LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze klantenservice Vodafone
Waardeloze klantenservice Vodafone
Namens alle mensen die momenteel actief zijn op het vodafone forum in het topic [Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 plus wil ik hier bij Radar een klacht indienen over de service van Vodafone.
Zoals bij iedereen wel bekend is, is afgelopen vrijdag 26 september de Iphone 6 gelanceerd. Ik en vele anderen hebben als fans van Apple producten bij Vodafone een preorder geplaatst voor de iphone 6 of 6+.
Nu is het logisch dat niet alles op release datum geleverd kan worden, en dat geeft helemaal niets. Maar de manier waarop Vodafone omgaat met hun klanten is ronduit schandalig. Hieronder wil ik graag even een opsomming maken van de problemen die gaande zijn:
Klanten worden op geen enkele manier op de hoogte gebracht van de vertraging die hun toestel heeft. Vodafone beloofde via sms, brief of mail iedereen op de hoogte te brengen van de vertraging en de te verwachte levertijden. Deze belofte is Vodafone op geen enkele manier nagekomen. Als hier vragen over worden gesteld op het forum of via de telefoon worden deze door elke medewerker genegeerd.
Tegenstrijdige informatie.
De chat, telefonische klantenservice en moderators geven allemaal tegenstrijdige antwoorden over zo'n beetje elk onderwerp. Één voorbeeld is de nieuwe levering van toestellen aan Vodafone. De ene afdeling beweert dat Vodafone een nieuwe levering gekregen heeft van Apple en de ander spreekt dit weer tegen.
Dit brengt de klant in verwarring en wekt alleen maar frustratie op.
Ook krijgen veel klanten te horen dat hun toestel verzonden is aan PostNL, terwijl als er later om bevestiging wordt gevraagd door de klant dit weer word ontkracht bij Vodafone. Daar tegenover zijn er redelijk veel klanten waarbij de postbode ook op de stoep staat terwijl er helemaal geen verzendbevestiging is geweest van Vodafone.
Ik spreek voor vele ontevreden klanten als ik zeg dat de communicatie van Vodafone simpelweg dramatisch is. Wellicht zijn er nog andere die iets willen toevoegen aan het bovenstaande verhaal?
Ik verwacht niet dat dit probleem opgelost word op dit forum, maar wil wel namens vele Vodafone klanten onze onvrede hier uiten.
Zoals bij iedereen wel bekend is, is afgelopen vrijdag 26 september de Iphone 6 gelanceerd. Ik en vele anderen hebben als fans van Apple producten bij Vodafone een preorder geplaatst voor de iphone 6 of 6+.
Nu is het logisch dat niet alles op release datum geleverd kan worden, en dat geeft helemaal niets. Maar de manier waarop Vodafone omgaat met hun klanten is ronduit schandalig. Hieronder wil ik graag even een opsomming maken van de problemen die gaande zijn:
Klanten worden op geen enkele manier op de hoogte gebracht van de vertraging die hun toestel heeft. Vodafone beloofde via sms, brief of mail iedereen op de hoogte te brengen van de vertraging en de te verwachte levertijden. Deze belofte is Vodafone op geen enkele manier nagekomen. Als hier vragen over worden gesteld op het forum of via de telefoon worden deze door elke medewerker genegeerd.
Tegenstrijdige informatie.
De chat, telefonische klantenservice en moderators geven allemaal tegenstrijdige antwoorden over zo'n beetje elk onderwerp. Één voorbeeld is de nieuwe levering van toestellen aan Vodafone. De ene afdeling beweert dat Vodafone een nieuwe levering gekregen heeft van Apple en de ander spreekt dit weer tegen.
Dit brengt de klant in verwarring en wekt alleen maar frustratie op.
Ook krijgen veel klanten te horen dat hun toestel verzonden is aan PostNL, terwijl als er later om bevestiging wordt gevraagd door de klant dit weer word ontkracht bij Vodafone. Daar tegenover zijn er redelijk veel klanten waarbij de postbode ook op de stoep staat terwijl er helemaal geen verzendbevestiging is geweest van Vodafone.
Ik spreek voor vele ontevreden klanten als ik zeg dat de communicatie van Vodafone simpelweg dramatisch is. Wellicht zijn er nog andere die iets willen toevoegen aan het bovenstaande verhaal?
Ik verwacht niet dat dit probleem opgelost word op dit forum, maar wil wel namens vele Vodafone klanten onze onvrede hier uiten.
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaand bericht. Dat er een levertijd op een nieuwe, zeer populaire telefoon zit is niet zo vreemd. Maar het gebrek aan informatie, foutieve informatie en soms simpelweg voorliegen van klanten is onbehoorlijk.
Als de directeur van Vodafone een auto besteld, zal hij vast wel bij bestelling willen weten wanneer hij deze (ongeveer) geleverd krijgt. En niet de dag van aflevering een smsje ontvangen dat de auto onderweg is...
Als de directeur van Vodafone een auto besteld, zal hij vast wel bij bestelling willen weten wanneer hij deze (ongeveer) geleverd krijgt. En niet de dag van aflevering een smsje ontvangen dat de auto onderweg is...
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Ik heb dezelf probleem. Alles wat men hier uitlegt klopt 100%. Ik heb mijn bestelling inmiddels geannuleerd. Mijn toestelprijs die ik per iDeal heb betaald krijg ik maar niet terug. Het is een raadsel wanneer ik überhaupt van Vodafone afkom. Ik heb mijn bestelling 24 september geplaatst en ben momenteel klant van T-Mobile en ben in deze zes dagen volledig klaar met Vodafone. Hoe ver kun je het schoppen in zes dagen tijd? Ik gebruik hun netwerk nog geen eens en de ellende begint nu al.
Het personeel van de klantenservice spreekt gebrekkig Nederlands. Ze vragen ons continu begrip, maar kennen zelf het woord begrip niet. Men mag met mijn telefonisch contact nemen voor bewijsmateriaal.
Het personeel van de klantenservice spreekt gebrekkig Nederlands. Ze vragen ons continu begrip, maar kennen zelf het woord begrip niet. Men mag met mijn telefonisch contact nemen voor bewijsmateriaal.
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Beste Cargas, de mensen van Vodafone die ik spreek spreken Nederlands en begrip vragen is menselijk, een bestelling/contract kun je niet zomaar wegvegen, geld retourneren duurt plm 3 wekencagdas schreef:Ik heb dezelf probleem. Alles wat men hier uitlegt klopt 100%. Ik heb mijn bestelling inmiddels geannuleerd. Mijn toestelprijs die ik per iDeal heb betaald krijg ik maar niet terug. Het is een raadsel wanneer ik überhaupt van Vodafone afkom. Ik heb mijn bestelling 24 september geplaatst en ben momenteel klant van T-Mobile en ben in deze zes dagen volledig klaar met Vodafone. Hoe ver kun je het schoppen in zes dagen tijd? Ik gebruik hun netwerk nog geen eens en de ellende begint nu al.
Het personeel van de klantenservice spreekt gebrekkig Nederlands. Ze vragen ons continu begrip, maar kennen zelf het woord begrip niet. Men mag met mijn telefonisch contact nemen voor bewijsmateriaal.
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
wie is @Cargas?
Vodafone mag mij op een blacklist toevoegen. Mocht ik in de toekomst mijzelf laten verleiden door jullie, dan voorkom ik nog meer ellende om een contract af te sluiten.
Vodafone mag mij op een blacklist toevoegen. Mocht ik in de toekomst mijzelf laten verleiden door jullie, dan voorkom ik nog meer ellende om een contract af te sluiten.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 okt 2014 14:09
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Hoe is het mogelijk.... Ik ben extra wakker gebleven op 19/9 om gelijk om 00:01 u in te loggen. Vervolgens na vele keren refreshen en 502 Bad Gateway's te hebben gehad een bevestigingsmail ontvangen om 01:04 uur.
Nu blijkt dat deze orders pas overdag handmatig ingevoerd zijn terwijl de mensen die gebeld hebben wel al in het systeem staan en dus eerder aan de beurt zijn.
Na de bevestigingsmail dd 19/9 verder helemaal geen reactie meer mogen ontvangen van Vodafone, dus aangezien het een pre-order betrof (en een moderator op het forum aangeeft dat als je de 19e je bestelling doet de levering gepland staat voor een weekje later) mag ik toch verwachten dat ik mijn telefoon rond de 26e in huis zou hebben? Tijdens de online-bestelling stond er zelfs nog "op voorraad" bij!! Nu ben ik al bijna 2 weken later en heb nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen (zelfs geen mail waarin vermeld wordt dat de levering wat langer kan duren)!
Toen maar op het Vodafone Forum gezocht om te kijken of daar wat staat over de levertijd. En ja hoor, er staat iets vermeld over de levertijd, alleen voor mensen die hem NU bestellen en niet voor de mensen die hem al lang besteld hebben!
Dus vervolgens "in de pen" geklommen in de hoop dat de moderator van het forum meer duidelijkheid kan verschaffen, maar niets is minder waar.
Op moeilijke vragen krijg je gewoon geen antwoord en als er al een antwoord komt dan is dit zéér "politiek correct" waarbij men je verwijst naar de klantenservice die..... juist, geen zinnig antwoord kan geven en iedere keer (afzonderlijk via chat/telefoon) andere antwoorden geeft. De medewerkers weten het volgens mij zelf niet, gewoon schandalig hoe Vodafone met hun klanten omgaat. Ik heb wel al een afschrijving mogen ontvangen van €294 maar verder ho maar......
Voor mensen die interesse hebben om de verhalen op het forum te volgen wil ik verzoek hier eens een kijkje te nemen en het lachen zal je snel vergaan ----> http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Lever ... ight/false
Nu blijkt dat deze orders pas overdag handmatig ingevoerd zijn terwijl de mensen die gebeld hebben wel al in het systeem staan en dus eerder aan de beurt zijn.
Na de bevestigingsmail dd 19/9 verder helemaal geen reactie meer mogen ontvangen van Vodafone, dus aangezien het een pre-order betrof (en een moderator op het forum aangeeft dat als je de 19e je bestelling doet de levering gepland staat voor een weekje later) mag ik toch verwachten dat ik mijn telefoon rond de 26e in huis zou hebben? Tijdens de online-bestelling stond er zelfs nog "op voorraad" bij!! Nu ben ik al bijna 2 weken later en heb nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen (zelfs geen mail waarin vermeld wordt dat de levering wat langer kan duren)!
Toen maar op het Vodafone Forum gezocht om te kijken of daar wat staat over de levertijd. En ja hoor, er staat iets vermeld over de levertijd, alleen voor mensen die hem NU bestellen en niet voor de mensen die hem al lang besteld hebben!
Dus vervolgens "in de pen" geklommen in de hoop dat de moderator van het forum meer duidelijkheid kan verschaffen, maar niets is minder waar.
Op moeilijke vragen krijg je gewoon geen antwoord en als er al een antwoord komt dan is dit zéér "politiek correct" waarbij men je verwijst naar de klantenservice die..... juist, geen zinnig antwoord kan geven en iedere keer (afzonderlijk via chat/telefoon) andere antwoorden geeft. De medewerkers weten het volgens mij zelf niet, gewoon schandalig hoe Vodafone met hun klanten omgaat. Ik heb wel al een afschrijving mogen ontvangen van €294 maar verder ho maar......
Voor mensen die interesse hebben om de verhalen op het forum te volgen wil ik verzoek hier eens een kijkje te nemen en het lachen zal je snel vergaan ----> http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Lever ... ight/false
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Ik ben wel eens benieuwd hoe dit juridisch allemaal zit.
Even mijn geval. Einde lopende abonnement zou zijn 26-12-2014. Op 24 september jl dus telefonisch benaderd door medewerker van Vodafone. Voorstel verlenging contract bij Vodafone + nieuw toestel kiezen. Keuze iPhone 6 Plus 16GB SLV. Bijbetaling ca € 95.00. Looptijd contract 2 jaar.
Dat leek me een prima, ben daarmee akkoord gegaan in de veronderstelling dat het nieuwe duurdere contract in zou gaan zodra ik het nieuwe toestel had.
Vodafone laat echter op de dag dat dat gesprek heeft plaats gevonden het nieuwe contract al METEEN ingaan, waardoor ik nu al meer moet betalen zonder dat ik dat nieuwe toestel heb. Zoals al eerder aangekaart wordt echter ook de eindtijd van het nieuwe contract gezet op 26-12-2016! Dus is hiermee geen sprake meer van een tweejarig contract maar eentje die biuna 3 maanden langer loopt.
Ik ben het onderhand nu zo beu dat ik wel van Vodafone af wil, zeker als ik op het Vodafone Forum lees dat het best wel eens kan zijn dat die iPhone pas over 2 maanden beschikbaar is voor mij.
Dit heet m.i. wanprestatie en gelet op het m.i. ongeoorloofd nu al in laten gaan van het nieuwe contract zou dit een reden moeten zijn om het contract te laten ontbinden.
De slimmerds hebben dan wel een bevestiging gestuurd, die neem ik aan gecanceled mag worden binnen zoveel dagen, alleen weten zij ook dat de klant wel even wil wachten om die iPhone.
Ik noem dit ernstige misleiding van de klant en onrechtmatig gebruik maken van incasso
Wie weet hoe sterk ik en al die anderen met vergelijkbare ervaringen hierin staan? Ik ben al sinds Libertel abonnee, voorheen een zeer tevreden klant, maar ik laat me niet bestelen door die lui.
Even mijn geval. Einde lopende abonnement zou zijn 26-12-2014. Op 24 september jl dus telefonisch benaderd door medewerker van Vodafone. Voorstel verlenging contract bij Vodafone + nieuw toestel kiezen. Keuze iPhone 6 Plus 16GB SLV. Bijbetaling ca € 95.00. Looptijd contract 2 jaar.
Dat leek me een prima, ben daarmee akkoord gegaan in de veronderstelling dat het nieuwe duurdere contract in zou gaan zodra ik het nieuwe toestel had.
Vodafone laat echter op de dag dat dat gesprek heeft plaats gevonden het nieuwe contract al METEEN ingaan, waardoor ik nu al meer moet betalen zonder dat ik dat nieuwe toestel heb. Zoals al eerder aangekaart wordt echter ook de eindtijd van het nieuwe contract gezet op 26-12-2016! Dus is hiermee geen sprake meer van een tweejarig contract maar eentje die biuna 3 maanden langer loopt.
Ik ben het onderhand nu zo beu dat ik wel van Vodafone af wil, zeker als ik op het Vodafone Forum lees dat het best wel eens kan zijn dat die iPhone pas over 2 maanden beschikbaar is voor mij.
Dit heet m.i. wanprestatie en gelet op het m.i. ongeoorloofd nu al in laten gaan van het nieuwe contract zou dit een reden moeten zijn om het contract te laten ontbinden.
De slimmerds hebben dan wel een bevestiging gestuurd, die neem ik aan gecanceled mag worden binnen zoveel dagen, alleen weten zij ook dat de klant wel even wil wachten om die iPhone.
Ik noem dit ernstige misleiding van de klant en onrechtmatig gebruik maken van incasso
Wie weet hoe sterk ik en al die anderen met vergelijkbare ervaringen hierin staan? Ik ben al sinds Libertel abonnee, voorheen een zeer tevreden klant, maar ik laat me niet bestelen door die lui.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 okt 2014 14:09
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Nu wordt het nog mooier.... Ik ben dus extra opgebleven om mijn bestelling te doen op 19/9. Nu wordt door een moderator op het Vodafone Forum een lijst getoond waarbij men kan aflezen wanneer welke iPhone waarschijnlijk geleverd zal gaan worden.
Ik heb nu dus de pech dat ik nóch ongeveer 3 weken moet wachten (dus in totaliteit 5 weken). En of nu iemand de iPhone besteld heeft op de 19e of vandaag 1/10 maakt niks uit, levering in dezelfde week. Schandalig, waar is anders een pre-order voor?!?!?
Ik heb nu dus de pech dat ik nóch ongeveer 3 weken moet wachten (dus in totaliteit 5 weken). En of nu iemand de iPhone besteld heeft op de 19e of vandaag 1/10 maakt niks uit, levering in dezelfde week. Schandalig, waar is anders een pre-order voor?!?!?
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Hmm.. dan toch maar voor een Samsung? 

Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Een goedkope IPhone 6 aanschaffen en een wachttijd van 3-5 weken ??, wat is het probleem?sinasje schreef:Hmm.. dan toch maar voor een Samsung?
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Slecht voorbeeld: als je een nieuwe auto koopt dan is de levertijd behoorlijk variabel. Het enige wat redelijk nauwkeurig bekend is is de productiedatum, maar wanneer de auto daadwerkelijk rijklaar bij de garage staat kan ook slechts indicatief worden aangegeven. Pas op een vrij laat moment wordt je gebeld dat je m kunt komen halen. Ook voor de directeur van Vodafone.flieger schreef:
Als de directeur van Vodafone een auto besteld, zal hij vast wel bij bestelling willen weten wanneer hij deze (ongeveer) geleverd krijgt. En niet de dag van aflevering een smsje ontvangen dat de auto onderweg is...
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
GJvdZ schreef:Slecht voorbeeld: als je een nieuwe auto koopt dan is de levertijd behoorlijk variabel. Het enige wat redelijk nauwkeurig bekend is is de productiedatum, maar wanneer de auto daadwerkelijk rijklaar bij de garage staat kan ook slechts indicatief worden aangegeven. Pas op een vrij laat moment wordt je gebeld dat je m kunt komen halen. Ook voor de directeur van Vodafone.flieger schreef:
Als de directeur van Vodafone een auto besteld, zal hij vast wel bij bestelling willen weten wanneer hij deze (ongeveer) geleverd krijgt. En niet de dag van aflevering een smsje ontvangen dat de auto onderweg is...
Klopt een IPhone kun je vergelijken met een auto, heeft de directie van Vodafone nieuwe auto,s besteld ??
-
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 23 sep 2014 11:10
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Hallo,
Vodafone heeft inderdaad een complete chaos gecreëerd door het systeem van pre-orderen.
Het is algemeen bekend dat bij iedere nieuwe generatie Apple iPhones er een wereldwijde schaarste is, in de maanden na de officiële lancering door Apple Inc. Iedereen weet dit. En iedere leverancier heeft ermee te maken. Vodafone moet gewoon het systeem van pre-orderen afschaffen. En alleen smartphone-abonnementen met iPhone 6 afsluiten voor de toestellen die zij daadwerkelijk geleverd heeft gekregen. En dit onder het motto: op = op. En dan tijdelijk geen nieuwe orders meer aannemen, totdat er weer een nieuwe levering komt van Apple Inc.
Daarmee kan Vodafone heel veel onduidelijkheid voorkomen.
Overigens heeft iedereen het recht om pre-orders en orders te annuleren. Dat kan zolang de smartphone nog niet is geleverd. En zelfs tot 14 dagen nadat de smartphone wel is geleverd. En dat geldt voor alle pre-orders die online of telefonisch bij Vodafone zijn geplaatst. Dat mag volgens de consumenten-wetgeving sedert 13 juni 2014.
Daarna kun je kijken of een andere telecom-provider de Apple iPhone 6 wel uit voorraad kan leveren.
Succes!
Netwerker-
Vodafone heeft inderdaad een complete chaos gecreëerd door het systeem van pre-orderen.
Het is algemeen bekend dat bij iedere nieuwe generatie Apple iPhones er een wereldwijde schaarste is, in de maanden na de officiële lancering door Apple Inc. Iedereen weet dit. En iedere leverancier heeft ermee te maken. Vodafone moet gewoon het systeem van pre-orderen afschaffen. En alleen smartphone-abonnementen met iPhone 6 afsluiten voor de toestellen die zij daadwerkelijk geleverd heeft gekregen. En dit onder het motto: op = op. En dan tijdelijk geen nieuwe orders meer aannemen, totdat er weer een nieuwe levering komt van Apple Inc.
Daarmee kan Vodafone heel veel onduidelijkheid voorkomen.
Overigens heeft iedereen het recht om pre-orders en orders te annuleren. Dat kan zolang de smartphone nog niet is geleverd. En zelfs tot 14 dagen nadat de smartphone wel is geleverd. En dat geldt voor alle pre-orders die online of telefonisch bij Vodafone zijn geplaatst. Dat mag volgens de consumenten-wetgeving sedert 13 juni 2014.
Daarna kun je kijken of een andere telecom-provider de Apple iPhone 6 wel uit voorraad kan leveren.
Succes!
Netwerker-
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
geef eens en aantal verkooppunten met direct levering op ???Netwerker- schreef:Hallo,
Vodafone heeft inderdaad een complete chaos gecreëerd door het systeem van pre-orderen.
Het is algemeen bekend dat bij iedere nieuwe generatie Apple iPhones er een wereldwijde schaarste is, in de maanden na de officiële lancering door Apple Inc. Iedereen weet dit. En iedere leverancier heeft ermee te maken. Vodafone moet gewoon het systeem van pre-orderen afschaffen. En alleen smartphone-abonnementen met iPhone 6 afsluiten voor de toestellen die zij daadwerkelijk geleverd heeft gekregen. En dit onder het motto: op = op. En dan tijdelijk geen nieuwe orders meer aannemen, totdat er weer een nieuwe levering komt van Apple Inc.
Daarmee kan Vodafone heel veel onduidelijkheid voorkomen.
Overigens heeft iedereen het recht om pre-orders en orders te annuleren. Dat kan zolang de smartphone nog niet is geleverd. En zelfs tot 14 dagen nadat de smartphone wel is geleverd. En dat geldt voor alle pre-orders die online of telefonisch bij Vodafone zijn geplaatst. Dat mag volgens de consumenten-wetgeving sedert 13 juni 2014.
Daarna kun je kijken of een andere telecom-provider de Apple iPhone 6 wel uit voorraad kan leveren.
Succes!
Netwerker-
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
Waardeloos!!!!!!!!!!!
k vind het wachten niet zo heel erg. Al was het wel flink balen dat je iets denkt op de releasedag te krijgen en dat het flink later wordt. Vervolgens krijg ik een sms dat het 3 weken gaat duren voor mijn telefoon binnen is. Maar op de orderstatuspagina is de laatste update van 22 september. Daar kan ik dus niets mee. Op dit forum staat bij de levertijden van 6 oktober levering week 41 (iphone 6 plus 16gb)!
Ik dacht net van laat ik eens bellen of ze me iets meer kunnen zeggen.
Word ik dus daar iemand te woord gestaan die zegt: uw toestel komt pas in week 43! ik geef aan deze mevrouw aan dat er op het vodafone forum week 41 staat (update 6 oktober). ZEGT DE DAME AAN DE TELEFOON DAT HET NIET WAAR IS. HET IS ONMOGELIJK DAT OP HET FORUM EEN ANDERE DATUM STAAT. OOK ZEGT DEZE DAME DAT ER ALLEEN MAAR UPDATES OP HET FORUM OP VRIJDAG ZIJN. WAAR ZIT IK DAN NU NAAR TE KIJKEN, VRAAG IK AAN HAAR. NOU NIET NAAR ONS FORUM, DAT IS ONMOGELIJK.
Ik word dus gewoon voor leugenaar uitgemaakt!
Kan ik nog van mijn contract afkomen? Mijn vrouw heeft bij een andere provider gisteren hetzelfde toestel besteld voor haar zelf. Deze is net binnen gekomen. Bij Vodafone moet ik wachten, terwijl ik echt dacht deze op releasedag te hebben. Levertijden zijn richtlijnen, maar volgens de consumentenbond moeten ze wel in verhouding staan tot de prestatie die een partij levert. Mijn verlenging is ingegaan per 22-9! Met de achterliggende gedachten dat ik 26-9 mijn toestel zou hebben. Dat werd een week later, prima. Maar nu 14 dagen later heb ik nog steeds geen toestel. Dan kun je ook niet afzien van de koop, omdat je continu te horen krijgt, aankomende week komt het toestel. Dan denk ik, ik wacht wel even. Kortom ik wil mijn bestelling en contract annuleren. Aangezien ik aan het lijntje gehouden wordt, moet volgens de comsumentenbond wel degelijk sprake zijn van annulering! Graag spoedig bericht.
Ook de behandeling door de medewerker net was niet netjes!
k vind het wachten niet zo heel erg. Al was het wel flink balen dat je iets denkt op de releasedag te krijgen en dat het flink later wordt. Vervolgens krijg ik een sms dat het 3 weken gaat duren voor mijn telefoon binnen is. Maar op de orderstatuspagina is de laatste update van 22 september. Daar kan ik dus niets mee. Op dit forum staat bij de levertijden van 6 oktober levering week 41 (iphone 6 plus 16gb)!
Ik dacht net van laat ik eens bellen of ze me iets meer kunnen zeggen.
Word ik dus daar iemand te woord gestaan die zegt: uw toestel komt pas in week 43! ik geef aan deze mevrouw aan dat er op het vodafone forum week 41 staat (update 6 oktober). ZEGT DE DAME AAN DE TELEFOON DAT HET NIET WAAR IS. HET IS ONMOGELIJK DAT OP HET FORUM EEN ANDERE DATUM STAAT. OOK ZEGT DEZE DAME DAT ER ALLEEN MAAR UPDATES OP HET FORUM OP VRIJDAG ZIJN. WAAR ZIT IK DAN NU NAAR TE KIJKEN, VRAAG IK AAN HAAR. NOU NIET NAAR ONS FORUM, DAT IS ONMOGELIJK.
Ik word dus gewoon voor leugenaar uitgemaakt!
Kan ik nog van mijn contract afkomen? Mijn vrouw heeft bij een andere provider gisteren hetzelfde toestel besteld voor haar zelf. Deze is net binnen gekomen. Bij Vodafone moet ik wachten, terwijl ik echt dacht deze op releasedag te hebben. Levertijden zijn richtlijnen, maar volgens de consumentenbond moeten ze wel in verhouding staan tot de prestatie die een partij levert. Mijn verlenging is ingegaan per 22-9! Met de achterliggende gedachten dat ik 26-9 mijn toestel zou hebben. Dat werd een week later, prima. Maar nu 14 dagen later heb ik nog steeds geen toestel. Dan kun je ook niet afzien van de koop, omdat je continu te horen krijgt, aankomende week komt het toestel. Dan denk ik, ik wacht wel even. Kortom ik wil mijn bestelling en contract annuleren. Aangezien ik aan het lijntje gehouden wordt, moet volgens de comsumentenbond wel degelijk sprake zijn van annulering! Graag spoedig bericht.
Ook de behandeling door de medewerker net was niet netjes!
Re: Waardeloze klantenservice Vodafone
hjnkoll schreef:Waardeloos!!!!!!!!!!!
k vind het wachten niet zo heel erg. Al was het wel flink balen dat je iets denkt op de releasedag te krijgen en dat het flink later wordt. Vervolgens krijg ik een sms dat het 3 weken gaat duren voor mijn telefoon binnen is. Maar op de orderstatuspagina is de laatste update van 22 september. Daar kan ik dus niets mee. Op dit forum staat bij de levertijden van 6 oktober levering week 41 (iphone 6 plus 16gb)!
Ik dacht net van laat ik eens bellen of ze me iets meer kunnen zeggen.
Word ik dus daar iemand te woord gestaan die zegt: uw toestel komt pas in week 43! ik geef aan deze mevrouw aan dat er op het vodafone forum week 41 staat (update 6 oktober). ZEGT DE DAME AAN DE TELEFOON DAT HET NIET WAAR IS. HET IS ONMOGELIJK DAT OP HET FORUM EEN ANDERE DATUM STAAT. OOK ZEGT DEZE DAME DAT ER ALLEEN MAAR UPDATES OP HET FORUM OP VRIJDAG ZIJN. WAAR ZIT IK DAN NU NAAR TE KIJKEN, VRAAG IK AAN HAAR. NOU NIET NAAR ONS FORUM, DAT IS ONMOGELIJK.
Ik word dus gewoon voor leugenaar uitgemaakt!
Kan ik nog van mijn contract afkomen? Mijn vrouw heeft bij een andere provider gisteren hetzelfde toestel besteld voor haar zelf. Deze is net binnen gekomen. Bij Vodafone moet ik wachten, terwijl ik echt dacht deze op releasedag te hebben. Levertijden zijn richtlijnen, maar volgens de consumentenbond moeten ze wel in verhouding staan tot de prestatie die een partij levert. Mijn verlenging is ingegaan per 22-9! Met de achterliggende gedachten dat ik 26-9 mijn toestel zou hebben. Dat werd een week later, prima. Maar nu 14 dagen later heb ik nog steeds geen toestel. Dan kun je ook niet afzien van de koop, omdat je continu te horen krijgt, aankomende week komt het toestel. Dan denk ik, ik wacht wel even. Kortom ik wil mijn bestelling en contract annuleren. Aangezien ik aan het lijntje gehouden wordt, moet volgens de comsumentenbond wel degelijk sprake zijn van annulering! Graag spoedig bericht.
Ook de behandeling door de medewerker net was niet netjes!
Nou annuleer dan als je dat zo graag wilt, ik kan me hetv gesprek van Ts en de klantenservice zo voor m,n geest halen, het niet netjes zijn komt vaak van 2 kanten
