Je leest niet goed. De teruggang die TS beschrijft is veel meer dan normaal. Dat de capaciteit iets minder wordt is wel normaal. Dat de door jouw aangehaalde jurist het krom opschrijft kan ik niet helpen.berndv schreef:Owh ja? Droom lekker verder...olaf79 schreef:[Dit is toch precies wat ik steeds al schrijf. Dat het laadvermogen minder wordt.olaf79 schreef: Wat ik juist stel is dat een product geschikt moet zijn om voor langere tijd probleemloos mee te gaan. Dus ook de batterij. En aangezien de meeste batterijen wel gewoon een aantal jaar meegaat zijn batterijen die dat niet doen gewoon defect en is het geen "normale slijtage". Oftewel TS moet gewoon zijn product gratis gerepareerd krijgen.
Als het zou kloppen dat een batterij binnen een jaar 80% van zijn capaciteit verliest kunnen alle iphone bezitters dat ding na een jaar weggooien of laten repareren. De batterij van mijn samsung galaxy s2 gaat al zeker 3 jaar mee en geeft geen problemen. Een batterij die dus heel snel heel erg in capaciteit achteruit gaat is gewoon defect. Dat is namelijk niet normaal.