Wij zijn al vele jaren geabonneerd op het Noord-Hollands Dagblad.
In juni verhoogden zij de abonnementsprijzen. En wilde ik voortaan 1 maal per jaar betalen.
Omdat dit toch een korting oplevert.
Ik heb in juni en in juli gemaild en gebeld naar de lezers-service. Er werd gezegd dat het in september in zou gaan.
Hoorde of zag er verder niets meer van en dacht dat het in orde was.
Maar nu hebben ze weer voor 3 maanden afgeschreven.
Vanmorgen weer gebeld en gisteren gemaild en ik krijg als antwoord dat een jaarlijkse betaling pas in januari 2015 gestart kan worden.
Kan dit zomaar? Ik noem dit geen lezers-service.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnement Dagblad voor West-friesland
Re: Abonnement Dagblad voor West-friesland
Schijnbaar wel. Of het klantvriendelijk is hoeft niemand lang over na te denken. Erg vreemd is het niet, maar zal vooral aan de voorwaarden liggen. Misschien lopen de contracten van januari tot en met december en zal een dergelijke wijziging dus per nieuw kalenderjaar in gaan.Marjan8 schreef: Kan dit zomaar?
Maar zij verhogen wel plotseling midden in het jaar hun abonnementsgeld.
Zo te lezen heb je niets schriftelijk gekregen, want er wordt "gezegd"!Ik heb in juni en in juli gemaild en gebeld naar de lezers-service. Er werd gezegd dat het in september in zou gaan.
Dus je kan nergens op terugvallen.
Misschien omdat een verhoging op komst was, hebben ze jou keuze genegeerd.
Maar deze verhoging is toch zeker aangekondigd in de krant? "Mijn" krant kondigt dit ook ruim van te voren aan.Marjan8 schreef:Maar zij verhogen wel plotseling midden in het jaar hun abonnementsgeld.