Je kan altijd het proefpakket weigeren.ferenga schreef:Gisteravond in een opwelling een proefpakketje besteld bij http://www.whitesmily.com/
Te laat de voorwaarde gelezen zoals dat wel eens gaat maar toen ik ze las wilde ik het gelijk annuleren.
Ik wilde dat ook doen via de website zoals in hun mail stond aangegeven maar dat ging niet was nergens geen klantencontact mogelijk dan alleen maar te bellen.
Heb wel nog geantwoord op hun mail maar kreeg die mail terug Mail Delivery System ([email protected])
Ik vanmorgen gebeld om het proefpakketje af te annuleren zegt zij van de klantenservice dat kan niet meer dat had u gelijk moeten doen toen u het bestelde.
Ik zei dat heb ik ook maar kon niet via jullie site vandaar dat ik bel nou zei ze u kan het niet meer annuleren had u het maar niet moeten bestellen.
Ik zei nog ik heb toch bedenktijd nee ze ze bij proefpakketjes niet u moet betalen want we hebben het al verstuurd.Ik ga niet met u in discussie hier over en als u niet betaald dan ziet u het wel.
Nu is mijn vraag moet ik dit pikken ?
Bewaar in elk geval de verzonden mail (bewijs dat je het geprobeerd hebt, EN de foutmelding)
De domeinnaam zelf (whitesmily.com) heeft een geanonimiseerde eigenaar (oftewel, ze zijn bang zich bekend te maken) wat heel vaak geen goed teken is.
Het domein dat de foutmelding genereerde lijkt wel een normaal iets te zijn - maar u zou de foutmelding aan ze kunnen sturen en vragen "wat gaat er mis" ( [email protected] )
In de mail foutmelding zou een reden moeten staat (no such user / rejected / mailbox full) - welke error geeft ie?