Op facebook kwam een nieuw initiatief langs voor trouwe energieklanten. Ikwilbeloondworden.
Dat bedrijf gaat met energieleverancier om tafel om beloning te regelen voor vaste klanten. Als dat lukt hoef ik niet meer over te stappen:)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuw initiatief trouwe energieklanten
Re: nieuw initiatief trouwe energieklanten
Die tussenpartij wil er ook aan verdienen en de leverancier zal niet de beste prijs bieden om je als klant te behouden. Elk jaar switchen loont en dat zal altijd zo blijven, niet alleen in de energiemarkt.
@Waakvlam
Ik denk dat je gelijk hebt, dat het inderdaad de bedoeling is dat we jaarlijks switchen en dat wordt aantrekkelijk gemaakt door lagere prijzen en cadeautjes.
Ik vraag me alleen af waarom de leverancier dat wil want het is toch beter om vaste klanten te hebben?
Ik denk dat je gelijk hebt, dat het inderdaad de bedoeling is dat we jaarlijks switchen en dat wordt aantrekkelijk gemaakt door lagere prijzen en cadeautjes.
Ik vraag me alleen af waarom de leverancier dat wil want het is toch beter om vaste klanten te hebben?
-
Ik heb het idee dat de energieleveranciers met hun aanbiedingen voor nieuwe klanten al op het randje zitten. Ik zou alleen bij mijn leverancier blijven als ze ook echt de goedkoopste energieleverancier zijn. En ik denk niet dat de beloning die je krijgt om te blijven op gaat wegen tegen de bonus die je krijgt bij een nieuwe energieleverancier.
Denk ook dat er gewoon een energieleverancier achter die actie zit, net als de NEM bij dat hele sloop de crisis verhaal.
Denk ook dat er gewoon een energieleverancier achter die actie zit, net als de NEM bij dat hele sloop de crisis verhaal.