LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitbieden.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Moustache64

Uitbieden.nl

Ongelezen bericht door Moustache64 »

Ooit al iets gekocht bij Uitbieden.nl? Waak dan ervoor want ik won een Pioneer HD GPS systeem. Zonder opgaaf van redenen kon je dat binnen 14 dagen terugsturen na contact met Uitbieden. Afijn, produkt beviel dus niet dus netjes een mail daar naar toe voor de retour gegevens. Je had het al verwacht - hun antwoord bleef uit ook na nog meerdere mails tot precies tot na de afloop van die 14 dagen! Ergo - dus geen retourrecht meer anders dan dat het apparaat defect zou zijn!! Ik zit nu met een niet goed werkende GPS maar Uitbieden, in de personen van [namen verwijderd door moderator], laten de boel dus mooi hangen!! Weigeren overigens voor een oplossing te zorgen door alsnog gewoon de gevraagde oplossingen te geven!! Oppassen met dit bedrijf...ik koop er in ieder geval nooit meer iets!!
Laatst gewijzigd door Radar op 07 sep 2014 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: noemen van namen.

sjoegel

Re: Uitbieden.nl

Ongelezen bericht door sjoegel »

Bedankt voor de waarschuwing ! Maar even voor de beeldvorming, je hebt niets gewonnen maar gewoon iets gekocht.

Uitbieden.nl

Ongelezen bericht door Uitbieden.nl »

We hebben geen Pioneer navigatiesystemen, en hebben die ook nooit gehad! Weet u zeker dat u dit product in een veiling bij ons gewonnen hebt?
Producten die bij aankomst onverhoopt niet goed blijken te functioneren, kunt u altijd direct (binnen 7 dagen) terugsturen, dan sturen wij direct een nieuw product naar u op en vergoeden de gemaakte verzendkosten. Daarnaast kunt u producten (in nieuwstaat) terugsturen binnen 14 dagen, mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop.

Het is overigens absoluut niet nodig om eerst contact op te nemen met Uitbieden (dit wordt ook nergens beweerd!), het volstaat om het product terug te sturen naar ons hoofdkantoor met daarbij een ingevuld retourformulier bijgevoegd. Dit retourformulier zat bij het product toen u het ontving; mocht u het kwijt zijn, dan kunt u altijd alsnog een retourformulier downloaden in de Mijn Account-sectie op onze website. Op het retourformulier staat ook duidelijk vermeld waar u het product naar toe kunt sturen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Ach, misschien heeft ts wel iets persoonlijks tegen deze webshop. Topic van vorig jaar september geleden:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 3#p1871723
Hallo allemaal,

[Ongefundeerde uitingen verwijderd door de Moderator]Ervaring Uitbieden.nl. Steeds ook wordt de prijs opgedreven - steeds zie je de zelfde namen - bieden op een HD GPS systeem heeft geen zin! Bij normaal biedgedrag wordt de prijs met 1 of 5 euro verhoogd dus bied ik mee. Ik sta op 43 euro en heb een goede kans - dan in de laatste 8 seconden wordt het bod ineens verhoogd naar 93 euro!! en dus weg systeem. Later zie ik dezelfde naam weer opduiken. Heb Uitbieden gemaild dat er waarschijnlijk een opkoper / handelaar bezig is en de "gewone" man dus geen kans krijgt. Geen enkele reaktie van hun kant - spullen worden ook soms gewoon niet geleverd - nooit meer dus!!
:lol:

BasR

Ongelezen bericht door BasR »

Vorige week een brief van Graydon gehad dat Uitbieden.nl aan Graydon opdracht gegeven heeft een deurwaarder op onze minderjarige zoon af te sturen omdat hij zogenaamd in maart 2013 een veiling van een MP3 speler zou hebben gewonnen. Mijn zoon heeft nooit een veiling op Uitbieden.nl gewonnen, nooit wat besteld bij Uitbieden.nl en nooit wat ontvangen van Uitbieden.nl. Wij hebben Uitbieden.nl en Graydon dit meerdere malen gemeld, maar nooit enige onderbouwing van hun claim ontvangen (Graydon reageert helemaal niet). Het gaat hier dus om spookfacturen. Een klacht op klacht.nl ingevuld. Maar deze website stelt vrolijk dat onze klacht door Uitbieden is opgelost. Klacht.nl is dus ook een waardeloze website. Advies: maak nooit een account aan op Uitbieden.nl !!! Vermijd dit bedrijf !!!

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

BasR schreef:Vorige week een brief van Graydon gehad dat Uitbieden.nl aan Graydon opdracht gegeven heeft een deurwaarder op onze minderjarige zoon af te sturen omdat hij zogenaamd in maart 2013 een veiling van een MP3 speler zou hebben gewonnen. Mijn zoon heeft nooit een veiling op Uitbieden.nl gewonnen, nooit wat besteld bij Uitbieden.nl en nooit wat ontvangen van Uitbieden.nl. Wij hebben Uitbieden.nl en Graydon dit meerdere malen gemeld, maar nooit enige onderbouwing van hun claim ontvangen (Graydon reageert helemaal niet). Het gaat hier dus om spookfacturen. Een klacht op klacht.nl ingevuld. Maar deze website stelt vrolijk dat onze klacht door Uitbieden is opgelost. Klacht.nl is dus ook een waardeloze website. Advies: maak nooit een account aan op Uitbieden.nl !!! Vermijd dit bedrijf !!!
Als ze niet met bewijs kunnen komen kunt u ze gewoon negeren.. Naast het feit dat minderjarigen niet handelsbekwaam zijn. Een "aankoop" doen op een veilingsite is een nogal abnormale actie voor een minderjarige, dus als dit niet is gebeurd en u ook zeker geen toestemming voor een dergelijke aankoop heeft gegeven aan uw zoon is de "overeenkomst" bij voorbaat makkelijk genoeg nietig te verklaren, ook als er wel "bewijs" zou zijn.

U zou eventueel een brief kunnen sturen waarin u aangeeft dat naar uw weten geen overeenkomst bestaat, u absoluut geen toestemming aan uw zoon hebt gegeven voor zo'n overeenkomst, en dat u deze vermeende overeenkomst dus bij voorbaat al nietig verklaart.

Veilingsites worden geloof ik ook als een kansspel gezien, waaraan minderjarigen toch ook niet aan mee mogen doen? Dacht dat gokken alleen voor 18+ is.

Gesloten