LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiber Nederland en uwglasvezeladviseur.nl doe het niet!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
srschepers

Fiber Nederland en uwglasvezeladviseur.nl doe het niet!

Ongelezen bericht door srschepers »

Er is een adviseur van uwglasvezeladviseur.nl bij mijn opa en oma(beide 81 jaar) langs geweest, die beste man beloofde van alles maar uiteindelijk kon daar niks van. Op aanraden van die adviseur zouden mijn opa en oma pas na anderhalve maand overstappen, hierdoor vervalt de termijn van twee weken waarin consumenten kunnen opzeggen. De adviseur beloofde ook een gratis monteur van Fiber en die zou alles voor mijn opa en oma in orde maken.

Het is dan zover de anderhalve maand is voorbij en mijn opa en oma zouden overgaan, echter de hele dag geen monteur van Fiber maar wel iemand van reggefiber(een totaal andere organisatie die in dit verhaal geen schuld heeft) die het signaal van KPN naar Fiber had gezet waardoor er geen internet, televisie en telefonie meer is bij mijn opa en oma.

De volgende dag met Fiber gebeld en die zeiden dat de monteur wel had gebeld maar dat ze mijn opa en oma niet te pakken kregen (ze hadden zelf de telefoonlijn laten afsluiten), daarnaast kregen ze te horen dat er geen gratis monteur bij zou zitten zoals beloofd door de adviseur van mijnglasvezeladviseur.nl had beloofd. Dus zij bellen met mijnglasvezeladviseur.nl: de beste man zou zijn ontslagen omdat er al veel meer klachten over hem binnen waren gekomen, maar zij konden niks meer betekenen voor mijn opa en oma. Hiervoor hadden wij gehoord van Fiber dat er voor 18:00 toch nog een monteur van hun langs zou komen. Deze monteur is wederom niet geweest.

Nu heb ik contact gehad met consuwijzer en zei zeggen mij dat er in de Nederlandse wet staat dat wanneer een organisatie niet levert op de afgesproken dag dat de consument dan kosteloos kan opzeggen. Echter ontkent Fiber dit en zeggen zij mij dat mijn opa en oma nu € 300,- moeten betalen voor de gemaakte kosten.

Oh ja Fiber kwam een maand na mijn eerste contact wel met een oplossing (toen zaten mijn grootouders al 6 weken zonder internet, televisie en telefonie) ze zouden alsnog willen aansluiten met een gratis monteur. Echter snapt iedereen behalve Fiber natuurlijk wel dat, dat niet te doen is in deze tijd dus zijn mijn grootouders naar de KPN gegaan en hebben hun gevraagd of zij het signaal weer terug willen zetten.

Oftewel dit wordt ben ik bang een lang verhaal. Daarom deze waarschuwing voor u mocht u advies krijgen via mijnglasvezeladviseur.nl lees dit dan alstublieft heel goed na en vraag om schriftelijke afspraken. En wat betreft Fiber doe het niet er zijn concurrenten die goedkoper zijn en met een veel betere service!

birgitske

Re: Fiber Nederland en uwglasvezeladviseur.nl doe het niet!

Ongelezen bericht door birgitske »

Die lui stonder gister voor de 2de maal aan mijn deur. De 1ste maal heb ik ze afgewimpeld, geen interesse. Nu probeerde ze het opnieuw. Ik stond namelijk op hun lijstje dat ze me nog niet benaderd hadden?? Vreemde partij.
Als je via de deur je product moet slijten dan is er toch wel iets mis.

Har06

Re: Fiber Nederland en uwglasvezeladviseur.nl doe het niet!

Ongelezen bericht door Har06 »

enn weer sleept iemand z,n opa oma ten tonelen, net of zij niet kunnen nadenken, misschien dat het kleinkind ze beter had kunnen adviseren voordat de vele weken verstreken waren, af en toe contacten Ts :mrgreen:

Gesloten