LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gear fit bij Galaxy S5 via Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mary1957
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2011 12:45

Gear fit bij Galaxy S5 via Vodafone

Ongelezen bericht door mary1957 »

Ik heb een abonnement verlengd bij Vodafone, met een Samsung Galaxy S5 en een GEAR FIT.

Nu heb ik de Gear fit nog steeds niet ontvangen en Samsung zegt dat Vodafone het IMEI nummer niet goedkeurt en Vodafone zegt dat ik bij Samsung moet zijn.

IMEI nummer is gecontroleerd en blijkt goed te zijn, maar voorlopig blijven ze elkaar de schuld geven en krijg ik de Gear fit niet.

Heb al verschillende keren gebeld met de klantenservice van Vodafone, want daar heb ik mijn abonnement afgesloten en op de doos staat duidelijk dat ik er een Gear fit bijkrijg.

Vodafone zou mij terugbellen, maar tot op heden is dat nog steeds niet gebeurd.

Het blijft maar heen en weer gaan tussen Vodafone en Samsung, maar ik krijg dus niks.

kim-mie
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mei 2014 16:12

Re: Gear fit bij Galaxy S5 via Vodafone

Ongelezen bericht door kim-mie »

Ik hoorde wel iets over leveringsproblemen met de gear fit

dave.kusters
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:39

Re: Gear fit bij Galaxy S5 via Vodafone

Ongelezen bericht door dave.kusters »

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb de s5 vanaf de eerste dag dat hij beschikbaar was, actie gear fit direct besteld. 4 X gebeld met Samsung was goedgekeurd en onderweg. Dus niet ontvangen na 3 maanden wachten. Krijg ik 2 weken geleden (3 maanden na datum) en 4x aan de telefoon gehad, hadden ze gezegd dat het was goedgekeurd, ineens een mail dat het afgekeurd was..ongelooflijk, altijd fan van Samsung geweest (s1, s3, s5, Tab etc.). Nu verwijst Samsung ineens naar Vodafone, ik die bellen. Zij geven aan het is druk, wij bellen u terug, je snapt het al uiteraard niet teruggebeld. Jammer lijkt op een grote misleiding.

jildou75
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2014 13:49

Re: Gear fit bij Galaxy S5 via Vodafone

Ongelezen bericht door jildou75 »

Ook ik heb recht op de fit gear. En inderdaad vodafone legt het probleem met samsung en andersom. En ik maar bellen en op eens moet ik van alles gaan doen. Om gek van te worden. En dan hangen bij vodafone op omdat ik zeg dat zij de actie zijn aangegaan met samsung. hoe onbeleefd. En wat heb je aan al de callcentra die achter zo'n bedrijf zitten. je schiet er niets mee op. Ik heb mijn contract in april verlengd. het is nu begin augustus. Eerst was het mijn imei nummer wat niet klopte. Nu schijn ik mijn abonnement opgezegd te hebben volgens samsung.

LindavanS
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2014 10:33

Re: Gear fit bij Galaxy S5 via Vodafone

Ongelezen bericht door LindavanS »

In de Vodafone winkel vorige maand een 2 jarig Red Essential abonnement afgesloten. Verkoper zei hierbij dat ik via het internet een Gear Fit kon aanvragen omdat ik die gratis zou krijgen vanwege het abonnement.

Eerst krijg ik een email van Samsung dat ik zal worden gebeld door iemand van Vodafone om mijn gegevens door te nemen. Net word ik gebeld door Vodafone met het verhaal dat ik met mijn abonnement geen recht heb op een Gear Fit. Wel biedt hij me aan mijn abonnement met vier euro per maand te verhogen zodat ik wel recht zou hebben op de Gear Fit. Lijkt wel een soort chantage. Eerst aankomen met het verhaal dat je een Gear Fit krijgt, dan vraag je hem aan.. MAAR je krijgt hem pas als je vier euro extra per maand betaalt!!

En natuurlijk kan meneer aan de telefoon niks voor mij betekenen. Hij raadt me aan om naar de Vodafone winkel te gaan om verhaal te halen. Even serieus. Vodafone is toch 1 organisatie, waar is hier de service? Moet ik er zelf achteraan gaan omdat jullie een fout hebben gemaakt?

De actie loopt overigens wel tot 17 augustus. Overal stond inderdaad een andere datum (wat ik heel kwalijk vind, wat een onduidelijkheid overal).


Ik ben benieuwd wat hier uitkomt en of meerdere mensen hier tegenaan zijn gelopen. Ik ben hier in elk geval nog niet klaar mee.

Ook interessant, ik was net op de site van Vodafone en hun misleidende reclame viel me direct op!!! Niet iederen ziet dit en dat is heel verontrustend!
Zie bijgevoegd document ook hoe MISLEIDEND er reclame wordt gemaakt op de site van vodafone.
Ze adverteren "Bestel de nieuwste Samsung Galaxy S5 Gold of kies uit twee andere hippe kleuren. Nu met S-View Cover en 32 GB SD-kaart in combinatie met een Red of Red Super abonnement."
Daaronder zetten ze drie abonnementen - GEEN VAN DEZE ABONNEMENTEN IS VAN TOEPASSING OP DEZE AANBIEDING! BIZAR.
Bijlagen
Vodafone aanbieding.docx
(963.12 KiB) 43 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Acoma
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 feb 2014 22:14

Re: Gear fit bij Galaxy S5 via Vodafone

Ongelezen bericht door Acoma »

Dat laatste snap ik niet.
Ik bekijk de S5, ik selecteer een kleur en doe alsof ik wil bestellen.
't Zit er gewoon bij hoor.
Misschien eerst even beter kijken voordat je in capslocks dingen begint te roepen?

De medewerker stuurde je trouwens niet naar 'de winkel' maar naar de verkoper die jou iets beloofde dat hij - aan de telefoon - niet kon regelen. Dat in de hoop dat jouw verkoper die opdracht wel kan geven.

unhappyconsument
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2014 11:05

Re: Gear fit bij Galaxy S5 via Vodafone

Ongelezen bericht door unhappyconsument »

Hier precies hetzelfde. Binnen de actievoorwaarden mijn abonnement verlengt bij Vodafone. Gear fit aangevraagd via de actiepagina, krijg ik na een week het volgende antwoord:
Beste heer, mevrouw Kloppenburg,

Hierbij stellen wij u op de hoogte van de voortgang van uw deelname aan de Samsung promotie.

Wij hebben uw deelname verwerkt en kunnen deze niet accepteren. De reden hiervoor is:

Uit de controle blijkt dat u uw order geannuleerd heeft, waardoor u niet meer in aanmerking komt voor de Actie.

Voor de exacte voorwaarden verwijzen we naar: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met met Vodafone via telefoonnummer: 0800-0200043

Met vriendelijke groet,

Anne-Mieke Steensma
Manager Customer Care


Verbaasd heb ik dit geverifieerd bij Vodafone. Zij geven aan dat ik niets heb geanuleerd. Weer contact met Samsung opgenomen, die verwijzen mij weer naar Vodafone.... Als ze problemen hebben met het uitleveren, wees dan gewoon eerlijk. Dit is misleiding van consumenten.

Ben al jaren een klant van Vodafone en Samsung, zowel zakelijk als prive. Dit vind ik echt onacceptabel.

Gesloten