LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tnt en blokker ophalen tv moeilijk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jolandasp

tnt en blokker ophalen tv moeilijk

Ongelezen bericht door jolandasp »

Bijna twee weken geleden had mijn dochter een tv via de blokker site besteld en die werd netjes bij haar afgeleverd, uitgeprobeerd maar al de andere apparaten,scartcard en zelfs de kabel werkten hier niet op. Dus blokker gebeld en die zouden een nieuwe sturen op een afgesproken dag. Werd ze een paar dagen later door haar buurvrouw aangesproken,die vertelde dat haar zoon van 15 (wat volgens ons niet mag en hij hoefde er ook niet voor te tekenen) een tv had aangenomen van tnt (of hoe ze nu ook heten). Het is dat ze hem bij haar hadden afgeleverd en niet bij de andere buren,want dan had mijn dochter nooit geweten dat de tv was aangekomen en dan al een probleem gehad.
Maar ook deze tv deed het niet met de apparaten en werkte alleen op de kabel,maar dat is niet de bedoeling.
Dus weer blokker gebeld om nu allebei de tv tegelijk te laten ophalen (dan hoefde we maar een keer thuis te blijven) en geld terug te ontvangen.
Van de week staat er iemand aan de deur van tnt (ofzo) en die kwam 1 tv ophalen,mijn dochter had vrij van haar werk en was pissig dat hij er maar 1 wilde meenemen,wat niet de afspraak was en heeft het niet gedaan. Blokker daarna gebeld die meneer aan de telefoon zou regelen dat de dag erna allebei de tv opgehaald zouden worden voor 16.00 uur,want daarna had mijn dochter een afspraak. Kwart voor 4 nog steeds niemand en na de hele dag hebben te zitten wachten,toch maar gebeld met tnt.
Zeggen ze daar dat er geen melding was om op haar adres iets te komen ophalen,dus blokker weer gebeld en op dat moment gaat de deurbel. Ja hoor tnt ze kwamen 1 tv halen en geen twee. gelukkig de persoon van blokker aan de telefoon en gevraagd wat te doen. Antwoordt geef de eerste tv met papieren mee en hij zou een afspraak maken dat zaterdag (vrije dag) de andere tv voor 15.00 opgehaald zou worden.
Het is nu bijna 16.00 uur mijn dochter is om 15.30 naar haar afspraak gegaan en geen tnt,dus weer gebeld en weer stond er geen melding om een tv op te halen.
Blokker is niet te bereiken in het weekend dat wordt maandag weer bellen, ondertussen komt er rook uit de oren van mijn dochter,want pas als de andere tv is opgehaald kan er een email gestuurd worden dat het ophalen is gebeurd met code ....... en krijgt ze daarna pas haar geld terug.Ze is witheet hoe moeilijk is het om twee tv's op te halen. :evil:

NEORG

Re: tnt en blokker ophalen tv moeilijk

Ongelezen bericht door NEORG »

tv en dergelijke beter niet meer bij blokker kopen
blokker wil wel cashen dat wel
het lijken mooie aanbiedingen
maar als blokker je geld heeft doe je er blijkbaar niet meer toe als klant
de service laat teveel te wensen over bij blokker
ik koop geen electra meer bij blokker

Gesloten