LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp kast

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lietje1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2014 16:12

Wehkamp kast

Ongelezen bericht door Lietje1964 »

Wij hebben een kast van de Wehkamp waar steeds de knoesten door het witte oppervlak zichtbaar is. Kast is al eens omgeruild en ook nieuwe kast vertoont hetzelfde. Kast is ook diverse keren terug naar de Wehkamp gegaan om opnieuw te laten spuiten. Met de laatste keer garantie van leverancier dat knoesten niet meer terug zouden komen. Wel dus. Opnieuw klacht richting Wehkamp en die bieden nu aan, of nieuwe kast of 120 euro retour. Eerlijk gezegd ben ik de kast wel een beetje beu, iedere keer opnieuw leeg halen en terug zetten.

Is wat Wehkamp aanbied redelijk of mag ik eisen kast terug en totaal geld terug.

Wie kan mij helpen

jokevhouten
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 okt 2014 17:17

Re: Wehkamp kast

Ongelezen bericht door jokevhouten »

Lijkt mij een redelijk voorstel. Wat zou je zelf willen dan?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Wehkamp kast

Ongelezen bericht door berndv »

Lietje1964 schreef:Wij hebben een kast van de Wehkamp waar steeds de knoesten door het witte oppervlak zichtbaar is. Kast is al eens omgeruild en ook nieuwe kast vertoont hetzelfde. Kast is ook diverse keren terug naar de Wehkamp gegaan om opnieuw te laten spuiten. Met de laatste keer garantie van leverancier dat knoesten niet meer terug zouden komen. Wel dus. Opnieuw klacht richting Wehkamp en die bieden nu aan, of nieuwe kast of 120 euro retour. Eerlijk gezegd ben ik de kast wel een beetje beu, iedere keer opnieuw leeg halen en terug zetten.

Is wat Wehkamp aanbied redelijk of mag ik eisen kast terug en totaal geld terug.

Wie kan mij helpen
Wat heeft de kast gekost in aanschaf en wat zou u zelf als oplossing willen zien?

Lietje1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2014 16:12

Re: Wehkamp kast

Ongelezen bericht door Lietje1964 »

Op zich vind ik het een hele mooie kast, alleen zie ik weer op tegen voor de zoveelste x de kast leeg te maken.
Als ik het uit mijn hoofd zeg 499 euro

Gesloten