Richard1993 schreef:Het feit dat ik verkeerd ben ingelicht over de bezorging is dus nalatigheid van mijzelf? Vrijdag om half 12 heb ik gekeken op de code en er stond nog niet onderweg. Vervolgens 5voor1 staat er geleverd. Maar goed ik heb dit topic niet geopend om voor van alles en nog wat beschuldigd te worden. Niemand kon mij duidelijkheid geven over hoe het nu precies zit en vandaar dat ik dit hier hen geplaatst.
Misschien was het niet helemaal duidelijk.
- Je gaf zelf aan dat vanuit Conrad werd aangegeven dat de levertijd 2-4 dagen was.
- Het product is binnen deze tijd geleverd, namelijk de derde dag na plaatsing van de bestelling.
- Hiermee heeft Conrad dus juist gehandeld.
- De T&T informatie was niet accuraat. Dit is niet de schuld van Conrad, maar een fout in het systeem van PostNL. Hierdoor dacht je dat het niet vrijdag geleverd zou worden, ondanks een mail die al de suggestie wekte dat het vrijdag zou worden geleverd.
- Je koos ervoor om vrijdag (dag 3) en zaterdag (dag 4) afwezig te zijn. Conrad had aangegeven donderdag, vrijdag, of zaterdag (2-4 dagen) te leveren.
- TS is dus niet door Conrad verkeerd ingelicht, maar door een niet accurate T&T van PostNL. Conrad valt dit dus niet te verwijten.
- De huisgenoot die het pakket aannam heeft dit onbeheerd achtergelaten waardoor het gestolen kon worden. Hij is dus nalatig geweest.
- Hetgeen dat u, Richard (de koper), kan worden verweten is dat u niet van te voren een huisgenoot had gewaarschuwd voor het geval dat het pakket geleverd zou worden. Het sprak namelijk voor zich dat het pakket of donderdag, of vrijdag, of zaterdag, zou worden geleverd (want dit was de afspraak met Conrad). Conrad heeft zich hieraan gehouden. Is het fout dat u niet een huisgenoot heeft ingeschakeld? Niet persé. Het is alleen niet erg slim om dat niet te doen, en het maakt zeker niet dat Conrad voor een nieuwe TV moet zorgen.