Dana010 schreef:Beste Allemaal!
We zijn nu al meer dan een jaar verder, en nog steeds worden er pups gekocht bij deze fokker.
Het houd niet op niet van zelf! En zo lang wij hem blijven sponsoren om daar pups te kopen gaat hij door! vele mensen zijn nu de dupe van een fokker die het echt alleen om geld te doen is!
Via tros kan ik niet iedereen bereiken, ik wil het dus beter gaan aanpakken en zoek naar een oplossingen om dit te kunnen stoppen! Natuurlijk is het je plicht om te onderzoeken of dit een goede fokker is maar niet iedereen is zo sterk om dit ook echt in te zien!
Ben het bijna met je eens,mensen zijn op moment supremr niet sterk,ook wel logisch,oohhh svhattig,je valt ervoor klaar..
Maaaaaaar vooraf moet je helder nadenken,ze vinden die fokker op internet..misschien te simpel gedacht..uh oh kijk dan pietje heeft 60 pups schattig alle kleure...maar wacht ff ga eens ff op pietje googlen,als mensen dat nou doen...maar dat kan je tegen tien blinde paarden blijven zeggen...fokker googlen met bv pups gaat nog net,maar dan fokker ervaringen met naam,te moeilijk...
Ja week later als pup thuis is en doodziek is,uuhhhh ga toch eens kijken of er meer mensen zijn...duuhhhhhhh
En de link zal wel verwijdert worden ik heb ook veel neergezet mag niet..