LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groen beeld Ziggo tv app
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 29 jul 2014 08:40
Groen beeld Ziggo tv app
Ik heb een LG optimus L5. Tot Nov 2013 kon ik de tv app van ziggo normaal gebruiken. Daarna kreeg ik steeds groen beeld. Waardeloos als je alle programma's en personen op beeld in de hulk modus moet bekijken het geluid doet t overigens normaal.
Het schijnt dat het veel vaker voorkomt (gegoogled). Toen ik ziggo belde hierover deed de jongeman aan de lijn heel verbaasd! Ik was echt de eerste die deze klacht had. Hij had er nooit van gehoord verder.
(terwijl t regent van de klachten als je t internet afzoekt).
Maaaaar uiteraard zou hij t uitzoeken. Jullie raden het al, het is nu juli 2014 en ik heb de app maar gewoon verwijderd (weer erop gezet, en toch maar weer verwijderd! )
Ik verwacht niet dat iemand hier een oplossing voor me heeft, maar wilde het gewoon even kwijt.
Het schijnt dat het veel vaker voorkomt (gegoogled). Toen ik ziggo belde hierover deed de jongeman aan de lijn heel verbaasd! Ik was echt de eerste die deze klacht had. Hij had er nooit van gehoord verder.
(terwijl t regent van de klachten als je t internet afzoekt).
Maaaaar uiteraard zou hij t uitzoeken. Jullie raden het al, het is nu juli 2014 en ik heb de app maar gewoon verwijderd (weer erop gezet, en toch maar weer verwijderd! )
Ik verwacht niet dat iemand hier een oplossing voor me heeft, maar wilde het gewoon even kwijt.
Re: Groen beeld Ziggo tv app
Wat wil je kwijt?
Merk en type tablet?
Merk en type tablet?
Re: Groen beeld Ziggo tv app
TS schreef:
Het is zaak om regelmatig te controleren of er updates zijn voor uw toestel
De Firmware al vernieuwd op uw telefoon, dat is wat Ziggo op hun website adviseert.Ik verwacht niet dat iemand hier een oplossing voor me heeft, maar wilde het gewoon even kwijt.
mariannnekuh Berichten: 1Geregistreerd: 29 jul 2014 08:40
Het is zaak om regelmatig te controleren of er updates zijn voor uw toestel
gr HenkOm de software van uw LG Optimus L5 te kunnen updaten, is eerst installatie van LG PC Suite op uw PC vereist.
Om deze software te installeren, ga dan naar PC Software installeren voor instructies.
Ga vervolgens verder met de volgende stap.
Start LG PC Suite en verbind de LG Optimus L5 met uw PC of laptop met behulp van de meegeleverde USB-kabel.
Kies Controleer Telefoonopwaardering
Re: Groen beeld Ziggo tv app
Jaja, maar als het klachten regent dan heeft het te maken met de codecs en niet met de tablets en de updates daarvan ( als die er al zijn ) Providers zijn wat dat betreft echt vreselijk. Eerst de klant de schuld geven, daarna pas misschien de oorzaak bij zichzelf zoeken...
Re: Groen beeld Ziggo tv app
Als ik het zo lees, testen ze die app op toch een redelijke doorsnede van de verkochte Android telefoons in Nederland?
Maar de L5 is een 2 jaar oud single-core model met een Adreno-200 GPU, en was bij het uitkomen ervan al niet echt een krachtpatser.
Maar de L5 is een 2 jaar oud single-core model met een Adreno-200 GPU, en was bij het uitkomen ervan al niet echt een krachtpatser.
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 29 jul 2014 08:40
Re: Groen beeld Ziggo tv app
Dank voor de reacties. Updates e.d. heb ik uiteraard al gedaan. Niets helpt...nieuwe foon aanschaffen is misschien t beste.
Re: Groen beeld Ziggo tv app
LG optimus L5 is een telefoon die niet de vernieuwde OpenGL 2.0 ondersteunt (sommige modellen). Dit is nodig voor de beveiliging en de streamingkwaliteit. Voor Nov 2013 was dit niet nodig (er werd een oudere versie van OpenGL gebruikt). Een tip kan dus zijn om de app te downgraden (al weet ik niet of er dan uberhaubt iets te zien zal zijn). Dit kan via verschillende sites.
Re: Groen beeld Ziggo tv app
Sommige problemen worden veroorzaakt door het OS. Daar kan een provider niet veel aan doen natuurlijk. Je kunt nog zulke slimme software maken, maar als het OS niet goed is houdt het een keer op.encore schreef:Jaja, maar als het klachten regent dan heeft het te maken met de codecs en niet met de tablets en de updates daarvan ( als die er al zijn ) Providers zijn wat dat betreft echt vreselijk. Eerst de klant de schuld geven, daarna pas misschien de oorzaak bij zichzelf zoeken...