LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuurder ontzegt toegang

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
tenormin

Re: Verhuurder ontzegt toegang

Ongelezen bericht door tenormin »

@53078, waarschijnlijk is er geen afwasmachine. Heeft ook niet iedereen behoefte aan. En zo er toch 1 is: die pan moet eerst behoorlijk weken voor die ook schoon uit zo'n apparaat zou komen. Vind het echt wel meevallen, gezien de troep op TV gezien te hebben in studentenhuizen.

mortgar

Ongelezen bericht door mortgar »

Akkoord Berndv, daar heb ik misschien te vluchtig overheen gelezen. Excuus daarvoor, ik wilde U geen woorden in de mond leggen. Na het nog eens te lezen, met handige quotes van U ;) , ben ik het met U eens.
Als verhuurder eerst waarschuwen en daarna kosten verhalen. Ik ben zelf ook niet van het blijven waarschuwen en het maar pikken, maar daar zit het probleem. Ons wordt niets verteld.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

mortgar schreef:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bij deze de foto's.

Overigens, de rooie diepe gietijzeren pan is degene met de schimmel. Zit er ook nog steeds in!

Even een opmerking tussendoor : heeft u deze foto.s net vandaag gemaakt , ik veronderstel van wel.
U neemt vast geen foto.s iedere dag van uw vaat!?
Wanneer was dat gedonder met die huisbaas?
En als deze foto.s van bv vandaag zijn , weten we niet hoe het er toen uitzag , toen uw huisbaas binnendrong, misschien een paar dagen geleden met 10 x zoveel vaat ?!
Ook ik ben student geweest en ook mijn kinderen hebben met meerderen in studentenhuizen gewoond en het was altijd zooi!
Het schijnt er bij te horen.... :D

Zou er meer overlast kunnen spelen?
Laatst gewijzigd door moederslink op 02 nov 2014 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

53078 schreef:Ik verdenk de verhuurder van huisvredebreuk.
Ik ook.

moederslink

Zou kunnen , met welke reden?
Stoom uit zn oren , de maat( beker) was vol?

tenormin

Ook ik ben student geweest en ook mijn kinderen hebben met meerdere in studentenhuizen gewoond en het was altijd zooi!

Ik ook :lol: en nogmaals, ik vind het wel meevallen, eerlijk gezegd. (Als ik in gedachte terugga in de tijd). Tja, hygiënisch, nee dat niet, maar of je nou het loodje legt? Denk 't niet.

moederslink

@tenormin , nee hoor en wij al helemaal niet :lol:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

moederslink schreef:

Even een opmerking tussendoor : heeft u deze foto.s net vandaag gemaakt , ik veronderstel van wel.
U neemt vast geen foto.s iedere dag van uw vaat!?
Wanneer was dat gedonder met die huisbaas?
En als deze foto.s van bv vandaag zijn , weten we niet hoe het er toen uitzag , toen uw huisbaas binnendrong, misschien een paar dagen geleden met 10 x zoveel vaat ?!
Ook ik ben student geweest en ook mijn kinderen hebben met meerdere in studentenhuizen gewoond en het was altijd zooi!

Ik ben net thuis. Bij het zien van de foto's had ik hetzelfde. Weerspiegelt dit hoe het er uit zag toen de eigenaar binnen kwam rollen, of is dit gewoon van gisteravond/daarnet. Zeker in het laatste geval: als je de toegang ontzegt is, dan trek je je daar kennelijk weinig van aan. Anders kon je niet aan die foto's komen. Als je je inderdaad niks van de verhuurder aantrekt, dan... sja...

Maar een pan met schimmel staat wel heel erg lang vies te wezen, als ik eerlijk mag zijn. Hier blijft ook nog wel eens het een en ander staan omdat ik alleen ben. Juist als je met meerderen bent kun je afspreken met elkaar iedere dag de rommel op te ruimen, en elkaar er aan te houden.

Maar schimmel in een pan? Nee. Er bestaat ook nog iets als voorspoelen om te voorkomen dat de rotzooi aankoekt snap je.

moederslink

@wa : de pest is vaak dat je van alles kunt afspreken met je medestudenten , corveelijstjes maken enz , maar er is er maar 1 vaak de sjaak..
Opvallend genoeg heeft TS niet meer gereageerd na mijn opmerking... :roll:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

mortgar schreef: Dit heeft de verhuurder gezien nadat hij, een gesloten keukendeur die op het huurcontract van de huurders in de villa, geopent heeft en de troep heeft gezien.
Als je toch nog studeert, doe dan ook nog even een cursus Nederlands. Zelfs Google Chrome geeft de fout aan. Andere browsers wellicht ook.

tenormin

GJvdZ schreef:
mortgar schreef: Dit heeft de verhuurder gezien nadat hij, een gesloten keukendeur die op het huurcontract van de huurders in de villa, geopend heeft en de troep heeft gezien.
Als je toch nog studeert, doe dan ook nog even een cursus Nederlands. Zelfs Google Chrome geeft de fout aan. Andere browsers wellicht ook.
Ik "zien" geen fout; wel 'lekkere' keukentroep.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

alfatrion schreef:
53078 schreef:Ik verdenk de verhuurder van huisvredebreuk.
Ik ook.
Mwah, een gemeenschappelijke ruimte in een land waar de verhuurder (op papier) ook woont. Dat zou ik niet direct huisvredebreuk willen noemen.

moederslink

Staat er een gesloten keukendeur in het huurcontract? :lol:
En de huisbaas heeft ie geopend? :oops:
Laatst gewijzigd door moederslink op 27 jun 2015 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink

@mortgar , zou u willen reageren?

tenormin

moederslink schreef:@mortgar , zou u willen reageren?
Mortgar heeft geen tijd: is de keuken aan het kuisen. :lol:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Of de verhuurder heeft de internetkabel doorgeknipt. :mrgreen:

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

mortgar schreef:Beschadigen wij iets behalve onszelf? Wij laten niet dingen op de grond liggen, onze pannen zijn de dupe, en wij beschadigen geen eigendommen van de verhuurder. Ok, misschien is mijn grens qua wat vies is en wat niet, iets anders. Ik ben zelf erger gewend, en heb bij de smaakpolitie veel ergere rommel gezien.

Maar dan nog, waarom wordt dit ons niet eerst verzocht op te ruimen, voordat dit escaleert naar een enorm probleem. Dit is de eerste keer dat het voorkomt, en niet een herhaardelijk probleem.
Tsja als die foto's echt alles is, dan is dat geen reden om de toegang te ontzeggen. Dat kan sowieso niet zomaar. Daar dienen aanmaningen aan vooraf te gaan.
Ik moet wel toegeven ik vind dit een beetje een vreemd verhaal allemaal.

moederslink

ik denk daarom dus dat deze foto van gisteren is , vermoedelijke eerdere puinzooi , staat niet op foto.

TS reageert niet meer dus vermoedelijk heb ik gelijk? :x

Baihuix

Ongelezen bericht door Baihuix »

Ik ben de vriendin en huisgenoot van de TS.

Deze foto is inderdaad die dag gemaakt. Maar het is ook zo dat er meer vaat staat dan toen wij daar als laatst aten en dat was dinsdag. De stank waar hij het over had kwam uit de koelkast van de bewoners zelf en dat geven ze ook toe maar de huisbaas wil niet luisteren. Er is zelfs een mail gestuurd vanuit de bewoners daar waarin staat dat we hielpen schoonmaken en koken maar die dag was afgesproken dat zij zelf zouden schoonmaken en dat ze het zijn vergeten. Hier geeft hij geen gehoor aan en blijft ons de schuld geven.

Ik heb hem geprobeerd te mailen maar ik krijg nooit antwoord op mijn vragen. Als er verder iets speelt weten wij het gewoon niet.

Ook is het zo dat hij bij de jongens die daar wonen dreigde met juridische aanpak, en toen het schoon was ze ineens 4 berlinerbollen kregen, merci en chocolade repen.

moederslink

Sportief! U reageert....en geeft toe dat die foto.s van diezelfde dag waren,
jullie wonen dus in de Boerderij en de stank komt van de Villa , bewoners vd Villa veroorzaken zelf de stank, hebben er geen " last" verder van en jullie mogen , terwijl je niet schuldig bent niet meer in de Villa komen. Zo goed samengevat?
Staat de huisbaas in de Villa ingeschreven zelf?

T enige dat ik nog kan bedenken is dat als de bewoners en vd Boerderij en vd Villa samen eten/ spelletjes doen etc etc , dat er dan teveel studenten op 1 kluitje zitten ,op dat moment, in de Villa.
Zoals ik het lees is de huisbaas het allemaal zat en ontzegt jullie nu verder de toegang.....tot de Villa.
Andersom mag wel?
De Villabewoners mogen wel in de Boerderij komen?
Het zal de bekende druppel wel zijn geweest voor die huisbaas...
Mijn advies : kuis de boel , houdt het bij , beloof beterschap en maak de studie af en maak plezier.....

Gesloten