Begin mei had een bestelling gedaan via Digitenne.nl.
Echter had ik na 5 dagen nog niets ontvangen. Na telefonisch contact met KPN
bleek het dat er iets mis was gegaan met de verzending van het pakket en dat het opnieuw werd verzonden.
Wee kon het tot 3 werkdagen duren tot ik het pakket alsnog in huis had.
Helaas weer 5 werkdagen later niets ontvangen en weer telefonisch contact gezocht.
Tijdens het telefonisch gesprek had ik gevraagd welke andere mogelijkheden er waren om het pakket toch in bezit te krijgen.
Uiteindelijk is er toen besloten in het gesprek om het het kosteloos te annuleren en het pakket af te halen in de KPN winkel.
Tijdens dat gesprek werd het direct geannuleerd en indien ik alsnog het pakket zou ontvangen, het direct terug te sturen.
Dezelfde dag had ik nog probleemloos een pakket afgehaald in de KPN winkel, volgens hen stond ik niet eens in het systeem.
Een ruime week later kreeg ik telefoon van KPN dat het probleem was opgelost en het pakket onderweg was naar mijn adres (nooit ontvangen gehad na dit telefoontje).
Ik gaf in het gesprek door dat het allang geannuleerd was en ze zouden mij er geen bericht meer over sturen verder.
Tot mijn verbazing kreeg ik wél een factuur eind mei en na telefonisch contact zagen ze dat er iets niet goed was gegaan met de annulering (zelfs na die keren van contact achteraf, en dat ik niet zichtbaar was in het systeem bij de winkel).
Het werd alsnog met terugwerkende kracht geannuleerd en zou een bevestiging ontvangen.
Intussen bleven ze wel maandelijks geld afhouden van de rekening. Echter niet € 12,50, maar € 4 naast de € 12,50 van het pakket die ik wél in huis heb.
Intussen heb ik meerdere malen gebeld en kreeg precies hetzelfde als bovenstaande horen en zou de kosten terug krijgen.
In juni had ik tevens een klacht geplaatst op het KPN forum hierover en na contact via een medewerker zou het opgelost worden en zou ik gebeld worden.
Ik ben nooit gebeld en heb ze de tijd gegevens dit op te lossen maar niets heeft mogen gebeuren.
Nu had ik vorige week weer contact gezocht via het KPN forum en hetzelfde contact gehad met een medewerker aldaar.
Helaas weer geen telefonisch bericht gehad maar wél lag er vanochtend een aanmaning in de bus van het factuur van eind mei!
In de aanmaning dreigen ze dat ik voor 2 november moet betalen, anders sturen ze het door naar een incassobureau.
Ik ben het helemaal zat met KPN, helemaal niets gaat goed! Beloven kunnen ze als de beste, maar nakomen? Dat moet ik nog zien gebeuren.
Wie kan mij helpen om uit deze situatie te komen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service van KPN bij annuleren Digitenne
-
-
Re: Service van KPN bij annuleren Digitenne
Bedankt voor uw reactie.
Wanneer iemand Digitenne wilt bestellen linkt de KPN automatisch door naar Digitenne.nl
Tevens staat ook op de website Digitenne.nl dat ze onderdeel zijn van KPN.
De eerste keer had ik ook naar DIgitenne.nl gebeld maar die stuurden mij voor alle vragen rondom Digitenne en de levering naar KPN zelf.
Ik heb enkel de Digitenne van KPN, verder helemaal niets.
Wanneer iemand Digitenne wilt bestellen linkt de KPN automatisch door naar Digitenne.nl
Tevens staat ook op de website Digitenne.nl dat ze onderdeel zijn van KPN.
De eerste keer had ik ook naar DIgitenne.nl gebeld maar die stuurden mij voor alle vragen rondom Digitenne en de levering naar KPN zelf.
Ik heb enkel de Digitenne van KPN, verder helemaal niets.
Bekend verhaal, ik heb een jaar of 4 geleden grofweg hetzelfde meegemaakt. Je zou toch denken dat ze het lek in die tijd wel eens boven zouden hebben gekregen.
-
@MichielFRL,
Dat is precies wat ik al meerdere keren heb gedaan. Dan zeggen ze dat er iets was mis gegaan en het zouden corrigeren. Het lijkt wel een oneindige loop.
@sjohie,
Hoe was het bij u uiteindelijk opgelost?
Dat is precies wat ik al meerdere keren heb gedaan. Dan zeggen ze dat er iets was mis gegaan en het zouden corrigeren. Het lijkt wel een oneindige loop.
@sjohie,
Hoe was het bij u uiteindelijk opgelost?