Op het moment heb ik al telefonie en internet van online (tevreden hiermee) en digitale tv van upc (niet tevreden hiermee).
Ik zit erover te denken om bij online nu ook digitale tv erbij te nemen in een alles in 1 pakket, maar ik twijfel of dit wel goed werkt...
Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met interactieve tv alles in 1 bij online?
-
-
Re: Iemand ervaring met interactieve tv alles in 1 bij online?
waarom twijfel je of het wel goed werkt? bedoel je dan de interactieve op zichzelf of specifiek bij Online?
-
Als je zonder de NL commercielen kan leven.
Hoef je je pakket er niet voor uit te breiden.
Kan je het gratis uit de lucht plukken.
En heb je zelf in de hand of het goed werkt.
Internet voor interactiefTV heb je al.
Bye bye UPC!
P.S.:
Je vroeg om gebruikerservaring. Hier ook Online, maar dan zonder telefoon; en hier was het al jaren geleden bye bye Ziggo, vanwege uitgesproken lompe klantenservice en eigenlijk ook veels te duur.
Hoef je je pakket er niet voor uit te breiden.
Kan je het gratis uit de lucht plukken.
En heb je zelf in de hand of het goed werkt.
Internet voor interactiefTV heb je al.
Bye bye UPC!
P.S.:
Je vroeg om gebruikerservaring. Hier ook Online, maar dan zonder telefoon; en hier was het al jaren geleden bye bye Ziggo, vanwege uitgesproken lompe klantenservice en eigenlijk ook veels te duur.
-
- verified
Hallo _Linda_2013,
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met Digitale TV van ons. Misschien kun je me vertellen wat er precies aan de hand is? Ik kan je hier uiteraard bij helpen!
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met Digitale TV van ons. Misschien kun je me vertellen wat er precies aan de hand is? Ik kan je hier uiteraard bij helpen!
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare