Ik heb op 2 Juli een aanvraag bij Vodafone ingediend voor een glasvezel pakket.
Daar op dit ogenblik geen technische oplevering heeft plaatsgevonden, nog producten in ontvangst heb genomen en de regio glasvezel aanbieder(Reggefiber.nl) pas deze maand mij verder gaat aansluiten op het glasvezel netwerk, heb ik besloten om bij mijn huidige telecom aanbieder te blijven en mijn contract bij Vodafone op te zeggen. Ik heb getracht dit telefonisch en per mail te doen met Vodafone, met inachtneming van de algemene voorwaarden welke gespecificeerd zijn op de website (https://www.vodafone.nl/support/Vodafon ... ggen.shtml). Helaas kreeg ik nul op rekest en melde de Vodafone Medewerker mij dat dit alleen mogelijk was tot 8 dagen na ondertekening van het contract en er anders 1 jaar service kosten worden door berekend.
Daarnaast heb ik een aanvraag ingediend en zit ik meteen vast aan een contract. Ik heb niks getekend en niks opgestuurd. Wel raar want nu kan iedereen zomaar een aanvraag indienen voor iemand anders.
Ik snap niet zo goed wat nu mijn rechten zijn en mogelijkheden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Annuleren nog niet actieve Vodafone Thuis abonnement
-
Re: Annuleren nog niet actieve Vodafone Thuis abonnement
lagunaloire schreef:...
Daar op dit ogenblik geen technische oplevering heeft plaatsgevonden, nog producten in ontvangst heb genomen en de regio glasvezel aanbieder(Reggefiber.nl) pas deze maand mij verder gaat aansluiten op het glasvezel netwerk...
Voda heeft helemaal geen gelijk. Voordat TS zijn abbo actief heeft zijn er zomaar weer 6 maanden voorbij. Annuleren is mogelijk in het systeem. Het contract staat gewoon op "pending" in het systeem en kan gewoon met een muisklik worden ge-annuleerd. Kosten: nul....Vodafone heeft gelijk. Annuleren is niet meer mogelijk...
Eerst een officiële klacht schrijven, geef ze wat tijd ( week of twee ) en daarna door naar de Geschillencommissie.
Succes.
En heeft Vodafone zich ook gehouden aan haar informatieplicht? Want anders is de termijn 12 maanden! Of wordt er misschien iets als een modem geleverd? Dan gaat de termijn in de dag na ontvangst.MichielFRL schreef:Vodafone heeft gelijk. Annuleren is niet meer mogelijk.
-
Ik probeerde het ook bij mijn ipad+vodafone bij de firma coolblue.nl, deze reageerde gewoon niet en je schaft dan ook sowieso 4g aan, enkel is dat net een paar maanden aanwezig. Maar je hebt toch gewoon een niet deugdelijk produkt?, ze moeten hun contract wel nakomen. Die telecomwereld is echt een oplichterszooi.... Met goedkope modemrouters en decoders en een technische dienst welke vrij dom is,
wat ik mag zeggen als ir. microelectronica. ze lappen de wet ook aan hun laars net als die bedrijven op inet denken dat typfouten en prijzen onder voorbehoud zijn..... nee hoor, je zal het er echt voor moeten leveren. Ik denk dan altijd hoe ze hun administratie bij de belasting doen. Ja dat had 4000 ipv 40000 moeten zijn
....
wat ik mag zeggen als ir. microelectronica. ze lappen de wet ook aan hun laars net als die bedrijven op inet denken dat typfouten en prijzen onder voorbehoud zijn..... nee hoor, je zal het er echt voor moeten leveren. Ik denk dan altijd hoe ze hun administratie bij de belasting doen. Ja dat had 4000 ipv 40000 moeten zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gaat die vlieger ook op als de provider het modem in bruikleen geeft?alfatrion schreef:Of wordt er misschien iets als een modem geleverd? Dan gaat de termijn in de dag na ontvangst.
Heeft u een ipad met glasvezelaansluiting dan? Dat is namelijk waar dit topic over gaat.denon-mackie schreef:Ik probeerde het ook bij mijn ipad+vodafone
En dit is relevant omdat? er hoort trouwens wel een streepje tussen micro en electronica te staandenon-mackie schreef:Die telecomwereld is echt een oplichterszooi.... Met goedkope modemrouters en decoders en een technische dienst welke vrij dom is,
wat ik mag zeggen als ir. microelectronica.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sowieso vraag ik mij af wat de relevantie is, maar buiten dat slaat het ook nog nergens op. Een weinig gefundeerde uitspraak. Misschien even Google gebruiken en zoeken op het Otto-arrest.denon-mackie schreef:ze lappen de wet ook aan hun laars net als die bedrijven op inet denken dat typfouten en prijzen onder voorbehoud zijn..... nee hoor, je zal het er echt voor moeten leveren.