LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
koffie
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2004 21:56

al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door koffie »

zijn er mensen die net als wij al twee jaar niets gehoord hebben nadat we een acceptgiro van de restschuld hebben gehad die we nog steeds niet betaald hebben

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door JH »

dan heb je binnenkort wel een dagvaarding in je brievenbus. Na twee jaar komen ze heus wel naar je toe wees maar niet bang 8)

Bonnie
Berichten: 141
Lid geworden op: 29 jun 2004 12:36

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door Bonnie »

Brievenbussen mensen pas op voor Dexia en valse beschuldigingen. Je weet het maar nooit.

Hou je info bij tijd datum etc. Dexia pakt je aan op onzorgvuldigheden dus elk contact met Dexia bevestigen en vermijden als je een advocaat hebt, laat hem de contacten onderhouden.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Koffie,

Goed bedoeld misschien maar dit had je beter niet openbaar kunnen maken! Denk aan 'MUSSEN OP HET DAK' en 'SLAPENDE HONDEN WAKK...............'

Vr gr
Pluutje

hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door hphjansen »

ook ik heb al lange tijd niets meer gehoord nadat ik een JURIDISCH onderbouwde brief had geschreven.

Heb nog geprobeerd om me aan te sluiten bij de groep LIMBURG, maar voorlopig laat ik het maar zo.

Ben nu DAGVAARDING van DEXIA aan het voorbereiden. GEEF DEXIA eerst nog even de kans om gewoon mijn inleg terug te betalen

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Mensen,

Wat hebben we hiervan geleerd?
Wie van ons zal nog ooit een krabbeltje zetten onder wat dan ook zonder op zeker te spelen!!! Zo zie je maar weer ''een nadeel heeft ook vaak een voordeel''! De Gedupeerden zullen zich niet gauw meer iets laten aansmeren van dit kaliber!!

Vaak merk ik dat heel veel mensen in Nederland totaal geen idee hebben wat zich nu eigenlijk afspeeld i.v.m. de Leaseaffaire!!
Moeten ze maar niet beleggen hoor ik vaak, maar de [adviseurs] en [ontwerpers] van Leasecontracten daar hebben ze nooit van gehoord!
M.i. moeten deze personen ook worden aangepakt om het af te leren!

Voor de Rechter ermee als het mogelijk is!!!!!!!

Maar eerst beuren of niet soms?

Pluutje

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door HvdB »

Geef even uw naam en adres en ik regel het even voor u.

Groetjes,
Harry

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Robert Jan
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:45

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door Robert Jan »

Goh Dhr. Tolboom is aardig in actie las net ook al op een andere topic dezelfde reactie. We weten nu dat hij in ieder geval kan kopieren en plakken.....!!!

Verder draagt hij dan ook helemaal niets functioneels bij op dit forum.
een advies.
gewoon negeren.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door cornelis »

Tolboom.
Ik en vele met mij begrepen geen snars van het contract,ik personelijk heb om meer inlichtingen en uitleg gevraagd omdat ik het een erg ingewikkeld contract vind [nog steeds]
Maar ik zou het allemaal verkeerd lezen,en niet begrijpen,en op mijn vraag of het echt niet meer ging kosten als het bedrag dat ik éénmalig zou storten werd gezegd,natuurlijk niet dat heb ik toch gezegd,ja maar zei ik,nee nee zij die gluiperd dan weer JE LEEST HET VERKEERD!!
Laat het nu maar aan mij over,ik regel alles,het kost je nooit geen cent meer als ik nu met je afspreek.
Na nog veelbelovende voorbeelden ,en dat hij aan familie en kennissen ook al veel contracten had verkocht,en zelf had hij er ook verschillende contracten had dat bewees toch wel dat het niet fout kon gaan,want ik ga toch niet mijn familie en vrienden bedriegen zei hij,nou kennelijk heeft hij dat wel gedaan.
Pas als heel nederland failliet zou gaan dan kon het weleens fout gaan zei hij.
maar dan nog zouden de aandelen geld waard zijn.
maar het woord lening of renten heeft die ***** niet één keer in zijn mond genomen. Wel werd ik voor stom uitgemaakt als ik niet meedeed want dan zou ik een uitzondering zijn.
Zie jij je buurman al rijden in een gloednieuwe auto dan denk had ik ook maar mee gedaan zei hij en nog veel meer van die opbeurende,en veelbelovende verkooppraatjes,
Nou mijn buurman rijd een gloedniewe auto,omdat hij niet mee heeft gedaan,ik en vele met mij zullen geen aoto meer kunnen rijden omdat we beduveld zijn door de hebberigheid van die verkopers,want als zij eerlijk waren geweest was er pracktisch geen contract verkocht,en dat wisten zij maar al te goed daarom hebben ze belangrijke informatie verzwegen en een voor mij zeer ingewikkeld contract opgesteld,en als je dan om uitleg vraagd word je nog bedonderd.
Maar niet getreurd het recht zal zegenvieren,en er zullen schadeclaims worden ingediend en smartegeld worden geëist,want hoeveel mensen en gezinnen gaan er helemaal aan kappot.
Als ik allen staand was ging ik alleen kapot,maar nu gaat mijn hele gezin kapot.
Tolboom ik zou wel eens willen weten waartoe jij instaat bent als je altijd heb gespaard en hard heb gewerkt en je bent instaat geweest om een bedrag opzij te zetten,en je word dan op zo beduveld,waardoor je niet meer op vakantie kunt,wat daarvoor altijd wel kon,maar dat is nog niet het ergste.
Je word pas echt wanhopig als je niets meer aan je kinderen kunt geven,zakgeld b.v.
Of als als ze eens uit willen maar je kunt ze geen geld meegeven omdat dexia alles opslokt.
Ik weet niet wat jij doet Tolboom als je word beduveld maar wij nemen het niet.
Waarschijnelijk ben je in de verte een familielid van bruneel zonder dat je het zelf weet,maar aan je karakter te zien denk ik het wel.
Ik probeer om niet te reageren op die galbaakken als jij maar het is weer niet gelukt.


groetjes

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door pluutje »

Aan Mr.Drs. A.Tolboom,

Geachte Heer Tolboom,

Dit is oud niews en voor ons niet interresant! Uw mening wekt nou niet direct onze aandacht maar het is sneu als er niemand reageert, bij deze!!
Volgende bericht gaarne ter zake doende anders loopt U het risico dat als iemand A.Tolboom ziet staan snel aan dat TOPIC voorbij gaat!!

Veel succes met de schrijverij! Beetje JALOERS soms??

Pluutje

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door Joshua »

Vriendelijk verzoek de maatregelen door Tros redactie te laten plaatsvinden
Dus niet meer reageren op A Tol boom.

Met dank Tros redacie voor het verwijderen van alle topic's van A Tol boom

JS
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 jul 2004 21:46

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door JS »

Lieve mensen van het forum,

Met veel plezier maak ik gebruik van dit waardevolle forum. Menig keer heb ik op deze plek antwoord gevonden op mijn vragen of steun gevonden in de verhalen van andere gedupeerden.

Helaas zijn er ook enkele zeer gefrusteerde mensen die dit forum alleen maar gebruiken om te provoceren en ruzie te maken. Zij doen dit vaak op een uiterst kwetsende, vaak domme manier.

Deze mensen gedragen zich zo omdat ze er iets voor terug krijgen: onze (verontwaardigde, boze) reacties!

Wanner wij nu zo wijs zouden kunnen zijn om niet meer te reageren, (lees: niet meer te belonen!) zal de lol er voor deze gefrusteerden er heel snel af zijn en de rust terugkeren op het forum.

Heel veel sterkte voor iedereen,
mvg JS

Bos
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 nov 2003 08:53

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door Bos »

Allen,

Ik volg al geruime tijd dit forum en heb al veel (initiele) goede discussies zien verzanden in zinloze scheldpartijen, geinitieerd door enkele herrieschoppers op dit forum. Daarom roep ik iedereen op om de volgende link erop na te lezen (Engelse tekst):

http://members.aol.com/intwg/trolls.htm

Ik post dit om ervoor te zorgen dat eventuele nieuwkomers hier gewoon hun vragen kunnen stellen en raad kunnen krijgen omtrent de moeilijkheden die ze staat te wachten bij hun strijd tegen Dexia en wat ze hiertegen kunnen doen.

Mijn excuses als deze link al een eerder is geplaatst.

Groeten,

Bos.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: al twee jaar niets gehoord na acceptgiro van restschuld

Ongelezen bericht door HvdB »

Lieve mensen,

Oppassen met het klikken op de link hierboven. Nadat ik hierop geklikt had was ik het slachtoffer geworden van een DOS attack.
U bent gewaarschuwd!

Gesloten