U moet zelf beter lezen. Ik heb gezegd "een ander" en voor die post kwam webcare al met een aantal links.nutsabout schreef:Wowie.. Jij bent boos op Cleanprofs.
Binnen 20 minuten reageren met een uitgebreide argumentatie waaruit duidelijk blijkt dat jij en grote hekel hebt aan Cleanprofs. Als een taalkunstenaar verdraai je de woorden zodanig dat Cleanprofs de grote boze wolf is.
Eerst paar foutjes = beter lezen =
Niet Cleanprofs begon in dit topic over de gemeente Leek..
dit was gebruiker : stfwlk » 07 jul 2014 11:46
Het was een citaat uit mijn post, die overigens niet exact is overgenomen. Saan heeft die woorden nooit gezegd.. Zucht.Nutsabout schreef:Ik heb jouw niet verkeerd geciteerd.. het citaat was van Saan57
Die ik een-op-een heb geciteerd. En heb ik de concurrentie vergeleken die overduidelijk de consument bewust verkeerd informeert.
Kunt u mij uitleggen waar ik tegenstrijdige informatie gepost heb?Nutsabout schreef:Jij bent tegenstrijd in je betoog. Terwijl je wel tijd hebt om te zien wat er bij je buren gebeurd en in dit forum jouw persoonlijke ervaring tot in de details beschrijft.
Het bovenstaande citaat is onwaar en dat weet u. Zie bovenstaande post van Stfwlk. Overigens heeft Cleanprof zelf aangegeven dat ze dit beweerden door hun uitspraak dat ze er iets anders mee bedoelden (zie artikel Leek).Nutsabout schreef:De enige die beweert dat de medewerkers spreken over een ‘samenwerking’
Ben jij.
Pardon? Ik ben een inwoner van Leek en ik heb een persbericht geschreven of laten schrijven? Okay dan!Nutsabout schreef:Een vraag van een burger is nog geen klacht. Dat heb jij ervan gemaakt. En de gemeente Leek heeft de klacht niet nader onderzocht en klaarblijkelijk was jouw frustratie overtuigend genoeg om hiervan een persbericht te maken.
Als gemeentes constateren dat burgers door een bedrijf (of werknemers van een bedrijf) worden voorgelogen bij klantenwerving doordat burgers navraag doen is een waarschuwing toch logisch?
Dit topic gaat over één bedrijf. Had u maar een vergelijkingstopic moeten maken.Nutsabout schreef:Maak dan een vergelijking tussen de andere containerreinigers ipv je focus op één bedrijf.
Ik zal verder niet ingaan op uw ongefundeerde persoonlijke verwijten jegens mij. Mijn punt is duidelijk en verder zie ik graag een reactie van de webcare. Het spijt me, maar u kan ik niet serieus nemen als u zich zo kinderachtig gaat opstellen.
Als u fatsoenlijk leest en ongefundeerde verwijten achterwege laat zal ik eens overwegen verder nog op u te reageren.