LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank lapt uitspraak Rechtbank aan zijn laars

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Rabobank lapt uitspraak Rechtbank aan zijn laars

Ongelezen bericht door Gast »

ook ik heb slechte ervaringen met de rabobank.

misschien even niet in de picture,maar denk even aan de beleggings
schandalen!! en oplichtingen van ex rabo directeuren van vestigingen in den lande.

kan niet alles zeggen helaas maar heb ook nog een appeltje te schillen(rechtzaak) met de rabobank.

J.Kuijl
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 aug 2004 15:34

Re: Rabobank lapt uitspraak Rechtbank aan zijn laars

Ongelezen bericht door J.Kuijl »

:oops:
Laatst gewijzigd door J.Kuijl op 07 nov 2004 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: Rabobank lapt uitspraak Rechtbank aan zijn laars

Ongelezen bericht door Ichikoh »

[/quote]

pechvogel


Geplaatst op 25 Jul 2004 22:45 door pechvogel


--------------------------------------------------------------------------------

ook ik heb slechte ervaringen met de rabobank.

misschien even niet in de picture,maar denk even aan de beleggings
schandalen!! en oplichtingen van ex rabo directeuren van vestigingen in den lande.

kan niet alles zeggen helaas maar heb ook nog een appeltje te schillen(rechtzaak) met de rabobank.

Naar boven

Beste pechvogel, indien je hierover iets te melden hebt, verwijs ik je ook naar het FaillisementsForum op MSN of ben je hier al op bekend. Kijk eens naar BankenPrikbord en vermeld al de zaken die bekend zijn betreffende banken, met name de Rabobank. Ook ik ben bezig om aan te tonen dat het een criminele organisatie is die witwaspraktijken hanteerd en niet vies is, zoals je schrijft, om fraude, valsheid in geschrifte en verduistering te plegen. Indien je behoeft hebt aan meer info mail naar [email protected]

mr T.

Re: Rabobank lapt uitspraak Rechtbank aan zijn laars

Ongelezen bericht door mr T. »

lijkt meest op geval van onkunde bij het plaatselijke Rabokantoor, waar het personeel blijkbaar niet in staat is in te schatten wat de staus is van een uitspraak in kort geding. Lijkt er ook op dat de andere partij een grote klant is die men niet wil verliezen. Hoop dat de Rabo een flinke schadevergoeding heeft moeten betalen voor de onterechte beslaglegging. Ken vergelijkbaar verhaal bij Fortis Bank.

Gesloten