LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door leeuwen »

HvdB en die oet....van een Luidens,

Zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt? Waarom toch die hetze tegen een man die zich het lot van de gedupeerden aantrekt? Wat denken jullie daarmee te bereiken? Hou toch op!!!!! Piet Koremans, laat het nog maar eens gezegd zijn, is een KANJER! Dus mijne heren HvdB en Luidens: HANDEN AF VAN PIET!

zonder vriendelijke groet,

Ineke

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door HvdB »

Leeuwen.....waarom denk je dat de TROS deze meneer weert van het forum? Het was terecht dat berendjan over hem heeft geklaagd.

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door berendjan »

Welke concrete resultaten heeft Payback eigenlijk al die tijd voor haar leden bereikt? Ik heb niet alle topics doorgelezen, doch op die welke ik wel heb gelezen maken ze alleen maar reclame voor zichzelf, liften ze mee op de resultaten die anderen hebben bereikt en kloppen ze zich ten onrechte op de borst of houden ze scheldtirades tegen rechters, advocaten en de forumdeelnemers die er een andere mening op nahouden. Soms sturen ze een persbericht de wereld in die kranten bij gebrek aan andere informatie als bladvulling overnemen en dat is het dan. Leaseverlies en eegalease hebben aanmerkelijk meer deelnemers dan de 2000 waarmee payback pronkt. Feitelijk zijn ze niet meer dan een soort van gouden gids voor advocaten die geld ruiken bij alle gedupeerden die of gedagvaard worden of Dexia etc. willen dagvaarden. Bovendien, een belangenorganisatie die alleen maar scheldtirades en uit de lucht gegrepen verdachtmakingen weet voort te brengen, zet zichzelf te kijk als incompetent. Met schelden en verdachtmakingen bereik je weinig of niets, wel met concrete en onderbouwbare uitingen. Zalm zal best koffertjes vol papier gekregen hebben, een papierversnipperaar is echter geduldig en laat geen traceerbare sporen na.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door HvdB »

Hoe is die doofpot affaire bij pay-back eigenlijk afgelopen, Piet?
Heeft Jurgen alles wel terug betaald?
Jullie zijn allemaal hoofdelijk verantwoordelijk voor deze uitgaven geweest.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Karel »

Voor een ieder die nog enige twijfel hebben over Piet; kijk direct op Nederland 3 19.15 naar Kassa. Wie daar is uitgenodigd??? Ja juist, Piet ! ! !

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door HvdB »

Wat wil je nu eigenlijk daarmee zeggen suk.kel!
Kassa is van die rooie honden club. Die hebben Pim nog gedemoniseerd!

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Pikant »

Geplaatst op 04 Sep 2004 19:06 door Karel


--------------------------------------------------------------------------------

Voor een ieder die nog enige twijfel hebben over Piet; kijk direct op Nederland 3 19.15 naar Kassa. Wie daar is uitgenodigd??? Ja juist, Piet ! ! !
En inderdaad Piet was uitgenodigd maar Karel wekte m.i. de indruk dat Piet aan het woord zou komen :lol: :D tenzij Piet meer weet over die investeringen van die citrusplantage een volkomen maf programma en hopelijk voor Piet heeft hij daar niet in geinvesteerd maar het wordt nu wel duidelijk waarom Piet zulke hoge schulden heeft en waarom hij zich zo inzet voor Pay-back. Mijn vertrouwen in Piet is wederom enorm geslonken.

Steeds meer ga ik bepaalde situaties op hun merites inschatten ook over die Vereniging.

Geplaatst op 29 Feb 2004 22:50 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Pallu,

Als je het onderstaande stukje bij dat van jou zet heb je het artikel compleet.

Piet Koremans (54)
Verlies 80.000 euro
“Het bloed van Dexia en Spaar Select kan ik drinken, als secretaris van de vereniging PAYBACK probeer ik daarom zoveel mogelijk gedupeerden bij te staan.
In 1999 nam ik de WinstVerDriedubbelaar van Labouchere, nu Dexia. Wat de AEX was, wist ik niet. Later stapte ik ook in OverwaardeEffect, via een tussenpersoon van SpaarSelect.
Alleen als de Derde Wereldoorlog uitbreekt, gaat het fout, zei hij. Het geld dat ik gespaard had voor een auto, is weg. Ik heb privé geld moeten lenen, een extra hypotheek afgesloten voor OverwaardeEffect. Van Dexia en SpaarSelect vorder ik 80.000 euro terug”.

Ton van Aert (48 )
Verlies 50.000 euro

jaapaap
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 jul 2004 18:47

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door jaapaap »

Het valt me op dat des te gunstiger de situatie voor de gedupeerden wordt, des te scherper en ongenuanceerder de kritiek van de Dexia-medewerkers op dit forum wordt.(we kennen ze bij naam). Dit gedrag is de Dexianen eigenlijk niet kwalijk te nemen want hun banen staan hierdoor wel op de tocht; steeds meer kwesties worden naar verwachting de komende tijd immers in het voordeel van de gedupeerden beslecht.

Het leuke is dat naarmate de kritiek op Piet toeneemt, hij van zijn vele sympathisanten steeds meer bijval krijgt hetgeen juist het tegengestelde effect sorteert dan wat de Dexianen beogen. :wink:

Mvg


Jaapaap

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Pikant »

Dat zou best kunnen ik werk helemaal niet meer laat staan voor Dexia en ik ben gelukkig ook geen lid van Pay-back maar alle mensen die kritiek hadden op PB en soms om uitleg vroegen wat er met hun contributiegeld is gebeurd werden wel door anderen leden uitgemaakt voor Dexianen en nog veel meer. Terwijl het m.i. nu terechte vragen waren.

Daar laat ik het maar bij.
Laatst gewijzigd door Pikant op 04 sep 2004 20:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Hans2 »

Logisch toch??
Als je je zo genept voelt als Piet, die als leek gepakt is , net als zovelen door een Boevenbende.

Hij heeft zich zijn leven lang ingezet (naar ik begrepen heb toen ik hem sprak tijdens een demonstratie in Den Haag) voor de Nederlandse staat.

Wordt dan tenslotte op een ongelooflijke manier , na jaren zich voor Nederland ingezet te hebben door een stel beroepsoplichters zo het bos ingestuurd.

Heel logisch dat hij alle zeilen bij zet, tegelijk liften heel veel andere gedupeerden mee in zijn akties.

Ik sta paf van zoveel strijdvaardigheid.

Mijn steun heeft hij, in het boven water halen van mistoestanden waardoor zoveel mensen volledig aan de grond zijn geraakt.

Hij durft voor het voetlicht te treden. Dapper

Het lijden van vele anderen is niet zichtbaar, deze mensen kunnen zich ook niet meer een computer met permanent toegang op internet permiteren.

Eigenlijk een schande hoe Piet hier als een soort Leprapatiënt wordt neergezet.

Ik sprak in Den Haag ook een gehandicapte jongen.

Men had hem met een Wajong-uitkering van 729 euro leasecontracten verkocht.

Deze gehandicapte jongen heeft nu een restschuld van 100.000 euro.
Hallo, .....hebben wij het dan niet meer over Boevenpraktijken in Nederland.

Als je blieft stelletje mafkezen die geen enkele feiten kennis hebben over al deze gevallen, blijf weg
Laatst gewijzigd door Hans2 op 04 sep 2004 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door cornelis »

Hans2

Zo is het wat jij zegt niks dan lof over piet,maar het stelletje lafaards komen in het nauw,moeten dexia medewerkers zijn of vroegere verkopers zijn.
Lozers zijn het letterlijk en figuurlijk.
Lozers mag piet soms een tijdje stil zijn,denk maar niet dat hij stil is door jullie,Piet heeft zoveel gedaan voor ons dat wij daar enkel maar respect voor op brengen.
Jullie zijn gewoon bang aan het worden,kunnnen jullie niet beter een eigen forum openen waar jullie bij elkaar kunnen uithuilen.

groet

Gast

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Gast »

Hij heeft zich zijn leven lang ingezet (naar ik begrepen heb toen ik hem sprak tijdens een demonstratie in Den Haag) voor de Nederlandse staat.
Hans wat bedoel je daarmee? Wat ik begrepen heb is hij beroepsmilitair of zo iets dus zijn broodwinning. Zelf heb ik gediend als dienstplichtige bij het korps mariniers en betaal net zoals de meesten van ons gewoon belasting.

Hoe zo zijn leven lang ingezet voor de Nederlandse staat. Sorry maar deze opmerking begrijp ik niet!!!!!

Men had hem met een Wajong-uitkering van 729 euro leasecontracten verkocht.

Deze gehandicapte jongen heeft nu een restschuld van 100.000 euro.
Hallo, .....hebben wij het dan niet meer over Boevenpraktijken in Nederland.
Ja dat is schandalig alleen heeft deze jongen een prachtige zaak als hij naar de rechter stapt toch. Krijgt hij zijn inleg plus rente terug en kan hij schadevergoeding en smartegeld eisen.

Ik vind het een broodje (Jaap)aapverhaal van je Hans.

Michiel Luidens

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Wijze woorden Jan Janssen maar het zijn paarlen voor de zwijnen vrees ik. Wie niet meejammert met de sealige verhalen op dit forum wordt al snel verketterd en voor Dexia medewerker uitgemaakt. Wat mij zorgen baart zijn degenen die op dit forum rechters van corruptie en politici van fraude beschuldigen, het wordt geslikt voor zoete koek en wie tegengas geeft krijgt gelijk de volle laag. Tegelijkertijd hangen deze mannen de messias en de barmhartige Sameritaan uit, maken ondoorzichtige deals met advocaten kantoren, beheren een kas van enkele tonnen terwijl ze prive met enorme verliezen zitten en doen uiterst geheimzinnig als er kritische vragen zijn. Wat mij betreft mag TROS radar een kritisch onderzoek uitvoeren naar de diverse personen en groepen die op dit forum hun hulpvaardige diensten slijten.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door JH »

Het is bij de peebekkers zo wie niet voor die club is is per definitie al slecht. Veel lof en pluimen in de richting van het bestuur en je kunt niets verkeerd doen bij die gasten, maar heb je wat kanttekeningen en vragen dan ben je meteen een dexia medewerk(st)er.
Misschien dat als er een onderzoek komt naar de aandelenlease dat ook peebek niet ontkomt aan malafide praktijken. Maar vooralsnog geef ik het handjevol vrijwilligers dat zich daadwerkelijk inzet voor de goede zaak het voordeel van de twijfel. Uiteindelijk zullen zij persoonlijk wel de rekening gepresenteerd krijgen wanneer zij iets niet goed doen Wie zijn wij om daar over te oordelen en te veroordelen :!:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door HvdB »

Dat heb je mooi gezegd JH. Iedereen denkt dat ik ook bij Dexia hoor.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Piet »

Waaaaaaat iiiiiiiiiiiis die Piet toch stil, wat is die Piet toch stil!
Ja dat klopt, om deze tijd was ik aan het praten met o.a. de redactie van Vara's Kassa om een een gedeelte van een nieuwe uitzending van het programma Kassa te besteden aan aandelenlease.

Felix Meurders en de redactie hebben er wel oren naar.

Wordt vervolgd.

Helaas geld "wordt vervolgd" ook voor onbenullen die zich verschuilen achter schuilnamen als luidens, berendjan en hvdb en pikant.

Ach ja, we raken er aan gewend en gelukkig weten wij beter.

Groeten,
Piet

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door HvdB »

Ach ja....aan alles raak je gewend. Zelfs aan die maandelijkse afbetalingen. Maar geef nu eens antwoord op de volgende vraag:
Is het geld van de onterechte uitgaven al teruggestort?

Gast

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Gast »

Ach ja praten moet je uiteindelijk bij de rechter doen en zien of je daar je winst kunt behalen. Kritiek mag voor mij op het forum worden gezet en uithalingen mogen beantwoord worden.

Maar van een "leider" mag verwacht worden dat deze voldoet aan bepaalde eisen en met alle respect voor ene Piet ik vind dit een nietszeggend commentaar.

Bovendien is het zwak en om de Tros en bovengenoemde namen te noemen, aangezien dit een openbaar forum is en mensen hun mening mogen geven. Ik vind dit een weinig respectvol commentaar.
Laatst gewijzigd door Gast op 05 sep 2004 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door Margriet »

Piet

Klasse wat je allemaal doet en je ziet ons as woensdag 8 sept.
<SAMEN STAAN WE STERK>
Groet Margriet.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Oproep om Parlementaire Enquete Commissie, de Telegraaf

Ongelezen bericht door HvdB »

"Die rechter" gaat nog jááááááren duren maar dat hebben die leaseverliezer niet eens in de gaten.

Gesloten