LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuurder ontzegt toegang

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Baihuix

Re: Verhuurder ontzegt toegang

Ongelezen bericht door Baihuix »

Het klopt dat de foto van die dag was maar , zoals ik al zei, staat er meer vaat dan toen wij de laatste keer daar aten.

Ja hij staat ingeschreven bij de villa maar dit is tot 1 januari dus dan mogen we wel weer naar binnen.
De stank komt van een vis die de bewoners te lang in de koelkast hadden laten liggen maar daar luistert hij niet naar.

Het zal waarschijnlijk het probleem zijn dat we teveel samen zijn, want wanneer hij ons ziet begint hij te stressen en sneller te praten en wilt hij perse iemand apart hebben. Hij ontzegt de toegang terwijl hij er zelf nooit verblijft.
Ze mogen (nog) wel naar ons toe komen maar op het moment zit hij mij zwart te maken bij hun door te zeggen dat ik ze manipuleer en veel andere dingen. Wanneer ik hier iets van zeg zegt hij dat hij dat soort dingen te "primitief" vind om te bespreken met mij.

Als het de druppel is dan willen we graag weten wat er daarvoor fout is gegaan omdat hij er nog nooit iets over had gezegd.

We hebben verder ook nog nooit een aanmaning gekregen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Baihuix schreef:De stank waar hij het over had kwam uit de koelkast van de bewoners zelf en dat geven ze ook toe maar de huisbaas wil niet luisteren.
Dan heb ik hier maar twee dingen op te zeggen:

1) Waarom is die vis zo lang blijven liggen dat hij stinkt?
2) Als de verhuurder er iets van zegt, waarom pak je dan niet ter plekke die vis op om hem in de vuilcontainer te gooien? Om daarna iets te zeggen als: 'sorry, dat had al veel eerder moeten gebeuren'?

Jullie komen bij mij over als behoorlijk onverschillig, sorry hoor.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Dan is de huisbaas ws behoorlijk " shachie " , ligt in scheiding , heeft verder nog meer " ergens last van " what ever...en heeft ook nog iets persoonlijks tegen u :( en is 1 jan weg.
Joh, ruim de stinkvis en verdere zooi gewoon gelijk op , wijs elkaar op zijn/ haar verantwoordelijkheden , houdt elkaar daaraan en irriteer de beste man niet verder...Succes!

Baihuix

Ongelezen bericht door Baihuix »

Die vis was al veel eerder opgeruimd , maar de geur bleef hangen en dat was het probleem. We hebben tegen de eigenaren van de koelkast ook gezegd dat ze die moesten schoonmaken anders gaat de geur niet weg. Zelf hebben we die koelkast niet gebruikt.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

En nu maar weer over tot de orde vd dag~~~~~lekker gaan studeren en de boel schoonhouden.
Dag en groetjes.....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Baihuix schreef:Die vis was al veel eerder opgeruimd , maar de geur bleef hangen en dat was het probleem.
Uiteraard.
moederslink schreef:En nu maar weer over tot de orde vd dag~~~~~lekker gaan studeren en de boel schoonhouden.
Dag en groetjes.....
Mijn idee. Dit is pagina zoveel in een reeks over een probleem dat helemaal geen probleem is, of hoeft te zijn, of had hoeven te zijn.

Next issue.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

witte angora schreef: Next issue.
Verhuurder ontzegt toegang om vuile badkamer! :lol:

Gesloten