LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADVERTENTIE LEGIO LEASE GEZOCHT!!!!!!!
ADVERTENTIE LEGIO LEASE GEZOCHT!!!!!!!
Het betreft hier de Winstverdriedubbelaar in de periode mei/juni 1999. Het was een paginagrote in de Telegraaf.
Als iemand mij hieraan kan helpen (via de Telegraaf lukt het niet)alvast hartelijk dank!
Als iemand mij hieraan kan helpen (via de Telegraaf lukt het niet)alvast hartelijk dank!
Re: ADVERTENTIE LEGIO LEASE GEZOCHT!!!!!!!
bel de telegraaf op
Heb ik uiteraard geprobeerd (zoals ik schreef in de laatste regel) maar hun archief gaat niet zover terug.
waarom wil je die hebben?
De rechter heeft uitspraak gedaan in juli over deze krantenpagina en geoordeeld dat deze reclame niet misleidend was.
De rechter heeft uitspraak gedaan in juli over deze krantenpagina en geoordeeld dat deze reclame niet misleidend was.
Beste rust, ik heb aan een advocaat gevraagd of hij denkt dat een zaak tegen Dexia (contractvernietiging) kans van slagen heeft. Daarvoor heeft hij uiteraard zoveel mogelijk informatie nodig, vandaar de oproep voor de advertentie.
Ik volg dit forum pas sinds kort en wist niks van een uitspraak over deze advertentie. Is er ergens op dit forum informatie over die uitspraak beschikbaar?
Groet en dank,
Ik volg dit forum pas sinds kort en wist niks van een uitspraak over deze advertentie. Is er ergens op dit forum informatie over die uitspraak beschikbaar?
Groet en dank,
betreft de uitspraak van 7 juli in de zaak leaseverlies tegen dexia.
alle uitspraken staan op
de site van pay back. www.payback.nl.
leaseverlies gaat inhoger beroep tegen de uitspraak.
alle uitspraken staan op
de site van pay back. www.payback.nl.
leaseverlies gaat inhoger beroep tegen de uitspraak.
Bij sommige grote bibliotheken (in ieder geval die van Rotterdam) hebben ze oude jaargangen van kranten op microfiche. Die kan je inzien en afprinten.
Ik neem aan dat de Stichting Leaseverlies in het bezit is van deze pagina want zij hebben een proces hierover aangespannen.
Informeer is bij hun.
Informeer is bij hun.
Iedereen bedankt voor de tips, hier kan ik verder mee!