LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] letselschade advocaat

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
een zoekende

Re: letselschade advocaat

Ongelezen bericht door een zoekende »

Hallo opus4

Ik heb dit forum gelezen en wil je iets vragen.
ik heb een beroepsziekte opgelopen, en daarna nog meer schade.
nu ben ik op zoek naar iemand die een grote schade los kan krijgen.
het werk zoeken en uit de wao komen kan ik via andere wegen ook dus het gaat me echt om een grote claim die ik wil gaan eisen.
begrijp ik het goed dat ik dan aan die joosten een goeie heb?
dankjewel alvast, heb echt snel iemand nodig

opus4

Ongelezen bericht door opus4 »

Beste zoekende,

Informeer eens bij Bureau Beroepziekte van de FNV, ook als je geen lid bent. Zij hebben deskundigen in dienst. Eventueel kunnen zij ook advies geven in de haalbaarheid van een claim.

Lars

een zoekende

Wat is dat voor iets?
gaat daar dan ook veel tijd doorheen?
ik heb wel haast want heb geen inkomen snap je

opus4

Ongelezen bericht door opus4 »

Een succesvol verhaal op een werkgever als gevolg van een beroepsziekte is vaak een lang en moeilijk proces. Je zult als slachtoffer aan moeten tonen dat je letsel/klachten hebt opgelopen tijdens het uitvoeren van werkzaamheden voor de aangesproken partij. Ik weet natuurlijk niet over welke beroepsziekte je het hebt maar dit is vaak lastiger dan het lijkt. Als je denkt dat er belangenbehartigers zijn die tot sneller resultaat leiden bekijk dan eerst of zij deskundig zijn op dit gebied. Bureau Beroepsziekte is speciaal opgericht vanuit de FNV om zich met deze problematiek bezig te houden. Succes ermee.

Lars

een zoekende

ik heb een kapotte rug opus
geopereerd enzo maar niets meer aan te doen mag nooit meer werken en altijd pijn ben nog maar 36 jaar snap je
ik zal eens informeren dan
bedankt

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als je een medische klacht hebt, waar kan je dan terecht?

J.Kuijl

Ongelezen bericht door J.Kuijl »

:idea:
Laatst gewijzigd door J.Kuijl op 07 nov 2004 14:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

Hoe is dit afgelopen ?

J.Kuijl

:arrow:
Laatst gewijzigd door J.Kuijl op 05 nov 2004 10:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

Bedankt voor uw sympathiek antwoord en veel succes.

J.Kuijl

:lol:
Laatst gewijzigd door J.Kuijl op 05 nov 2004 10:42, 2 keer totaal gewijzigd.

xenah

Ongelezen bericht door xenah »

Hoi

Heeft iemand ervaring met mr. J.C. Sneep in Bergen op Zoom?
Zo ja dan zou ik je reactie graag horen.

Groetjes

Ram

Ongelezen bericht door Ram »

J.Ram,
Mijn advocaat misleid mij, meen ik 100 % Mijn zoons hebben 5 jaar terug met hun fiets schade gehad en letsel opgelopen.
Nog geen schade vergoeding ontvangen .Advocaat naam mevr.mr.C.J.Vermaas kantoor Beer misleidt mij en mijn kinderen.
" Heeft iemand soort vergelijkbare ervaring in deze advocaat."

Jammer ik ben van mening dat mijn Advocaat is verkocht aan de tegenpartij en dat is Interpolis een vrouwlijk schade regelaar.

Graag uw ervaring per mail kan u ook berichten,
[email protected]
Met vr.gr,Ram :idea:

RAm

Ongelezen bericht door RAm »

**Wie kan helpen.
** Wat betreft letsel schade over mijn kinderen om zelf naar de Rechter te kunnen.welke stappen moet ik nemen??
Want mijn adcocaat mislijdt mij. Bewijzen heb ik.

Aub. uw tips of mail [email protected]

123abc

Ongelezen bericht door 123abc »

Wat een gezeuzel over Joosten Advocaten.
Zij zijn gewoon goed, weet ik uit ervaring.
Ook toen mr Joosten nog bij een utrechts advocatenkantoor werkte was hij al goed.
Hij heeft ervoor gezorgd dat ik na een ongeval en daardoor arbeidsongeschiktheid in mijn oude werk:
- Een opleiding (omscholing) heb gekregen.
- Een baan heb gevonden welke (veel) beter betaald is dan de oude baan.
- Veel door de letselschade naar voren gekomen bijzaken geregeld werden.
- Er lange termijn planningen gemaakt zijn
- Smartegeld en vergoedingen geregeld worden.

Dus mensen, als jullie deze aanvallen graag wel onderbouwen :D

bushalte

Ongelezen bericht door bushalte »

:?: Ik heb een vraag

Kan je als jeniet meer werkt bij het bedrijf waar je letselschade heb opgelopen en ontslagen ben vanwege reorganisatie een procedure beginnen
:?:

een mens met pijn

Ongelezen bericht door een mens met pijn »

Ja bushalte dat kan zeker! Mits het geen jaren geleden is!

123abc...mag ik weten hoeveel Joosten aan smartengeld heeft kunnen regelen?
Hoelang heeft de hele procedure geduurd met hem?
We zijn toch anoniem en ik denk ook over hem in te schakelen voor mijn beroepsziekte.

123abc

Ongelezen bericht door 123abc »

Hoe lang heeft het geduurd....
10 Jaar
In deze 10 Jaar zijn verlies in inkomen, opleiding, en andere zaken financieel correct afgehandeld zodat er geen financieele problemen zijn ontstaan.
Smartegeld is per zaak verschillend...wordt berekend naar invaliditeit etc etc etc. (=/- 20 a 25 duizend euro)

een mens met pijn

Ongelezen bericht door een mens met pijn »

10 jaar????
10 jaar tot de zaak was afgehandeld of 10 jaar letselschade gehad?
Ik begrijp het niet zo? Je bent toch niet 10 jaar lang met Joosten bezig geweest het schade geld te krijgen?
Is het bedrag wat je noemt dan niet een beetje laag over 10 jaar genomen of begrijp ik het verkeerd?
Welk letsel had je als ik mag vragen?
Ergens heeft iemand www.arboclaim.nl neergeschreven en als je daar kijkt hebben ze het over tonnen schade vergoeding.
Ben er dus nog niet uit welke advocaat ik moet gaan kiezen dus alle hulp en advies is welkom.
Dankjewel.

Alida Barbara

Ongelezen bericht door Alida Barbara »

Indien je een goed letselschadebureau in de arm genomen hebt (via slachtofferhulp wordt je doorverwezen hiernaar) zorgt zij ervoor dat evt. medische kosten die buitengesloten worden door bijvoorbeeld een zorgverzekeraar gedekt zijn. Dit is mn. belangrijk om te voorkomen dat mensen zich in de schulden dienen te steken om bijvoorbeeld te kunnen revalideren. 10 jaar is in zoverre niet lang, daar binnen een relatief korter tijdsbestek vaak de gevolgen van letselschade nog niet te overzien zijn. "Men dient eerst uitbehandelt te zijn" alvorens er een "eindexpertise" voltooid kan worden. Zelf ben ik ruim 3 jaar geleden van mijn fiets geschept door twee knullen op een brommer. De bestuurder is door justitie veroordeelt en er is derhalve gelukkig ook geen schuldvraag. Deze is erkend door zijn verzekeraar. Ik had o.a. een schedelbasisfractuur, hersenletsel, rug- en nekletsel. De bij het ongeval aanwezig zijnde politie heeft mijn dierbaren op het hart gedrukt contact op te nemen met slachtofferhulp voor de voorgenoemde doorverwijzing naar een goed erkend letselschadebureau. Dit is gebeurd en ik ontvang nu al gedurende ruim 3 jaar voorschotten op zowel matteriele als op immatteriele schade. (Voorschotten geven op smartengeld is mn. fiscaal gunstig voor je wederpartij.) Pas nu raak ik pas in "het vaarwater" dat ik, medisch gezien, uitbehandeld ga zijn & er medische tussen/eind-experstises opgestart kunnen gaan worden. Pas hierna kán er pas gekeken worden naar een totaal-kosten-plaatje, ook qua loonderving alsmede reïntergratie/evt. omscholing, etc. In mijn geval zal de totale afwikkeling nog wel een paar jaar op zich laten wachten. Ik prijs mij erg gelukkig met mijn belangenbehartiger daar ik diverse revalidaties niet had kunnen doorlopen simpelweg omdat deze niet werden bekostigd door mijn zorgverzekeraar en ik zelf nooit had kunnen betalen.....Ook diverse benodigde aanpassingen in mijn woning hadden dan ook bijvoorbeeld, om voorgenoemde reden, geen doorgang kunnen vinden. Ben je van mening dat je belangen niet goed behartigd worden, kun je vaak via bijvoorbeeld patientenverenigingen, een verwijzing naar een "toetsingsinstantie" krijgen.
Barbara

Gesloten