LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuze andere zorgverzekering (DSW) in 2015?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
ElvisR

Keuze andere zorgverzekering (DSW) in 2015?

Ongelezen bericht door ElvisR »

Dames en heren,

Daar de gezondheidszorg in Nederland steeds duurder wordt, ben ik op zoek naar een andere goede, maar goedkopere zorgverzekering voor 2015.

Momenteel ben ik al jaren verzekerd bij het VGZ.
Nu heb ik op de website van DSW gekeken, dat staat mij in principe wel aan: basisverzekering en Aanvullend Standaard.

Maar is dit wel een verstandige keuze om over te stappen van VGZ naar DSW, heeft DSW contracten met het CWZ Nijmegen waar ik onder behandeling ben?

Is goedkoop geen duurkoop?!

Wie heeft er ervaring met DSW?

Met vriendelijke groet,

Raymond

bprosman

Re: Keuze andere zorgverzekering (DSW) in 2015?

Ongelezen bericht door bprosman »

andere goede, maar goedkopere zorgverzekering voor 2015.
U begrijpt dat daar een tegenstelling in zit ?
Zelf zou ik eerst kijken naar , wat heb ik nodig en wat wil ik dat er vergoedt wordt. En zoek daar een verzekering bij. Kijk ook eventueel naar de ervaringen met afhandeling. Als ik 23 mails moet verzenden om iets geregeld te krijgen is mij dat een tientje premieverschil in de maand al niet waard.

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

als u een restitutiepolis kiest houd u zekere vrijheid in zelf kiezen zorgverleners/centra.
Soort basispolis, restitutie of natura, is een essentiëlere keuze dan welke verzekeraar.
Anders moet u het doen met naar waar de verzekeraar u stuurt, en dat wordt bij naturapolissen, zeker de budgetpolissen, steeds strenger.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik denk dat je nog iets te vroeg bent. De inkt van de plannen van het kabinet voor de zorg is net droog. Pas in November / December komen de zorgverzekeraars met nieuwe aanbiedingen.

Koen Schone

Ongelezen bericht door Koen Schone »

ElvisR schreef: Wie heeft er ervaring met DSW?
Ze hebben in ieder geval de beste tandartspolis, geen verzekeraar keert zoveel uit*!

*behalve op techniekkosten

Gesloten