LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afrekening stookkosten 2012 van Woonstad Rotterdam

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Skjold126

afrekening stookkosten 2012 van Woonstad Rotterdam

Ongelezen bericht door Skjold126 »

Hierbij wil ik een vraag voorleggen of dat allemaal zomaar mag:
Wij hebben de afrekening van 2012 ontvangen eind 2013, daarbij was er nog al het een en ander fout gegaan, de helft van de bewoners hebben geen afrekening ontvangen over de periode van 1 sept.2012 t/m 31-dec.2012 de andere helft moest een bedrag per giga/joule betalen van 44 euro per giga/joule. Nu een jaar later blijkt dat de telling op de meters die niet berekend zijn nu dit jaar worden verrekend maar dan met een bedrag van 29 euro per giga/joule.
Ik ben het dan ook niet eens met deze afrekening en heb al verschillende brieven gestuurd maar zonder resultaat. Ik ben gebeld en moest stoppen ze hadden volgens hun alles herberekend en het moest hierbij blijven. Ze waren niet van plan om nog maals alles overhoop te gooien. Ze zeggen ook dat ze een afrekening hebben gestuurd maar ik kreeg bijvoorbeeld 3,44 euro terug. Wat kan ik hier nog aan doen?
Ook heb ik de huurcommissie benaderd maar die kijken alleen maar naar mijn rekening (en dan nog of de bedragen die op de rekening staan kloppen) nou die kloppen wel hoor dus kunnen ze niets voor me betekenen. Zijn we dan helemaal aan de goden overgeleverd en kan je nergens je recht opeisen, het is gewoon schandalig. Zo worden de mensen door Woonstad Rotterdam behandeld.

Skjold126

czarczar

Re: afrekening stookkosten 2012 van Woonstad Rotterdam

Ongelezen bericht door czarczar »

Hebben we het hier dan over het zoveelste gevalletje stadsverwarming?

Gesloten