raakt op. Hoewel ik al veel vaker bij Parfumlux hebt besteld en zelfs geld terug gestort kreeg had ik geen enkel probleem met Parfumlux.
Heb ook gebeld maar geen gehoor. Mail gestuurd...... nog niets gehoord.
Kan t eigenlijk niet geloven al deze slechte recensies, ik had echt goede ervaring.
Hoop dat t nog goed komt, en anders zal ook ik aangifte moeten doen.

Phyline
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2015 18:03

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Phyline »

Omdat ik 10 dagen na mijn bestelling maar niets van parfumlux hoorde, ben ik maar eens gaan googlen. En ja, ik ben bang dat ik ook tot de gedupeerden behoor. Ik heb niet eens een track/trace mail ontvangen. Vandaag wel een mail ontvangen van parfumlux met de vraag hoe mijn ervaringen met parfumlux zijn geweest :shock:. Mocht ik inderdaad net als vele anderen genept zijn, dan maak ik daar een politiemelding van. Snap alleen niet hoe het komt, dat het dossier parfumlux maar groeit en groeit (vermeldingen sinds 2010) en dat ondanks verschillende meldingen bij de politie het bedrijf Turquois shop gewoon kan blijven bestaan.

Els Meij
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:04

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Els Meij »

:? Ooh jee....ook ik heb bestelling geplaatst bij Parfumlux en....u raadt het al....nog steeds NIETS ontvangen en/of gehoord.

De site ziet er idd heel netjes en betrouwbaar uit, maar wat ik hier zo allemaal lees, beangstigt mij toch erg.

Voor nu verder (nog) geen commentaar, wil eerst nog ff wachten (en hopen!!), dat mijn pakketje tóch wordt geleverd. Zo niet,...dan kom ik hier zeker terug!!


Els Meij
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:04

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Els Meij »

Mijn motto luidt: "toeval bestaat niet" en....ook nu wordt dit weer bevestigd. Hoezo?? Nou....hierom: na mijn bericht hier te hebben geplaatst betreffende Parfumlux, ben ik verder gaan zoeken en lezen over dit bedrijf en...heb nog maar een mailtje naar Parfumlux gestuurd met o.a. melding, dat al die negatieve berichten op internet me zorgen baart en ik daarom óf mijn geld terug wil óf zeer spoedig mijn bestelling wil ontvangen en ik al 1 actie heb ondernomen en...er meer gaat volgen als er geen gehoor wordt gegeven aan mijn "eis". En....poosje later....mailtje, dat pakket bij GLS is aangeboden en het morgen zou worden bezorgd! :D Vlak daarna mailtje met pakketcode voor track&trace van GLS en...ook dit maar even gecontroleerd omdat ik al vaak heb gelezen, dat deze code niet klopte. Nou,...houdt u vast....ook dit werd bewaarheid :roll: . Pakketcode is niet bekend!! Tja,...formulier van GLS ook maar ingevuld om navraag te doen naar code en gelijk maar gemeld, dat de afzender geen beste recensies heeft en ik graag van GLS hoor of er überhaubt pakket voor mij is aangeboden :?: . Tja...wordt vervolgd.

Els Meij
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:04

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Els Meij »

Nou,...u ziet het al aan kleur van tekst...die is GROEN, dus....?! Ja, ja...idd vandaag mijn pakketje ontvangen! Nu nog even afwachten of de geur idd de èchte geur is, maar...dat hoor ik vrijdag. Is nl een cadeautje voor iemand.
Van Parfumlux mailtje gekregen met excuses en van GLS mailtje dat pakket was aangeboden door hen en code was niet te traceren omdat pakket nog niet was gescand. Dus...tot nu toe...eind goed al goed. Moet dan ook eerlijk worden gezegd vind ik, dus...ben zeker tevreden wat afhandeling betreft. :)

roristke
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 dec 2014 12:00

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door roristke »

Ik heb einde januari een 2e keer een bestelling geplaatst. De 1e kreeg ik zonder problemen netjes op tijd, dus toch maar een 2e keer besteld.
Ook dit pakje werd gisteren netjes geleverd en ook weer met de gevraagde geurtjes. Er zat een week tussen het plaatsen van de bestelling en de aflevering.
Negatieve reviews plaats ik als ik ergens niet tevreden van ben, maar dan vind ik ook niet meer als normaal dat ik dit doe als het afgehandeld wordt zoals het zou moeten.
Jammer dat het dan niet voor iedereen zo vlot verloopt.

adamko
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2015 00:47

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door adamko »

Goedenavond,
Zelf snap ik het nog niet helemaal na het lezen van al deze berichten over Parfumlux;
Maar vanavond na lang mailen, heb ik het geld (97 euro!) van 2 geurtjes terug gekregen.
Morgen ga ik naar de winkel en koop daar mijn oude vertrouwde luchtje!
Sylvia, dank je wel!

Els Meij
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2015 11:04

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Els Meij »

Zoals in voorgaand berichtje beloofd ff verslag uit te brengen nadat product als cadeautje was afgegeven gisteravond en...HELEMAAL GOED!! Dus...ik ben, waarschijnlijk, 1 van de weinigen hier, waar bestelling w'él goed is afgehandeld. Erg jammer en vervelend voor degenen, waar het niet goed bij is gegaan.

Ook goede ervaringen moeten hier gemeld vind ik, vandaar dit berichtje.

dedean5558
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2014 19:13

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door dedean5558 »

Zoals in een van mn eerste berichten al beschreven,is deze site owner van parfumlux erg bedreven in het opzetten van div site,s ,en nogmaals hij geeft advies hoe mensen die een site als die van hem in elkaar zetten,hoe het moet om positieve feedback te geven...........zelfs hier.

Maar de mensen die hier lezen,hebben mn vorig bericht dus duidelijk niet goed gelezen ! Verzonnen namen die feedback geven ook!!!!!

Gegroet,

Gesloten