LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonische verkopers

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Beetje jammer dat sommige aan de telefoon (lekker anoniem) zich anders voor doen dan in de werkelijkheid.....

Niks anoniem, ze weten toch wie ze bellen, zelf zijn die telefoonterroristen anoniem met hun geblokkeerde nummers.

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Jij moet eens naar Turkije of Tunesië bijvoorbeeld op vakantie gaan en lekker lopen te kuieren. Zelfde effect als die telefonische verkopers hier, maar dan nog een tikkeltje erger (vind ik).
Helemaal mee eens gast. Eerder werd al opgemerkt dat er ook een soort spamfliter voor telefoons moet komen.
En daar sta ik ook volledig achter! Misschien een gat in de markt om telefonisch aan te gaan prijzen.......NEE AUB NIET DOEN, WAS MAAR EEN GEINTJE!!!!!!!!!!!
Als het om je eigen pc gaat worden er wel maatregelen genomen om dat soort ongwenste reclameboodschappen tegen te kunnen houden.
Telefonische verkopers vinden zoiets juist niet nodig en zullen dan ook graag spam ontvangen......of toch maar niet als het je zelf betreft?

bullet1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2004 16:31

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door bullet1970 »

ja irri of niet ik snap niet hoe ze aan mijn nummer komen ..op mijn nummermelder staat ook vaak nummeronbekend en dan neem ik gewoon niet op ....maar inderdaad als je gewoon vraagd waarhet om gaat en ze leggen het gewoon uit dan zeg je gewoon .nee sorry geen intressen ..dood simple .maar ik had er zelfs een die belde om half 10 in de avond .dat vond ik buiten gewoon laat ...maar ja

Aso

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Aso »

Ik stel altijd de vragen als ze me bellen. of ze homo zijn of zo..

Lanny
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2004 00:26

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Lanny »

Ook wij worden (uiteraard zou ik haast zeggen) met de regelmaat van de klok gebeld voor hypotheken, verzekeringen en weet ik al niet wat.

Op de vraag "komt het u uit dat ik u even een paar vragen stel" vraag ik meestal of het om hypotheken, verzekeringen of zoiets gaat en zeg er meteen achteraan dat wij in alles goed voorzien zijn en dat we geen belangstelling hebben.

Het enige wat er dan nog gezegd wordt is "dan wens ik u een fijne avond" wat ik de beller ook toewens uiteraard.

Kan eigenlijk niet zeggen dat ik last heb van onbeschofte of volhardende bellers...tis vaak de toon die de muziek maakt he...van beide kanten

Hydrocephalus

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

maar ik had er zelfs een die belde om half 10 in de avond .dat vond ik buiten gewoon laat ...maar ja
Zou in zulke gevallen een bekend hulpmiddel een optie kunnen zijn ?
Ik bedoel gewoon een antwoordapparaat !

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Zou in zulke gevallen een bekend hulpmiddel een optie kunnen zijn ?
Ik bedoel gewoon een antwoordapparaat !
Nee, dat is geen optie.
Ik wil bereikbaar zijn voor noodgevallen, niet voor telefonische verkoopstalkers om half tien 's avonds.

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een KNEUS (de vorige labiele reagerende op dit onderwerp) ze moeten deze zeurende kneuzen terug naar de oertijd laten reizen :twisted:

Emoción
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 jul 2004 09:13

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Emoción »

Het hoort nu eenmaal bij onze moderne economie. En als je met de voordelen daarvan wil leven, moet je ook de nadelen accepteren. En kom op nou, hoe groot is het probleem nu werkelijk? Als ik het hier zo zit te lezen zijn er hele complotten opgezet hoe die verkopers zo snel mogelijk kwijt te raken. Ik vraag me dan af hoe die mensen reageren op de echte problemen in het leven, die moeten dan toch zeker compleet doordraaien?

Matthijs

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Matthijs »

@ Emocion

Hahahaha die kans zou dr wel eens in kunnen zitten....

Maar dat is dan natuurlijk niet "eigen-schuld-dikke-bult" maar de schuld van "hen-die-ongevraagd-lastig-vallen"

Matthijs

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

emocion, wie bij jij om te beoordelen wat voor een mens echte problemen in het leven zijn?
Jij was toch call center verkoper?

PommetjeH.
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2004 11:33

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Wat een stelletje kneuzen zit er hier weer bij elkaar...'ik wordt lastig gevallen door telefoonterreur'. Telefoon 'terreur' waar haal je het gore lef vandaan? Je wordt een keer gebeld! Nou, boehoe. Neem een nummermelder, gek. Wil je weten wat terreur is? In-de-war loper!

Je hebt zeker ook een Nee/Nee sticker op je voordeur? Tegen de 'folderterreur'....Je moet er juist blij mee zijn dat je tenminste nog gebeld wordt, zielepoot, anders had je die telefoon wel weg kunnen smijten, want vrienden heb je niet.

Dat typische, zielige, nederlandse gedrein en gehuil...Meteen gaan zitten janken dat je geterroriseerd wordt omdat je een keer gebeld wordt, jullie zijn niet goed bij je hoofd!

Leuk he, onbeschoft gedrag?

Mvg.
PommetjeH.

Emoción
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 jul 2004 09:13

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Emoción »

Dat klopt, ik doe zowel verkoop, als inbound servicelijnen voor verschillende bedrijven en ik ben student aan een commerciële opleiding.
Laat ik het dan zo formuleren. Mensen bij wie telefonische verkopers zo'n probleem in hun leven zijn dat ze werkelijk energie besteden aan theorieën om ze uit te bannen: wees daar heel blij mee, er zijn mensen die nog veel ergere dingen moeten doorstaan. Ouders in Rusland bijvoorbeeld. Dus waar klagen we nou toch over?

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Dat klopt, ik doe zowel verkoop, als inbound servicelijnen voor verschillende bedrijven en ik ben student aan een commerciële opleiding.
Dus waar klagen we nou toch over?
Over jou en je onbeschofte door gedrag door mensen consequent telefonisch te stalken.

Aangaande dat wij ons niet druk moeten maken daar er ergere dingen
gebeuren?
Echt weer de typische Hollandse wijzende vinger, maar zelf weer boter op het hoofd hebben.

In plaats van mij lastig te vallen kunnen al deze telefonische verkopers niet beter de Russen en andere slachtoffers gaan helpen.
Oh nee, wij mogen niet klagen, maar jullie mogen wel doorgaan.

PommetjeH.
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2004 11:33

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Over jou en je onbeschofte door gedrag door mensen consequent telefonisch te stalken.
Jij bent echt niet goed bij je paasei, he? Te 'stalken'? Weet jij wel wat stalken is, mafkees? Moet je eens aan een slachtoffer van een stalker gaan vertellen dat jij ook 'gestalkt' wordt door een bedrijf. Of aan een slachtoffer van terreur dat jij ook 'geterroriseerd' wordt. Ik zou hoogstpersoonlijk je kop van je romp trekken.

Met je bijdehandte praatjes tegen iemand die gewoon zijn werk doet. Sta je folderbezorgers ook naar het leven? Je bent een zielig mannetje.

Mvg.
PommetjeH.

Emoción
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 jul 2004 09:13

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Emoción »

Over jou en je onbeschofte door gedrag door mensen consequent telefonisch te stalken.
Ik vind het heel knap van u dat u mijn kent, en weet hoe ik verkoop. Ik beschouw mijzelf als zeer correct aan de telefoon, en ik werk voor een call center dat de regels van de code telemarketing strikt naleeft. Dus ik vind het heel leuk voor u dat u een mening heeft, jammer dat hij nergens op gebaseerd is.

Als u zich aan commerciële boodschappen wilt ontrekken, raad ik u aan ergens diep in de amazone te gaan wonen, daar zullen ze vast nog geen telefoon, tv, internet etc hebben. Indien u ervoor kiest van deze economie mee te blijven profiteren, dan zult u helaas zo nu en dan nog eens gebeld worden.

Telefonisch stalken...... tjsa leuk woord, een beetje teveel tv gekeken? Praat eens met mensen die echt gestalkd worden, dan zult u zien dat dit iets heel anders is. :wink:

Matthijs

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Matthijs »

forse discussie is hier plotseling losgebarsten :lol:

Maar is het nu echt nodig jongens en meisjes, om zo grof tegen elkaar te doen???

Laat ff zien wie de slimste is!!!

Matthijs

PommetjeH.
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2004 11:33

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Dat ben ik ;-) !

Matthijs

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Matthijs »

Hahahaha!!! :lol:

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 08 Sep 2004 16:17 door PommetjeH.


--------------------------------------------------------------------------------

Wat een stelletje kneuzen zit er hier weer bij elkaar...'ik wordt lastig gevallen door telefoonterreur'. Telefoon 'terreur' waar haal je het gore lef vandaan? Je wordt een keer gebeld! Nou, boehoe. Neem een nummermelder, gek. Wil je weten wat terreur is? In-de-war loper!

Je hebt zeker ook een Nee/Nee sticker op je voordeur? Tegen de 'folderterreur'....Je moet er juist blij mee zijn dat je tenminste nog gebeld wordt, zielepoot, anders had je die telefoon wel weg kunnen smijten, want vrienden heb je niet.

Dat typische, zielige, nederlandse gedrein en gehuil...Meteen gaan zitten janken dat je geterroriseerd wordt omdat je een keer gebeld wordt, jullie zijn niet goed bij je hoofd!

Leuk he, onbeschoft gedrag?

Mvg.
PommetjeH.
Kijk toevallig ook een eerstelijnspsycholoog mee?
We hebben hier iemand die dringend hulp nodig heeft!!!

Gesloten