LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Televiziergids

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ellenleeuw
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2014 20:48

Televiziergids

Ongelezen bericht door ellenleeuw »

Televiziergids

Voor de tweede keer heeft iemand anders mij online opgegeven voor een proefabonnement op de Televiziergids. Hiervoor kreeg ik een rekening van 10 euro. Ik heb klantenservice gebeld dat ik geen toestemming heb gegeven of een handtekening heb gezet voor het afsluiten van een proefabonnement. Er werd mij toch dringend verzocht te betalen door KCC. Geen enkel begrip. Ik heb hier geen gehoor aangegeven.
Wat schets mij verbazing dat ik een maand later weer welkom werd geheten. Er was weer door iemand anders een proefabonnement afgesloten zonder medeweten. De persoon die dat weer heeft gedaan ken ik niet, denk ook niet dat het een bestaand iemand is maar een pseudo naam, onze naam klopt niet en emailadres ook niet. Deze gegevens kon de telefoniste mij geven. Je kan blijkbaar iedereen opgegeven op de Televiziergids zonder dat de gegevens geverifieerd worden. De ontvanger krijgt wel een rekening van 10 euro.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Televiziergids

Ongelezen bericht door moederslink »

Raar....maar zover ik weet krijgt de aangever altijd cadeautje (s)..... :D




Daar moet u wel onderuit kunnen komen.

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Televiziergids

Ongelezen bericht door 53078 »

moederslink schreef:... krijgt de aangever altijd cadeautje (s)...
Dat interesseert TS waarschijnlijk geen ene Televizier :mrgreen:

Gesloten