LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lease een hond

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
zip

lease een hond

Ongelezen bericht door zip »

Dit is toch ook niet te geloven puppy voor 6 euro per maand!
www.rentenaar.com/pups

Ook op Marktplaats.

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, belachelijk.
Voordat de hond afbetaalt is is de kans groot dat de hond al dood is!!

En wat doen die mensen met het voer, de dierenartsrekeningen e.d. Gaan ze die ook in termijnen betalen???

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

Wanneer het een goede lease is ( wat natuurlijk nooooit op dieren toegepast mag worden), komen alle kosten voor degene die de hond laat leasen ( vergelijk met een zakelijke auto, waar alle kosten voor de werkgever zijn).

Wat is dit belachelijk zeg!! Gekker moet het niet worden. Ik ga eens kijken op Marktplaats. Dit kan toch haast niet waar zijn.....triest. :cry:

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

Lekkere vage site ook, dat Rentenaar.com. Alleen een 06 nummer.
Kunnen we hier iets aan doen als dierenliefhebbers?

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

partij voor de dieren stemmen i.p.v. CDA???????

PW
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:01

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door PW »

Schandalig, heb er geen andere woorden voor !

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Het moest niet mogen en verboden worden,om zo met dieren om te gaan.In een woordt afschuwelijk.!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

Als de hond nou na een paar jaar al doodgaat, blijf je dan ook met een restschuld zitten?

Of kun je een goed rendement verwachten?

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

ik word er gewoon :cry: :cry: :cry: :cry:

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

ff over puppy lease.
ik ken deze dierenwinkel. Ik heb er mijn kat namelijk vandaan.
Ik had nog nooit gehoord van het feit dat mensen nestjes uit oostblok landen haalden!
Mijn poes komt dus uit Hongarije. En wat had ze. Ringworm.
Het hele nest is in qarantaine gezet in de dierenwinkel. Allemaal ringworm. Mijn meisje ook. Ik ontdekte het godzijdank voordat ik haar ophaalde, anders had mijn meisje thuis het ook nog gehad!!
Weet je wat ik betaald heb voor haar? Ze is een pers zonder stamboom, 375 euro!!
Ik houd veel van haar en ze is godzijdank uitgegroeid tot een prachtige gezonde en lieve kat. Dus ik heb nog ontzettend veel mazzel gehad.
Ik denk dat er erg veel mensen zijn zoals ik die van niks weten.
Dit moet onder de aandacht worden gebracht.
Ik kom wekelijks in die winkel en laatst had ze weer puppies die ziek waren!!!
Wat te doen?

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door liar »

ga naar de site van de dierenbescherming of van de hondenbescherming en daar kun je een formulier invullen voor de controleur en die gaat het onderzoeken. :x :roll:

Boer

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Boer »

Je wilt graag een lief hondje hebben die nog gezond is ook maar JE HEBT Geen GELD. Mooi toch betaal je in termijnen. JIJ blij Hondje blij.
Ruil Handel is niks mis mee !!!!!!

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry???!!
Je hebt geen geld om een hond te kopen, ruilhandel jij blij hij blij??!
Ga je dan ook de dierenartskosten, de voeding, het aanschaffen van spullen ook in termijnen betalen als je geen geld hebt? Enig idee wat een hond kost per jaar alleen al aan voer, dierenartskosten, aanschafspullen? De aanschafprijs is daarentegen niks!

Als je geen geld hebt, moet je geen hond aanschaffen. Er bestaat tenslotte niet zoiets als hondenbijslag weet je!

Boer

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Boer »

Een hondje kost nogal wat ja......
Aanschaf van een hond ook ja..... zo'n 660 euro voor een redelijke hond maar je hebt het niet op dit moment en je kunt hem/haar wel onderhouden wat ook zo'n 100 euro kost per maand maar je wilt het zo graag. Je wilt je zelf en/of iemand er mee blij maken of je wilt hem/haar weggeven aan een ander als heilzame kado. Een hond kan je uit de put helpen dat heb je er toch voor over.

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, als iemand de hond kan onderhouden, dan kan diegene ook sparen voor een hond, zo heb je als je die 100 euro maandelijks appart legt binnen 7 maanden al een hond! Een hond moet nooit een impulsieve aanschaf zijn en binnen 1 week aangeschaft worden. Het lijkt me dan toch ook geen probleem om gewoon nog een half jaartje te wachten...(bovendien gelden er bij de goede fokkers ook wachtlijsten van zo'n half jaar) Je zou bijvoorbeeld ook in overleg met de fokker het bedrag in 2 keer kunnen betalen.

Ik blijf het dus belachelijk vinden een hond voor 6 euro per maand....

MR.ONZIN

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door MR.ONZIN »

Net een vrouw gekocht, mocht haar op afbetaling doen. Niet geld terug garantie maar wel elke week wat storten. :twisted:

MR.ONZIN

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door MR.ONZIN »

Het moet zijn een vrouwtjes hond hoor

sorry woordje vergeten !!!

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

als je een hond of kat (want ik hoor alleen honden maar ik ben dus het bewijs dat het ook met katten gebeurd) niet kan betalen is één ding. Is begrijpelijk dat je daarvoor kiest maar hij haalt gewoon zieke hondjes en poesjes in huis en verkoopt die aan jou!
Hij is dus niet iemand die dat uit liefde doet maar een handelaar die het geen moer interesseerd of een hond/kat gezond is of niet!!
Wat betekend dat je dan dus duurder uit bent aan dierenartskosten en garantie krijg je echt niet hoor.

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

Ik lease al jaren 8 honden. Heel erg makkelijk. Je kunt ze nog omruilen ook als je ze zat bent. Of teruggeven. Ideaal!

Gast

Re: lease een hond

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 20 Sep 2004 16:47 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Ik lease al jaren 8 honden. Heel erg makkelijk. Je kunt ze nog omruilen ook als je ze zat bent. Of teruggeven. Ideaal!
ik vind dat je niet goed bezig bent!
volgens mij ben jij geen echte dierenliefhebber.

Gesloten