LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wasmachine Samsung Eco Bubble Babykleding

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Paal
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2014 19:09

Wasmachine Samsung Eco Bubble Babykleding

Ongelezen bericht door Paal »

Betreft de babywas !!
De hele splinternieuwe babywas van mijn dochter is verpest !
Ze heeft een nieuwe Samsung Eco Bubble, is hoogzwanger en gaat aan de slag met haar babywas.
Kiest voor het speciale programma BABYKLEDING, stopt de was erin , vertrouwt volledig op het aangegeven programma en gaat andere dingen doen..
Wat denk je, het programma BABYKLEDING wast automatisch op 95 graden !!!
Daar had ze totaal geen rekening mee gehouden.
Je kunt wel raden hoe die schattige met liefde gekochte babywas uit de trommel kwam..
Dat je dit programma BABYKLEDING noemt en het op 95 graden laat wassen is voor mij echt onbegrijpelijk !!
Immers een wolprogramma ,om maar een voorbeeld te noemen, start ook op een hele andere temperatuur. Evenals fijne was of zijde..
Ik heb via de mail gereclameerd bij Samsung maar het enige wat ze doen is verwijzen naar de handleiding.
Zeer teleurstellend vind ik..een vergoeding zou ik zeer op zijn plaats vinden en het programma nader onder de loep nemen ook !
Dus aanstaande moeders, jullie zijn gewaarschuwd !

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Wasmachine Samsung Eco Bubble Babykleding

Ongelezen bericht door berndv »

Paal schreef: Ik heb via de mail gereclameerd bij Samsung maar het enige wat ze doen is verwijzen naar de handleiding.
En die heeft u natuurlijk vooraf goed doorgenomen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Wasmachine Samsung Eco Bubble Babykleding

Ongelezen bericht door berndv »

Paal schreef:Betreft de babywas !!
De hele splinternieuwe babywas van mijn dochter is verpest !
Ze heeft een nieuwe Samsung Eco Bubble, is hoogzwanger en gaat aan de slag met haar babywas.
Kiest voor het speciale programma BABYKLEDING, stopt de was erin , vertrouwt volledig op het aangegeven programma en gaat andere dingen doen..
Wat denk je, het programma BABYKLEDING wast automatisch op 95 graden !!!
Daar had ze totaal geen rekening mee gehouden.
Je kunt wel raden hoe die schattige met liefde gekochte babywas uit de trommel kwam..
Dat je dit programma BABYKLEDING noemt en het op 95 graden laat wassen is voor mij echt onbegrijpelijk !!
Immers een wolprogramma ,om maar een voorbeeld te noemen, start ook op een hele andere temperatuur. Evenals fijne was of zijde..
Ik heb via de mail gereclameerd bij Samsung maar het enige wat ze doen is verwijzen naar de handleiding.
Zeer teleurstellend vind ik..een vergoeding zou ik zeer op zijn plaats vinden en het programma nader onder de loep nemen ook !
Dus aanstaande moeders, jullie zijn gewaarschuwd !

Voor de zekerheid

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Wasmachine Samsung Eco Bubble Babykleding

Ongelezen bericht door Brainless »

Babykleding
Een wasprogramma met hoge temperatuur en extra spoelbeurten zorgt ervoor dat er
geen waspoeder achterblijft die irriterend kan zijn voor de huid van uw baby.
Er staat duidelijk dat hij automatisch voor de hoge temp kiest.
Het lampje van 95C gaat ook branden zodat je duidelijk weet dat deze temp gebruikt gaat worden!!

Dus ook al heb je de handleiding iet gelezen zie je de automatisch gekozen temp.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Wasmachine Samsung Eco Bubble Babykleding

Ongelezen bericht door Annikaatje »

En op zich zou ik (als niet-moeder) ook kunnen bedenken dat een baby-kleding-programma waarschijnlijk op hoge temperaturen wast, om te zorgen dat de kleding hygiënisch wordt gewassen en alle bacteriën worden gedood.

Het is natuurlijk wel superbalen :(
Was alles verpest, of is er nog wat gered?

Mocht geld een probleem zijn - vaak kun je via 'gratis af te halen'-facebook-pagina's gratis tassen vol babykleding halen.

mh73

Re: Wasmachine Samsung Eco Bubble Babykleding

Ongelezen bericht door mh73 »

Annikaatje heeft gelijk. Toen mijn eerste geboren werd had ik allemaal van die schattige badstof babytruitjes in de kleinste maten. Allemaal op hoge temperaturen te wassen. Ook de rompertjes. Want baby's spugen nogal eens en ook de luiers houden niet altijd alles op de plek waar het hoort. Op 40 graden wordt dat vaak niet schoon. Dus ik vind het niet zo vreemd dat de babywas op hoge temperatuur is.

Wat ik dan wel vreemd vind, is dat men de was gewoon in de machine gooit, zonder eerst te kijken wat het inhoudt. Het stukje eigen verantwoordelijkheid lijkt in deze tijd steeds minder te worden. En gaat het dan mis, ja, dan ga je natuurlijk klagen, in plaats van te denken: stom, had ik nou maar die handleiding gelezen.

Gesloten