Vroeger waren de postbezorgers "kind aan huis', men kende de man of vrouw want deze kwam vrijwel iedere dag in dezelfde wijk de post rond brengen.
Tegenwoordig krijg je vrijwel iedere dag een verschillende man of vrouw aan de deur waarvan er een paar zijn die niet kunnen lezen en post van jou, die wel degelijk goed is geadresseerd, gewoonweg bij een ander in de bus gooien, soms zelfs in een andere wijk. Ik heb een postbesteller (deze mag eigenlijk deze naam niet voeren) gehad die mijn post gewoonweg bij de buren in de bus gooide waarbij het probleem zich voor deed dat er op dat moment niemand woonachtig was en ik dus weken later over deze post kon beschikken waarvan er een paar bij waren die onmiddelijk beantwoord hadden moeten worden en wat mij behoorlijk wat geld heeft gekost.
Ook is het voorgekomen dat er inhoud uit een enveloppe was verdwenen, ( ik spaar munten) er zat gewoon een gat in de enveloppe. Protest aantekenen bij TNTpost hielp niet!! Men kon alleen een formulier invullen waar uiteindelijk helemaal niets mee werd gedaan!!
Het is dus tegenwoordig een zootje bij TNTpost en dat komt omdat deze gewoon aan het bezuinigen is en maar personeel aanneemt die blijkbaar helemaal niet geschikt zijn voor dat werk.
Waar blijft die goeie oude tijd waar men eerlijk en oprecht was, blijkbaar komt deze nimmer meer!!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)