LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beeldscherm samsung tv vertoont bewegende vlekken
Beeldscherm samsung tv vertoont bewegende vlekken
Tv samsung lcd heeft bewegende vlekken, gemarmerd. Rood op donkere ondergrond en groenig op lichtere ondergrond. Wat kan het zijn,anders dan bekabeling? Dat is inmiddels uitgesloten door ziggo. Tv is een jaar of 6 oud en ik heb hem nu een paar dagen in gebruik. Eerste dagen niets aan de hand sinds het weekend steeds meer, grotere vlekken.
Re: Beeldscherm samsung tv vertoont bewegende vlekken
De TV komt ergens anders vandaan? Misschien informeren bij degene van wie u hem heeft of het probleem al eens eerder is voorgekomen?
waarschijnlijk te fanatiek schoongemaakt.... het is meer een vlies dan het oude glas. Je drukt snel te hard. Waarom heb jij hem nu? Als 2e hands gekocht? Kijk ook even of het alleen gebeurt als hij wat langer aanstaat, dan hebben de vorige eigenaren het vast geweten!
Dan is het LCD scherm defect. LCD staat ook voor Liquid Crystal Display...En blijkbaar blijft het bij jou niet meer op de plek maar plonst het vrolijk rond. Wellicht te repareren maar ik vrees van ...
De tv heb ik tweedehands gekregen. Eigenaar was niet de gebruiker. Het gekke is dat hij hier al een paar dagen zonder problemen heeft gewerkt, ik hem niet heb gepoetst. Dit blijft en zit over het hele scherm.
Ik ga er nog een dvd-speler tussen zetten om te kijken of dat nog wat oplevert. Als het beeld zo blijft weet ik het zeker dat het in het scherm zit en dan vrees ik het ergste. Iemand nog oplossingen?
Ik ga er nog een dvd-speler tussen zetten om te kijken of dat nog wat oplevert. Als het beeld zo blijft weet ik het zeker dat het in het scherm zit en dan vrees ik het ergste. Iemand nog oplossingen?
Mogelijk informatie inwinnen over wat de kosten zouden zijn voor reparatie. Anders de TV wegdoen en vervangen.
Julie4444 schreef:Mogelijk informatie inwinnen over wat de kosten zouden zijn voor reparatie. Anders de TV wegdoen en vervangen.
weggooien ??? consumptie mij
?Har06 schreef:Julie4444 schreef:Mogelijk informatie inwinnen over wat de kosten zouden zijn voor reparatie. Anders de TV wegdoen en vervangen.
Ik vrees dat er voor een tv van 6 jaar oud geen vervangende panelen meer leverbaar zijn. Dus inderdaad zal het weggooien en nieuwe kopen worden. En ja har, het is een consumptiemaatschappij.Har06 schreef:Julie4444 schreef:Mogelijk informatie inwinnen over wat de kosten zouden zijn voor reparatie. Anders de TV wegdoen en vervangen.