| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Paypal weigert geld terug te geven
-
moederslink
Re: Paypal weigert geld terug te geven
¥
Laatst gewijzigd door moederslink op 05 jul 2015 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar natuurlijk, u heeft een "raadsheer" en u heeft "principes" - ga ervoor zou ik zeggen, u heeft dit forum helemaal niet nodig en de Algemene Voorwaarden van PayPal gelden voor u ook helemaal nietErik1971 schreef:Ik heb zojuist overleg gehad met mijn raadsheer, en deze bestempelt de handelswijze van PP als onrechtmatig en gaat nu over tot juridische acties. Iets dat ik ook gedaan zou hebben als het maar over 1 euro ging. Ik wil gerechtigheid Voor mij is dit een principekwestie.
-
mh73
Eerst weet je niet waarom en dan weer wel. Ik vind het maar een raar verhaal.
Waar rook is, is vuur. En zo zal paypal ook wel denken.
Vanmiddag weer eens gebeld met deze club, en toen kwam dit aan het licht. Het ligt ook aan de medewerker die je aan de telefoon krijgt...mh73 schreef:Eerst weet je niet waarom en dan weer wel. Ik vind het maar een raar verhaal.
ah, zie je wel... het ligt helemaal niet aan TS. Het ligt aan de medewerkers van Paypal. 
In dit geval ja. Deze keer had ik iemand aan de lijn die duidelijkere informatie verschafte.53078 schreef:ah, zie je wel... het ligt helemaal niet aan TS. Het ligt aan de medewerkers van Paypal.
-
moederslink
₩
Laatst gewijzigd door moederslink op 05 jul 2015 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mh73
@moederslink
Dat is dit vage verhaal. Over een e-mailadres dat hij gebruikt. En dan komt er nog een e-mailadres bij dat hij niet gebruikt. Snap jij het, snap ik het.... Misschien heeft hij wel een domeinnaam overgenomen die gebruikt werd voor illegale activiteiten of zo. Paypal vertrouwt het zaakje in ieder geval niet. Ze blokkeren natuurlijk ook niet zomaar een rekening. Want een rekening levert hun geld op, een geblokkeerde rekening niet.
Dat is dit vage verhaal. Over een e-mailadres dat hij gebruikt. En dan komt er nog een e-mailadres bij dat hij niet gebruikt. Snap jij het, snap ik het.... Misschien heeft hij wel een domeinnaam overgenomen die gebruikt werd voor illegale activiteiten of zo. Paypal vertrouwt het zaakje in ieder geval niet. Ze blokkeren natuurlijk ook niet zomaar een rekening. Want een rekening levert hun geld op, een geblokkeerde rekening niet.
Erik1971 schreef:Het bleek 'm te zitten in het e-mailadres. Ik heb een e-mail adres gebruikt dat eindigt op mijn domeinnaam. Deze domeinnaam heb ik vorig jaar geregistreerd, en naar wat nu blijkt is deze domeinnaam al eens eerder door iemand anders geregistreerd geweest en weer opgezegd. Want ik moest een geschil oplossen van een rekening bij PayPal waarvan het e-mailadres eindigt op mijn domeinnaam die ik nu gebruik. Dit e-mailadres gebruik ik niet, en derhalve kan ik ook niet inloggen op die betreffende rekening. Om dit aan te tonen heb ik mijn registratiecontract meegestuurd samen met de documenten die gevraagd werden. Telefonisch kreeg ik de vraag of ik aan de Sumatralaan 45 in Hilversum woonachtig was. Ik heb even gegoogeld, en dit blijkt het adres van de NOS en tal van andere omroep gerelateerde bedrijven te zijn. Ook het telefoonnummer dat men noemde begon met 035. Prompt kreeg ik een nieuw verzoek om mijn id-bewijs toe te sturen (wat ik ook al bij een eerder verzoek had gedaan, maar vooruit...), bewijs van adres etc. En toen kwam opeens het bericht dat mijn bezwaar was afgwezen (mail staat in mijn eerste bericht in deze topic) en dat mijn rekening werd opgeheven. Tja, als ik daar dan niet kwaad over mag worden dan weet ik het ook niet meer. PayPal zit in deze hartstikke fout, en komt mij totaal niet tegemoet.
Hèhè, eindelijk iemand die 't snapt. Ik heb blijkbaar inderdaad een domeinnaam geregistreerd die eerst door iemand anders is gebruikt, en later is opgezegd of in quarantaine is komen te staan en dus opnieuw geregistreerd kon worden. Met een e-mailadres eindigende op deze domeinnaam is dus iets bij PayPal gebeurd waarvan ik nu de dupe ben geworden.mh73 schreef:Misschien heeft hij wel een domeinnaam overgenomen die gebruikt werd voor illegale activiteiten of zo.