LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alimentatie, ISD Bergen op Zoom

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Guardian72
Contacteer:

Re: Alimentatie, ISD Bergen op Zoom

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Athoz schreef:. Die aap met stropdas heeft geen enkel idee wat hij aanricht, wil alleen maar de miljoenen die deze $#@#$! gemeente door wanbeleid dit jaar al in 't rood staan, deels over mijn rug terugroven
Ik denk dat ze wel een idee hebben, maar er van uit gaan dat jij - als eenzame burger (als zo`n politicus dat woord zegt, klinkt het als een zware belediging trouwens) toch niet de energie hebt om in verweer te komen, of niet een lang genoege adem.
Klantvriendelijkheid bij met name gemeenteambtenaren is al jaren matig tot slecht - vooral omdat er niet tot nauwelijks mogelijkheden zijn om deze personen persoonlijk aansprakelijk te stellen voor wanbeleid etc. Je klooit wat aan, zegt een keer sorry - maar voor de rest zit je gebeiteld.

Athoz

Ongelezen bericht door Athoz »

Onbedoeld heeft mijn ex-partner vandaag gezegd dat zij op de hoogte is dat er onderzoek gedaan word naar de bijstandsfraude die zij sinds zoiezo half juni al pleegt. Zij heeft haar gedrag dus aangepast naar die fraude, en op die wijze heeft de gemeente er dus voor gezorgd dat een onderzoek niet objectief meer uitgevoerd kan worden. Hiermee heeft de gemeente er dus proactief voor gezorgd dat een onderzoek altijd negatief voor mij uitpakt.

Is de beste wijze nu om de gemeente hiervoor juridisch op het matje te roepen, ergo zelf een zaak opstarten, of kan ik het beste wachten totdat de gemeente mij voor de rechter daagt voor het bijstandsverhaal gebeuren wat ze op mij willen uitvoeren, om daar de hele zaak nietig te verklaren??

Athoz

Guardian72 schreef:
Athoz schreef:. Die aap met stropdas heeft geen enkel idee wat hij aanricht, wil alleen maar de miljoenen die deze $#@#$! gemeente door wanbeleid dit jaar al in 't rood staan, deels over mijn rug terugroven
Ik denk dat ze wel een idee hebben, maar er van uit gaan dat jij - als eenzame burger (als zo`n politicus dat woord zegt, klinkt het als een zware belediging trouwens) toch niet de energie hebt om in verweer te komen, of niet een lang genoege adem.
Klantvriendelijkheid bij met name gemeenteambtenaren is al jaren matig tot slecht - vooral omdat er niet tot nauwelijks mogelijkheden zijn om deze personen persoonlijk aansprakelijk te stellen voor wanbeleid etc. Je klooit wat aan, zegt een keer sorry - maar voor de rest zit je gebeiteld.
Dan heeft die muppet aan mij een verkeerde! Ik ben er klaar mee in de **** genomen te worden door een ambtenaar die geen enkel besef van socialiteit heeft, en gezien de berichten van mijn ex-partner van vandaag, denkt zij ook nog steeds mij constant in de **** te kunnen nemen. Ik heb mijn advocate geïnformeerd over de gang van zaken, en zal vandaag advies inwinnen om de ruim 8.500 euro die mijn ex-partner mij schuldig is, te gaan verhalen. Ik ben veel te lang veel te goed geweest, ik heb veel te lang geprobeerd om het op een goeie manier op te lossen, en het enige wat ik zie is dat ik in de **** word genomen, en niet zomaar, ze pissen gewoon op me zonder zelfs het respect om het een gouden regen te noemen.

De leugens die ze over me aan het rondstrooien is, ik ga me gedragen naar wat ze anderen voordoet wie ik ben!

Guardian72
Contacteer:

Athoz schreef: De leugens die ze over me aan het rondstrooien is, ik ga me gedragen naar wat ze anderen voordoet wie ik ben!
Maar dan verlaag je jezelf tot hetzelfde nivo..
Ik zou de betere partij zijn .. laat de ex zich maar in de knoop draaien.

Athoz

Helaas is het zo, dat haar moeder hetzelfde intelligentie niveau heeft, haar vent (de vader van mijn ex) verlaten heeft voor een ander toen hij net uit ziekenhuis was van een zware hartaanval, en dus dezelfde normen en waarden hanteert. Mijn ex-partner heeft nooit enig advies van mij ter harte genomen, heeft nooit dezelfde normen en waarden gehanteerd als het gros van ons, en heeft dus geen enkel idee wat wel en niet door de beugel kan. Ik kan er dus niet van uit gaan dat zij zich realiseert waar ze mee bezig is, en dus tot inkeer komt, tenzij ik dezelfde rotte zooi ga uithalen als zijzelf.

Als ik me niet verlaag tot haar niveau, kost het me bijna 1000 euro per maand! Wat moet ik dan?

Guardian72
Contacteer:

Athoz schreef:Helaas is het zo, dat haar moeder hetzelfde intelligentie niveau heeft, haar vent (de vader van mijn ex) verlaten heeft voor een ander toen hij net uit ziekenhuis was van een zware hartaanval, en dus dezelfde normen en waarden hanteert. Mijn ex-partner heeft nooit enig advies van mij ter harte genomen, heeft nooit dezelfde normen en waarden gehanteerd als het gros van ons, en heeft dus geen enkel idee wat wel en niet door de beugel kan. Ik kan er dus niet van uit gaan dat zij zich realiseert waar ze mee bezig is, en dus tot inkeer komt, tenzij ik dezelfde rotte zooi ga uithalen als zijzelf.

Als ik me niet verlaag tot haar niveau, kost het me bijna 1000 euro per maand! Wat moet ik dan?
Als alle andere opties zijn uitgeput (dus de juiste / juridische wegen).
Probleem bij dit soort gevallen - de boosdoender komt ermee weg, maar als hun slachtoffer zich verweert is deze ineens de kwade in het verhaal (zie het als pesten etc - als je als slachtoffer een keer voor jezelf opkomt, ben jij de gebeten hond, maar de dader is dan ineens zielig, en wist niks, en deed niets etc.)

Athoz

Mijn vorige bericht wat door de moderator weggehaald is, was een bericht uit het hart (maar vooral vanuit emotie), dus hier in het kort maar even hetzelfde bericht zonder de bijbehorende emoties ;)

Juist Guardian72, met alles wat er de afgelopen maanden is gebeurd heeft ze doen voorkomen alsof ik de boze gemene ex was, terwijl als mensen eindelijk lezen of te horen krijgen waarom ik reageer zoals ik het doe, ze meteen snappen dat het reactie van mijn kant is, op haar acties. Mijn verhaal staat dan ook sinds kort online, en daar is al meermalen naar verwezen door mensen die beide kanten kennen. Gelukkig draaien dus ook steeds meer mensen bij, en begint het gros in te zien dat madam hier degene is geweest die de hele zaak aan het belazeren is geweest.

De gemeente heeft de uitslag beïnvloed in het onderzoek naar de bijstandsfraude die ze pleegt, en daarmee dus een eerlijke beoordeling op verhaalsrecht wat zij dachten te hebben. Dat aangaande heb ik nu een officiële klacht ingediend, de hoorzitting daarover is 30 oktober. Kan ik met 5 of 6 van die sociale dienst bobo's in een kamertje gaan zitten en uitleggen waarom dit een bijzonder trieste gang van zaken is, en waarom er geen cent betaald zal worden. Gelet op de wijze waarop dit tot zover al gevorderd is, denk ik niet dat ik er ene steek wijzer van zal worden, maar er staan me nog diverse rechtszaken te wachten met ze om m'n recht te halen.

Voor wat betreft m'n ex, ach... Ik heb een deurwaarder ingeschakeld, jeugdzorg ontving een nieuwe melding, heeft justitie een nieuwe melding van mij gehad want ik was gewaarschuwd dat ik voor de tweede keer 'bezoek' zou krijgen (de eerste keer dat er hier twee aan m'n deur stonden hadden ze al de verkeerde voor zich) als ik mijn verhaal niet van internet haal, en is haar morele kompas alle kanten opgeschoten, behalve de goeie. Ik ben er klaar mee, en voor wat betreft m'n ex? Ik gedraag me tegen haar zoals zij anderen voorliegt dat ik ben, ondertussen blijf ik tegen alle andere mensen gewoon zoals ik echt ben :)

Zodra ik uitslag van de hoorzitting heb zal ik die neerzetten.

Athoz

Zo, vandaag de hoorzitting gehad aangaande mijn klachten.

De heren ambtenaren hebben op sleutelpunten van mijn klachten niet gereageerd. Ze zijn zelfs van mening dat zij twee gezinnen moedwillig in de problemen mogen helpen, en ze zijn 100% laks geweest in de klacht over de onjuiste afhandeling van het onderzoek naar bijstandsfraude.

De heren waren "not amused" over het feit dat ik de hele hoorzitting op heb genomen, er zullen ook diverse leugens van de ambtenaar die dit allemaal heeft veroorzaakt aan het licht komen in de volgende stap van dit proces, want deze heeft (overigens met medeweten van zijn leidinggevende) zijn straatje geprobeerd schoon te vegen tijdens deze hoorzitting.

Ik geloof dat de volgende stap de consumentenbond is, in samenhang met een rechtszaak, want deze apekoppen zullen persisteren in het onterecht claimen van geld van mijn persoon. Ze zullen erachter komen dat ik me niet laat intimideren met leugens door zulke figuren.

Word vervolgt!

De uitdrukking op hun gezicht toen ik de factuur van mijn advocate overhandigde is overigens onbetaalbaar, wat een totale verbijstering en totaal ongeloof op het gezicht van zulke figuren, in één woord geweldig.

Athoz

Eindelijk het 'verslag' wat de gemeente zelf heeft opgesteld, binnen gekregen. Natuurlijk verdraaien ze een hele hoop van die dingen, en wat ben ik blij dat ik alles aan kan tonen d.m.v. de opname en diverse emails en noem het maar op.

Ook heeft de 'ambtenaar' die in eerste instantie een totaal verknipte berekening heeft gemaakt, een nieuwe berekening gemaakt, die kreeg ik afgelopen week binnen. Ook hier is het net of er een aap op een rekenmachine heb zitten rossen, ook hier kloppen de cijfers weer van geen kant. Mijn inkomen wat opeens 300 euro hoger is dan ik eigenlijk heb, vaste lasten die VEEL te laag ingeschat worden, schulden die niet meegerekend worden, joh als het aan hem ligt kan ik iedereen bellen dat ik niet meer betaal omdat Schoonen van de ISD Bergen op Zoom vind dat ik dat niet hoef te betalen hahaha...

Dus de gemeente zal gaan huilen bij de rechtbank om mijn centen. Iemand enig idee hoe ik met de fraude, de leugens en de corruptie van deze 'ambtenaren', het beste om kan gaan?? Want ze dwingen mij op deze manier tot nog drastischer maatregelen...

dessert71

Ongelezen bericht door dessert71 »

word steeds leuker bij het lbio. kreeg vorige week een mooie brief van hun. ze hebben bij een rechter toestemming gevraagd voor het hele bedrag alimentatie op te eisen. zonder mij in kennis te stellen natuurlijk. € 15.648 binnen 1 maand betalen.nu komt het leukste deel. je hebt recht om binnen 3 maanden na dag-stempel rechtbank er tegen in te gaan. dag-stempel rechtbank 02-10-2014. datum briefhoofd lbio 29-12-2014. dan heb je de feestdagen en kreeg de brief 08-01-2015 in huis. toen ik die brief kreeg waren de 3 maanden al voorbij. die idioten van het lbio houden gewoon je brief 2.5 maanden vast zodat je niks meer kunt doen. en vanwege de rekenwonders van de Nederlandse staat ( lees gemeentes) mag ik dus vanaf de scheiding tot heden alles dokken. heb een advocaat in de arm MOETEN nemen. gelukkig kon ik geld lenen van familie ervoor. de hoogte word aangepakt van de alimentatie van heden tot toekomst, maar over de lopende kosten van 2011 tot heden ( € 15648) durft hij geen uitspraak te doen. heb wel al zelf besloten om geen enkele rekening te betalen wat mijn ex en mij gezamelijk aangaat ( lees: de gezamelijke schulden)

Gesloten