LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werkspot Klusgarantie Onbetrouwbaar

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
SuperNova

Werkspot Klusgarantie Onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door SuperNova »

Ik had op werkspot een opdracht geplaatst om laminaat plinten en ondervloer te laten legen dat ging in eerste instantie goed tot wij paar dagen later achter kwamen dat de laminaat bol stond en op meerdere plekken de plinten niet goed gemonteerd waren plakplinten en hoge plinten.

Wij hadden toen direct contact opgenomen met de vakman die twee jaar garantie meegaf maar die reageerde nergens meer op noch telefonisch noch per email, Omdat de vakman Werkspot Klusgarantie aanbied moet Werkspot in dit soort gevallen bemiddelen.

De probleem is dat Werkspot zijn verplichtingen niet nakomt. Ik heb meerder malen e-mails gestuurd met foto’s en verder informatie om aanspraak te maken op de Klusgarantie maar daar wordt dus niet op gereageerd. Ik had meerder malen telefonisch contact opgenomen en elke keer kreeg ik te horen dat het naar een ander e-mailadres moest.

De eerste email die ik verstuurd had ging naar [email protected] wat ook aangegeven wordt op de website van werkspot (http://www.werkspot.nl/werkspot-klusgarantie)

De tweede keer dat ik belde werd mij verteld dat het naar een ander e-mailadres namelijk naar [email protected]

De derde keer dat ik belde moest ik het naar [email protected] sturen.

Wij zijn precies twee maanden verder en op alle e-mails die ik verstuurd heb is tot op heden niet gereageerd en telefonisch wordt ik niet verder geholpen.

Ik ben toch benieuwd of meerder mensen hiermee ervaring hebben.
Laatst gewijzigd door SuperNova op 08 sep 2014 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

Re: Werkspot Klusgarantie Onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door bprosman »

Eeen beetje offtopic maar wat kun je verkeerd monteren aan plakplinten dat je daar een paar dagen later (pas) achter komt ?
Wat betreft dat bol staan, ligt is dat ook na een paar dagen ontstaan ? Ligt hij er te strak in ?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast de al genoemde te strak tegen muur.....

Ook een lichte bobbel in de ondervloer kan een oorzaak zijn.

En is de ondervloer droog genoeg.
Ik kijk altijd eerst of de vloer droog genoeg is, en ook vlak dus met een rechte lat en niet op het oog.

Verder is naadloos in klikken van groot belang want bij het zoeken van een ander huis zag ik zoveel die met kieren waren gelegd en daarom stuk gingen...

Ik heb voor iemand een foute vloer losgehaald, alle randen eerst schoon moeten maken en dan uitvlakken vloer...
Na dat vlakken eerst nog 1 maand drogen en toen ging het wel goed.
Dus het kan een langdurige en niet goedkope klus worden als je vloer niet vlak genoeg is.

SuperNova

bprosman schreef:Eeen beetje offtopic maar wat kun je verkeerd monteren aan plakplinten dat je daar een paar dagen later (pas) achter komt ?
Wat betreft dat bol staan, ligt is dat ook na een paar dagen ontstaan ? Ligt hij er te strak in ?
Wij woonden destijds nog niet in dat huis maar voordat de klusjesmannen weg waren hadden we wel de vloeren globaal bekeken en gecontroleerd, Maar wij hadden niet de hele huis bekeken. Maar ja als je 2 jaar garantie mee krijgt denk je bij jezelf dat stel dat er iets niet in orde is dat je dan altijd daar op terug kan vallen. Plakplinten waren scheef gemonteerd en sommige hoeken waren ze het zelfs vergeten.

En waarom de laminaat bol staat zou ik dus echt niet weten maar ik denk toch dat ze de vloer te strak gelegd hebben waardoor die is bol gaan staan.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast te strak dus geen ruimte is ook vocht /of niet 100% vlakke ondervloer mogelijk.

Claim bij hun deze garantie en met een vochtmeter en rechte lat voor controle hobbels....
Ja dat moeten zij controleren vooraf en nu dus oplossen.

SuperNova

stofzuigertje schreef:Naast te strak dus geen ruimte is ook vocht /of niet 100% vlakke ondervloer mogelijk.

Claim bij hun deze garantie en met een vochtmeter en rechte lat voor controle hobbels....
Ja dat moeten zij controleren vooraf en nu dus oplossen.
Daar heb je gelijk in. Het probleem is dat beide partijen bewust niet reageren om tot een oplossing te komen.

WerkspotNL

Ongelezen bericht door WerkspotNL »

Beste SuperNova

Vervelend dat u een dergelijke ervaring heeft met Werkspot. Dat er niet meer gereageerd wordt is zeker niet onze normale gang van zaken.
We zagen zojuist ook je bericht voorbijkomen dat je dit weekend naar ons gestuurd hebt. Waarschijnlijk is er eerder technisch iets misgegaan door de bijlages die meegestuurd zijn. In ieder geval nemen we contact met je op om te kijken op wat voor manier we je het beste kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Werkspot

bprosman

Maar ja als je 2 jaar garantie mee krijgt denk je bij jezelf dat stel dat er iets niet in orde is dat je dan altijd daar op terug kan vallen.
Als het een gevolg van het leggen is wel. Niet vlakke vloer en / of te vochtige vloer valt niet onder die garantie.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

@SuperNova, als het, wat ik hoop voor u, opgelost is wilt u dit dan ook hier neerzetten? Er is veel miscommunicatie geweest, dat mag duidelijk zijn, maar nu lijkt het erop dat er eindelijk iets kan gaan gebeuren. Hoop dat WerkspotNl U nu wel terwille kan zijn.

SuperNova

tenormin schreef:@SuperNova, als het, wat ik hoop voor u, opgelost is wilt u dit dan ook hier neerzetten? Er is veel miscommunicatie geweest, dat mag duidelijk zijn, maar nu lijkt het erop dat er eindelijk iets kan gaan gebeuren. Hoop dat WerkspotNl U nu wel terwille kan zijn.
Ik ben zojuist gebeld door Werkspot die gaan proberen de vakman te bereiken en proberen te bemiddelen.

Volgens Werkspot word ik woensdag weer teruggebeld met verder informatie.

SuperNova

SuperNova schreef:
tenormin schreef:@SuperNova, als het, wat ik hoop voor u, opgelost is wilt u dit dan ook hier neerzetten? Er is veel miscommunicatie geweest, dat mag duidelijk zijn, maar nu lijkt het erop dat er eindelijk iets kan gaan gebeuren. Hoop dat WerkspotNl U nu wel terwille kan zijn.
Ik ben zojuist gebeld door Werkspot die gaan proberen de vakman te bereiken en proberen te bemiddelen.

Werkspot heeft inmiddels geprobeerd te bemiddelen met de vakman maar zoals verwacht reageert hij ook niet op telefoontjes en e-mails van werkspot.nl

Werkspot gaat nu een andere vakman inschakelen om de schade te herstellen.

Hoe dat gaat lopen zal ik dan hier mededelen.

SuperNova

SuperNova schreef:
SuperNova schreef:

Werkspot heeft inmiddels geprobeerd te bemiddelen met de vakman maar zoals verwacht reageert hij ook niet op telefoontjes en e-mails van werkspot.nl

Werkspot gaat nu een andere vakman inschakelen om de schade te herstellen.

Hoe dat gaat lopen zal ik dan hier mededelen.

De schade is inmiddels (via werkspot)door een andere bedrijf hersteld.

bprosman

Ben wel benieuwd wat de oorzaak van het bollen van de vloer was.

SuperNova

bprosman schreef:Ben wel benieuwd wat de oorzaak van het bollen van de vloer was.
Laminaat was in eerste instantie te strak gelegd waardoor die is bol gaan staan.

maikklijn
Contacteer:

Ongelezen bericht door maikklijn »

Je hoort wel eens negatieven verhalen maar meer goede goede van werkspot! het ligt er gewoon aan voor welke welke vakman je kiest! Duurkoop is vaak goedkoop!!!

Gesloten