LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Medion

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Radijs

Problemen met Medion

Ongelezen bericht door Radijs »

Ik heb een Medion pocketPC met navigatie gekocht en heb deze op moeten sturen omdat de aan/uit knop defect raakte.

Na 4 weken gewacht te hebben bel ik naar het service centrum en kreeg daar de melding dat ze op onderdelen wachten en nog 4 weken later kreeg ik de melding dat ik hem binnen een week terug zou hebben.

Een week later bel ik weer en er zou een intern onderzoek komen met als bedoeld resultaat dat ik het ding binnen 7 dagen weer bij mij zou zijn of ik zou gebeld worden.
Anderhalve week later bel ik weer....
Dit verhaal gaat nog verder door en elke keer wordt er mij belooft dat ik het ding terug zou hebben binnen 7 dagen en intussen zou dit een nieuwe zijn IPV degene die ik op gestuurd heb.

Intussen heb ik geen enkele hoop meer dat ik die pocketPC ooit nog terug zal zien en het service centrum zegt dat het mijn geld niet terug wil geven.

Weet iemand een oplossing hiervoor? Moet na deze drie, vier maanden van hopeloos bellen nu een raadsman in gaan schakelen?

filiaal[1071]

Re: Problemen met Medion

Ongelezen bericht door filiaal[1071] »

Misschien helpt bellen met kassa of radar.. medion heeft veelal een heel goede service, en dat bij u valt tegen, maar als een consumentenprogramma aanklopt zal het ogenschijnlijk wel in orde komen...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Medion goede service? Laat me niet lachen man, de slechtste service van Nederland!!!!

filiaal[1071]

Ongelezen bericht door filiaal[1071] »

Ik heb geen klachten over medion en ben altijd goed geholpen. Andere mensen ook. Computer kapot bij de buren, hij werd opgehaald, nagekeken en weer terug bezorgd. Helemaal in orde gratis digitale camera voor de overlast. Helemaal top, zelfs een bloemetje derbij

Radijs

Ongelezen bericht door Radijs »

Dat geld ook voor mij. Ik doe al heel lang zaken met medion en ik heb tot dit geval nooit een reden gehad tot klagen.
maar ja, ik wil mijn computer wel terug.

dennis307

Ongelezen bericht door dennis307 »

Medion is vervelend Je belt ze een paar keer op dat je notebook kapot is en elke keer krijg je een ander verhaal. Hij is nu 2 maanden uit de garantie en wat denk je dat ze zeggen JE KAN ER BETER MET JE AUTO OVERHEEN RIJDEN. Ze repareren hem niet terwijl het maar een klein onderdeeltje is.

newbie

Ongelezen bericht door newbie »

het zou mischien handig zijn als je een klacht zou hebben en je laat hier je klantnummer achter van medion het zou namelijk zo kunnen zijn dat ook hier door medion wordt gekeken.

ik heb verder niks te klagen over medion prima service :P

Opzichter

Ongelezen bericht door Opzichter »

Hallo,

Ik wil ook graag mijn verhaaltje kwijt over medion.
Ik heb in februari een notebook bij de Aldi gekocht. Deze is sindsdien al 4x opgestuurd voor reparatie. De 1e keer viel hij steeds aan en uit. De 2e keer sloeg hij uit en nooit meer aan. De 3e keer Was de draadloze netwerkkaart verdwenen. En de 4e keer sloeg hij weer uit en niet meer aan. Nu heb ik bij de klachtendienst afgesproken dat ik hem niet meer terug wil en dat ie niet meer gerapareerd hoeft te worden. Ik ben het vertrouwen in dit apparaat kwijt. Ik zou binnen enkele dagen teruggebeld worden voor een alternatief aanbod. Maar dat is alweer 2 weken geleden. Ik ga voor een ander type medion of geld terug. Want zo schiet het niet op.

Bodosan

Ongelezen bericht door Bodosan »

Radijs (late reactie, maar ook voor anderen bedoeld),
Mi kun je het beste lid worden van de Consumentenbond en deze vragen er achterheen te gaan. Een aangetekende brief (met advocaatdreiging) kan ook wel eens helpen. Beide opties kosten wel geld. Wanneer je er werkelijk van overtuigd ben niets terug te krijgen (hetgeen diefstal is), dan zou ik toch naar de rechter stappen. Wel zou ik eerst advies inwinnen bij een rechtswinkel of id. Wanneer jij gelijk krijgt zijn de proceskosten voor hun (ook jouw kosten). Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat bedrijven op een dergelijke manier reageren en vinden dat ze daarmee weg kunnen komen.
Veel succes en blijf vervelend (veel bellen kan helpen; ik ken een geval waarbij het bedrijf hier zo genoeg van kreeg, dat ze uiteindelijk een nieuw exemplaar stuurden; betrof hier een pda).
succes, Bodosan

R. van den Berg

Ongelezen bericht door R. van den Berg »

Deze week gaf de dvd-brander van mijn 1½ jaar oude Medion computer het op. Tijdens het branden van een cd kwam er plotseling een ratelend en schurend geluid uit de brander. De lade gaat nog open en dicht, maar meer beweging is er sindsdien niet meer in te krijgen. Naar alle waarschijnlijkheid dus een mechanisch probleem.Hedenmorgen met Medion Service Centre gebeld. Ene Marc deelde mij mee, dat Medion niet van plan is iets te ondernemen, voordat ik mijn harde schijf gewist heb en alle fabrieksinstellingen heb hersteld. Dat ik daarbij al mijn bestanden kwijtraak, omdat ik met de brander niets meer kan veiligstellen, daar heeft Medion geen boodschap aan.Schandalig slechte service dus.Ik kan alleen maar iedereen aanraden: Blijf ver uit de buurt van Medion producten. Dit was in ieder geval mijn laatste ALDI computer.

Gast

Blijf ver uit de buurt van Medion producten. Dit was in ieder geval mijn laatste ALDI computer.
En dat omdat jij nu na 1,5 jaar een probleem hebt?
Je had er toch ook geen problemen mee dat je een PC bij de Aldi ging kopen?
Is vervelend wat je overkomt, maar dat hoort erbij. Ik snap je reactie wel, maar soms moet je drastische maatregelen nemen....en dat is in jouw geval nu blijkbaar aan de orde.

Gast

Aan R.v/d Berg

Zet je bestanden op de "d" schijf,schaket "systeemherstel"op de "d"schijf uit en breng de comp. terug naar de kooptoestand. Zo heb je je bestanden veilig gesteld.
Ik heb trouwens al een aantal keren een monteur van Medion bij mijn comp gehad en heb de comp. nog nooit naar de kooptoestand hoeven te brengen.Ik ben zeer tevreden over de service van Medion, maar ben zeker een van de weinige. Ik heb een nieuwe processor, moederbord en een nieuwe videokaart gehad binnen de garantie en dat heeft me nooit een cent gekost.

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

5 mei, dus vrije dag, gebeld met Medion, mijn 2 1/2 jaar oude PC van ALDI wilde niet meer aan, ( moeilijk om dan bestanden veilig te stellen ) de vierde werkdag is de Monteur met hoofdletter geweesd. Binnen een kwartier vastgesteld dat de voeding stuk was en verwisseld voor nieuwe, garantie meneer, is binnen 3 jaar. Prima service van Medion ( ALDI )

Gesloten