LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Handelonderneming Hosel te Aalten.

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
jan1954??
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2014 20:02

Handelonderneming Hosel te Aalten.

Ongelezen bericht door jan1954?? »

Mijn zoon op zoek naar dumbels 20kg kunststof behuizing, hij ziet een link op marktplaats van deze firma Hosel / Sellink actie van €54 nu €39 en stuurt mij de link.
Ik bekijk de aanvullende info op hun site en snap de uitleg over welke gewichten en of het nu 1 of 2 dumbels betreft niet geheel.
Ik stuur een contactmail en dat heb ik weer geen antwoord inmiddels is Hossel keurig vermeld op de site 2 weken op vakantie, dus ik stuur een geagiteerde 2e contactmail incl de niet meer werkende actielink.
Op zijn laatste vakantiedag zondagavond 31-8 mail en vervolgens paar x heen en weer gemaild.
Maandag 1 sept de eigenaar belt mij op om eea door te spreken en hij zegt nou ja ik herken de actielink niet maar goed ik doe in deze voor 1x niet moeilijk u krijgt de bestelling voor de actie prijs.
Dus Donderdag 3-9 ik er heen gewoon hele prettige man leuk gebabbeld en gewoon voor €78 2 complete sets meegenomen.
Wij zeggen wat ons aangaat Hossel ui Aalten WARME douch.
Waarom kunststof denkt u als lezer nou wij mijn zoon en ik doen regelmatig aan joggen aanvullende thuistraining en met gevuld kunststof als je dan je dumbel 1x iets te stevig neerlegt heb je niet gelijk een buts in je houten of plavuizenvloer.
Jan Almere.

Gesloten