tenormin schreef:
Nou, dat "geldt" niet; wel geld. En gegeven geld ook al niet. Sorry alfa, beetje boel fouten in 1 zinnetje, dat doet een "jurist" toch niet?
Dat is alfa helemaal niet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
tenormin schreef:
Nou, dat "geldt" niet; wel geld. En gegeven geld ook al niet. Sorry alfa, beetje boel fouten in 1 zinnetje, dat doet een "jurist" toch niet?
Nee, maar een veer ergens in en daar gaat ie weer, toch.ciske schreef:Dat is alfa helemaal niet
Snap niet wat er mis is met rationeel denken.ciske schreef:De dierenliefde spat er van af!! Gatverdamme , types zoals jou moeten ze verbieden een dier te nemen!En als ik moest kiezen tussen 1500 euro investeren in een oude houd of de aanschaf van een pup dan wist ik het wel.......................
Zal best dat je vriendelijk groet; alleen een prangende vraag: hoe herken je Ciske .Wepshopper schreef:
Ik zal je op straat vriendelijk groeten als ik met mijn gezonde pup jou met je gehandicapte oude hond tegenkom
Boe....Komt een hond bij de dokter... Natuurlijk is een veestapel anders. Dat is de broodwinning van @Wepshopper, die kijkt er, logischerwijze anders tegenaan. Zie Boer zoekt Vrouw.moederslink schreef:Een veestapel is toch echt wat anders dan een huisdier , logisch dat je daar anders naar kijkt en anders in staat. Dit topic ging over een huisdier , nu haal jij er zelf ook koeien bij....
Oh, helemaal Off Topic: hebbie meegedaan met Boer zoekt vrouw? Is niet meer uitgekomen dan een beste vriend? Zal Yvonne Jaspers eens vragen, ken haar errug goed, nee dusmoederslink schreef:PS mijn beste vriend is een beste boer!
Nou denk dat hij of zei beter het geld kan investeren in goede psych als je zo praat,nou schrijft,koekoe....neem het ook niet serieus,meen je het wel,ben je grote hu,terciske schreef:De dierenliefde spat er van af!! Gatverdamme , types zoals jou moeten ze verbieden een dier te nemen!En als ik moest kiezen tussen 1500 euro investeren in een oude houd of de aanschaf van een pup dan wist ik het wel.......................
Wepshopper schreef:Snap niet wat er mis is met rationeel denken.ciske schreef:De dierenliefde spat er van af!! Gatverdamme , types zoals jou moeten ze verbieden een dier te nemen!En als ik moest kiezen tussen 1500 euro investeren in een oude houd of de aanschaf van een pup dan wist ik het wel.......................
Hier op het platteland is het heel normaal rationeel te denken bij beslissingen omtrent (grotere) huisdieren zoals. Als je 100 koeien gaat lopen pamperen loop je snel leeg. Van een paard weet je ook dat het op een gegeven moment einde oefening is als die blind wordt. Dan krijgt hij uit liefde een spuitje of gaat hij naar de slacht.
Ik zal je op straat vriendelijk groeten als ik met mijn gezonde pup jou met je gehandicapte oude hond tegenkom
Wepshopper schreef:Laat maar dit wordt geen normale discussie, ik gooi de handdoek in de ring bij het leveren van bijdragen aan dit topic
Vindt hier dat hier te emotioneel wordt gereageerd wat een normale discussie in de weg staat.
moederslink schreef:Wepshopper schreef:Laat maar dit wordt geen normale discussie, ik gooi de handdoek in de ring bij het leveren van bijdragen aan dit topic
Vindt hier dat hier te emotioneel wordt gereageerd wat een normale discussie in de weg staat.
Jammer! Emoties horen erbij ....maakt het juist leuk in discussies dat ieder zn eigen mening mag uiten , met verhitte emoties , we zijn " maar " mensen , joh...mag de koe mee naar kantoor ?( flauw )
Wepshopper schreef:
Ik ben helaas geen boer maar een eenvoudig kantoorpikkie. Vindt hier dat hier te emotioneel wordt gereageerd wat een normale discussie in de weg staat. Gedver dat mensen durven te praten over een hond op de slaapkamer
Nou, kantoorpikkie, dan zal ik maar niet schrijven wat ik nog meer durf. Of ben je een angstig ambtenaartje? Ja, dan kan ik het me wel voorstellen. Nog meer wat je "gedver" vind in de slaapkamer? Oh, dat? Ja, dat vind ik ook "gedver".Wepshopper schreef:
Ik ben helaas geen boer maar een eenvoudig kantoorpikkie. Vindt hier dat hier te emotioneel wordt gereageerd wat een normale discussie in de weg staat. Gedver dat mensen durven te praten over een hond op de slaapkamer
tenormin schreef:Nou, kantoorpikkie, dan zal ik maar niet schrijven wat ik nog meer durf. Of ben je een angstig ambtenaartje? Ja, dan kan ik het me wel voorstellen. Nog meer wat je "gedver" vind in de slaapkamer? Oh, dat? Ja, dat vind ik ook "gedver".Wepshopper schreef:
rozemarijntje schreef:Vind jou hele inbreng GEDVER kantoorpikkie of niet,beroep maakt geen snars uit,karakter wel,zegt genoeg....oh ja die van mij slaapt bij me hoor,met zijn vlooien en vieze poten en snoet,heeeerlijk...was ook maar 1 x in de 2 mnd beddengoed,heeeerlijk genieten,oh en ik ben verzekerd...en het ik had hem als pup,maar ja worden iets groter he...goh wat had je nog meer..
Mzzl....ga ff krabben vlooien bijten..