LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de molen snelservice amsterdam

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
gaffelaar

de molen snelservice amsterdam

Ongelezen bericht door gaffelaar »

:evil: HEEL SLECHT ERVARINGEN MET DIT BEDRIJF
Ik heb drie reparaties gehad in 8 maanden, in totaal 1100 euro en na de tweede keer geloof ik niet dat het eerlijk geweest is. Eerst werkte mijn Miele vaatwasser niet met melding 'controleer water aan en uitvoer' Dit zou volgens de molen een kapot module zijn, vervangingskost 480 euro. Het zou een week duren en ik heb tijd vrij van mijn werk genomen maar de molen is niet vercheenen, ik moet nog een week wachten zonder nieuws van het bedrijf. Naar 8 maanden precies hetzelfde probleem en precies hetzelfde melding. Als het de moduul was krijg ik het gratis vervangen onder guarantie, zei de molen, maar nee, het was nu de motor, kost 420 (niks met water aan en uitvoer, dus vreemde melding van Milele). Op hetzelfde bezoek moet de wasmachine gerepaarerde, niew pomp kost 209 euro. Volgens mij was het de waterstop want geen water kwam in het machine. Later heb ik gezien dat de waterstop verwijderd was door de molen zonder uitleg of zonder te vragen. Ik moet een week weg en vond op mijn retour water overal en parket vloer zwaar beschaadigd. De Molen moet vervolgens terug met de gerepareerde vaatwasser. Weer hetzelfde probleem, tijd vrij van mijn werk genomen maar geen de molen en geen melding, moet nog een week wachten. Toen gevraagd over de waterstop gaf de monteur toe dat hij had het wegenomen zonder te vragen (gestolen dus). Toen gevraagd over de waterschade de monteur kond onmiddelijk niet meer goed te verstaan Nedrlands praten maar zij dat he had me gewaarschuwd dat de kraan lekt. Dit is zeker niet waar en warrom zou ik vertrekken voor een week zonder een emmer onder de kraan te zetten als hij verteld de waarheid. Onbetrouwbaar.. Niet gebruiken!

berndv

Re: de molen snelservice amsterdam

Ongelezen bericht door berndv »

Vervelend voor u, helaas bent u ook niet de enige. Gebruikt u de zoekfunctie maar eens.

JohnBol

Ongelezen bericht door JohnBol »

Hoe moet je dit bewijzen?

Leiden1800

Ongelezen bericht door Leiden1800 »

November 2014; De wasmachine was kapot, wilde een monteur laten komen dus online gezocht naar een monteur.

http://www.witgoedservice-leiden.nl/

Dit is dus bedrijf De Molen uit Amsterdam. Monteur is langs geweest, heeft 1 minuut naar de wasmachine gekeken en is tot de conclusie gekomen, motor kapot. Kosten wegen niet op tegen een nieuwe machine. De monteurs waren niet professioneel en zelfs onguur, wilde die lui zo snel mogelijk uit mijn huis hebben. 59 euro betaald en weg waren ze.

Verhaal klopte niet want de machine draaide nog wel, via de garantie andere monteur langs laten komen. Koolborstel vervangen, 140,- euro.

De Molen Snelservice te Amsterdam is geen aanrader! onprofessioneel en duurkoop.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Leiden1800 schreef: http://www.witgoedservice-leiden.nl/

Dit is dus bedrijf De Molen uit Amsterdam.
Vreemd, ik zie de overeenkomsten niet echt. Verder wel slecht dat ze voor het vervangen van koolborstels al zeggen dat een wasmachine "Total loss" is, dat is verre van normaal.

Maar als ik op de door u aangegeven website kijk zie ik dat ze aangesloten zijn bij witgoedservice Benelux en hier is de molen of de aanverwante bedrijfnamen niet bij terug te vinden. Misschien handig dat u daarom gewoon uw eigen topic opent en niet klachten over een ander bedrijf hierin dropt.

mattybont

Ongelezen bericht door mattybont »

Vermijd dit bedrijf, ik heb iemand laten langskomen om scharnieren in een koelkast te laten vervangen.
Volgens de website was dit 69,-- ex materiaal. Ik had op internet bij de leverancier al gezien dat de scharnieren ca 50 eur kosten.

De monteur wilde echter dat we vooraf EUR 69 + EUR 140 (!!!) betaalden, waarna ze de scharnieren zouden bestellen en die ergens een week later zouden plaatsen.

Toen ik aangaf hier niet mee akkoord te gaan, wilde ze EUR 59,-- in rekening brengen voor de 'diagnose' . Die had ik echter zelf al gesteld. Vervolgens moest ik bellen met het bedrijf en ik kreeg een $#$# verhaal dat ze 2 x een set scharnieren nodig hadden. En anders konden ze het wel voor EUR 100,-- materiaal leveren. Ook hier niet mee akkoord gegaan.

Toen stonden ze erop dat we EUR 59,-- voor het bezoek moesten betalen en weigerde de monteur ons huis te verlaten. Nadat hij 15 min stond te wachten is hij uiteindelijk toch maar afgedropen.

Let op dit bedrijf werkt onder verschillende websites. Wij kwamen bij hen via:
reparatiecentrale-witgoed-amsterdam.nl/content/witgoedservice/contact

mattybont

Ongelezen bericht door mattybont »

Ik over deze zaak nog contact gehad met Consuwijzer.

Ik wil iedereen in dit forum oproepen een klacht over dit bedrijf te doen bij Consuwijzer. Bij voldoende klachten kunnen zij een onderzoek starten en het bedrijf beboeten.

Verder valt de wijze waarop zij diagnosekosten in rekening brengen onder 'aggresieve verkoop'. Dit is onder de wet 'oneerlijke handelspraktijken' een grondslag om de dienstverleningsovereenkomst te ontbinden. Dit is in ieder geval wel bij ons het geval waarbij de monteur ons huis weigerde te verlaten.

Gesloten