LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding Budget Energie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Ridder777

Misleiding Budget Energie

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Goede avond beste forumgenoten,
Ik was vandaag in Rotterdam west bij de Dirk van de broek op de Pinkstraat.
Eenmaal binnengekomen stonden er 2 nette jonge dames die aan het werven waren voor Budget Energie.
Ik raakte met 1 van de 2 aan de praat en ze vertelde me dat ze een geweldige ''wijk actie'' hadden en als ik overstapte ik eenmalig 100 Euro korting kreeg.
Ze vertelde me dat je het ook via hun website kon regelen alleen had je dan niet de 100 euro eenmalige korting. Ik was naar me zusje gegaan en keek op de website en het bleek dat je via de website ook de eenmalige 100 Euro korting kreeg.
Ik vind dit misleiding want een ''wijk actie'' is dit niet.
Ik weet dat de dames werken voor het Commerciele bedrijf Appco in Rotterdam en dat ze betaald krijgen voor elke aanmelding. ik vind het jammer dat ze klanten misleiden.

Julie4444

Re: Misleiding Budget Energie

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mhm, dan is het een medewerker Appoc die het misleiden doet en niet zo zeer Budget Engergy. Als de rest klopt valt dat, in vergelijking met bijvoorbeeld die Splendid Club oplichters, erg mee.

Sowieso is het het beste colportage niet echt te vertrouwen en gewoon nee te zeggen op wat het aanbod ook is.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik heb voor als nog onvoldoende gezien om van misleiding van enig gewicht te kunnen spreken. Ik zou het dan ook willen houden op onjuiste voorstelling van zaken.

Waakvlam

Ongelezen bericht door Waakvlam »

Serieus.. wat is het verschil tussen 'misleiding' en een 'onjuiste voorstelling van zaken'?
Deze gaan hand in hand met elkaar wat mij betreft.
alfatrion schreef:Ik heb voor als nog onvoldoende gezien om van misleiding van enig gewicht te kunnen spreken. Ik zou het dan ook willen houden op onjuiste voorstelling van zaken.

Gesloten