LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANWB: nieuwe lidmaatschapspakketten

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Creatura
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 okt 2007 21:46

Re: ANWB: nieuwe lidmaatschapspakketten

Ongelezen bericht door Creatura »

De brief en de wijze waarop de ANWB meent zaken als akkoord te zien wanneer je niet reageert heeft er toe geleid dat ik per 1 januari 2015 ANWB-lid af ben.
Met zo'n brief schieten ze zichzelf in hun voet.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: ANWB: nieuwe lidmaatschapspakketten

Ongelezen bericht door encore »

Kan iemand dat stuk uit de brief citeren waaruit blijkt dat ze in 2015 hetzelfde betalen als nu?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ANWB: nieuwe lidmaatschapspakketten

Ongelezen bericht door eleven »

encore schreef:Kan iemand dat stuk uit de brief citeren waaruit blijkt dat ze in 2015 hetzelfde betalen als nu?
Simpele oplossing:
Stuur sjohie en PB , want hij weet er alles van deze situatie.
Lees maar beneden.

sjohie schreef: Dan heb je niet goed gelezen, wij kregen die brief ook vandaag, en daarin doet de ANWB een voorstel voor een nieuw pakket, wat volgens hen zo veel mogelijk aansluit bij je oude pakket, en dat nieuwe pakket krijg je het eerste jaar voor de oude prijs, kortom je krijgt als vaste klant een eenmalige korting, en betaald volgend jaar dus evenveel als dit jaar.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2014 07:04

Re: ANWB: nieuwe lidmaatschapspakketten

Ongelezen bericht door [email protected] »

Zaterdag verrast door een nota van ANWB. Voor 2014 heb ik €106,50 betaald, voor 2015 (zonder iets te wijzigen aan mijn pakket) zou ik €143,- moeten betalen. Ik heb dan ook om principiële reden mijn lidmaatschap opgezegd. Ik ben vanaf 1986 lid maar dit gaat mij te ver.
Deze verhoging van ruim 34% vind ik absurt. Inderdaad zou het mooi zijn wanneer Radar hier aandacht aan schenkt en wat mij betreft een oproep plaatst om massaal het lidmaatschap op te zeggen. Dit kun je toch niet "verkopen" als ANWB !!!!

Roosje1957
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: ANWB: nieuwe lidmaatschapspakketten

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Ik heb helemaal geen brief ontvangen....(en dus ook niet aangezien voor reclame)

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ANWB: nieuwe lidmaatschapspakketten

Ongelezen bericht door eleven »

[email protected] schreef:Zaterdag verrast door een nota van ANWB. Voor 2014 heb ik €106,50 betaald, voor 2015 (zonder iets te wijzigen aan mijn pakket) zou ik €143,- moeten betalen. Ik heb dan ook om principiële reden mijn lidmaatschap opgezegd. Ik ben vanaf 1986 lid maar dit gaat mij te ver.
Deze verhoging van ruim 34% vind ik absurt. Inderdaad zou het mooi zijn wanneer Radar hier aandacht aan schenkt en wat mij betreft een oproep plaatst om massaal het lidmaatschap op te zeggen. Dit kun je toch niet "verkopen" als ANWB !!!!
Kan je aangeven, welk pakket je hebt?

HCS
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2014 13:21

Re: ANWB: nieuwe lidmaatschapspakketten

Ongelezen bericht door HCS »

Mij het zelfde overkomen. Normaal wordt bedrag afgeschreven via automatische Incasso. Deze nota verbaasde mij dus nogal. Vorig jaar was het bedrag 83,00 voor wegenwacht europa service.
Nu stond echter beschreven dat er drie mogelijkheden waren en als ik het standaard pakket zou willen ik 60,00 Euro per jaar meer zou moeten betalen. Het bedrag (totaal 143,00 euro) was vast op de acceptgiro ingevuld.
Door deze gang van zaken wordt het niet oplettend lid op het verkeerde been gezet en verleid maar even te tekenen. Een vorm van marketing die erg doet denken aan telefoonverkopers en spookfacturen.
Geen beste start van de nieuwe ANWB directeur die door deze actie vermoedelijk zijn bonus wil veilig stellen.
erg onaangenaam

Gesloten